Pofátlan, de UP, hátha így több emberhez eljut...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Pofátlan, de UP, hátha így több emberhez eljut...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Én úgy tudom a sedan az csakis 4 ajtós kivitelben készült.
5 ajtósban csak ferdehátút kapsz, de annak a csomagtere kisebb jóval.
A sedan is öt ajtós, durva lenne, ha négy lenne, hol pakolsz akkor be? Ugyanis a csomagtartó is ajtónak számít de sokan nem tudják. A csomagtér annyira nem fontos, ha korrekt ajánlat jön ferhedátúban, akkor megvenném, de a sedan-ra vágyom, mert annak számomra autó formája van.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
A sedanokat 4 ajtósnak szokták mondani
vagyis én mindig így hallom
swiftből meg jópár eladó van, biztos hogy találni fogsz egy korrekt darabot.
[ Szerkesztve ]
Én úgy hallottam hogy 4 ajtós autó nagyon nincs is, van 3 és 5 ajtós, de aztán fene tudja...
Minden sedan 4 ajtós.A csomagtartót csak akkor nevezik 5.-ik ajtónak,ha az ablakkal együtt nyílik.Tehát ha ferdehátú.
A hardveraprón autó is hirdethető/kereshető.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
4 ajtós: ahol 4 helyen tudsz bemászni az utastérbe.
5 ajtós: ahol 5 helyen tudsz bemászni az utastérbe.
Ezzel a módszerrel hibátlanul megállapítható az ajtók száma..
Remélem segítettem.
[ Szerkesztve ]
Na ezt sem tudtam, köszönöm, ez hasznos információ volt
lezso6: kerestem, köszönöm, de sokra nem mentem vele...
Továbbra is várom az ajánlatokat, ha valakinek van az ismeretségi körében ilyen jármű, illetve tud ilyenről, esetleg Ő maga kívánja eladni.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
így van
ezjó
Sedan akkor 5 ajtós, ha az ablakkal együtt nyílik. Mint pl. [link]
(#8) D1Rect: de ha a hátsó ülés ledönthető, akkor a 4 ajtósból is betudsz mászni az utastérbe
[ Szerkesztve ]
Vagy pl 5ajtós "sedan" :
[link]
Ismerösöm is ennyiért akar kb swiftet. Bár azért az vicces, hogy mindenki rögtön 97 utánnit akar-tudom akkor volt a facelift- miközben nemegyszer 94esből pl tök szépet lehet találni.
Nem, mert csomagtartóból nem tudod kinyitni.
(#15) k.: Mi történt 97-ben a swifttel? Modellfrissítés?
(hú,ez viccesen hangzik a régi swifttel )
[ Szerkesztve ]
És a lemez alatt kb 99.98%-ban megegyeznek. Szóval ha nincs törve/szétrohadva ugyanolyan jó vétel az is.
Igen, ekkor jött, hogy az index bekerült például lökhárító széléről a fényszóró burája alá, két szélre, új lett a kormány és a műszerfal, a sedan kapott fordulatszámmérőt (és a ferdehátúak közül is néhány). Akármennyire is vicces, és akármennyire is szidja mindenki, nekem ez kell. Az összes autószerelő dicséri őket, nem kell velük bajlódni, kötelező cseréken kívül (olaj, gyertyák, gumik) csak tankolni kell. Mennek és kész.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Ezzel semmi bajom sincsen. Ugyértem én is ajánlottam már jópár embernek swiftet, mert kispénzüeknek baromira megéri.
DE:
Ha valakinek 300k-ja van, az ne az orrával legyen elfoglalva, hanem a műszaki állapotával.
Az pedig simán lehet jobb egy 93as első szériásnak mint egy 97esnek. Egyébként én ugy tudom, hogy egy picit még erősitettek is a 97eseknél a lemezeken, tehát ezt is hozzáveheted a modellfrissitésnél változottakhoz.
Ez még kellően kemény is:
Új orr a régire:
Homásítáááá
[ Szerkesztve ]
Nem, mert csomagtartóból nem tudod kinyitni.
típustól függ, van, hogy _csak_ a csomagtartóból lehet ledönteni az üléseket
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Annyit még, hogy 1.3as legyen. Az ezres kicsit gyengus, az 1.6os pedig túl nagy, sok a biztosítás.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Jövőre KW alapú lesz a biztosítás.
Elsőt néztem, csak messze van (mint az összes, amit találtam), második már nagyon régi, elég hihetetlen a kilóméterszám (második tulaj, lehetetlen, hogy két ember ennyit hajtotta 17 év alatt), ráadásul kereskedő, alku lehetősége 0.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Hát valamennyit tényleg tekerhettek, de nagyapám 6 éves Kalosában is 4 ezer km van Tehát nem lehetetlen ilyet találni.
Hopp:
Tolna megyei
Egyébként jegyzem csöndben, a használtautó.hu-n ha kiválasztod a bővített keresőt ott tudsz megadni megyét
Én pont úgy tudtam eddig, hogy azért 4 ajtós, mert sedannál a hátulsó résznek aránylag kis része nyílódik fel, és nem számítják ajtónak. Kösz az infót!
Rákerestem googleba: sedan 4 ajtósra jött toyota, stb. 5 ajtósra meg a swiftek
Szerk: Megelőztek, és fel is világosíottak.
Kösz: (#12) Aggregátor
[ Szerkesztve ]
ajtó az ahol ablak felülettel együtt nyílik valami? nem?
jaj nem neked ment volna, sorry
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Ez megint '92es, tudom, hogy lehet megadni megyét, sőt, még közelítőleg is tud egy adott helyhez bizonyos távolságig keresni, de ha ez nélkül nem találok a közelben, akkor ezzel együtt sem nagyon menne...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Az a bajom, hogy 97esből nem találok olyat, amire azt mondanám, nyugodt szívvel megveheted. Az összes vagy leharcolt, vagy költeni kell rá kapásból tehát nem jók. Ezek meg jók is lennének, de csakazért sem.
Igazából az a bajom, hogy számok szerint öreg, és tudom, hogy semmi sem tart örökké. Van egy Trabantom, 21 éves, kapásból ráment 30000 a műszaki előtt, futómű felújítás. Fél évig gond nélkül ment, utána jöttek a problémák, havonta vitte a 20000 forintot. Elegem lett. Jó tudom, ez más kategória, de az évekkel akkor is bajban vagyok.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Akkor egy valamit tehetsz:
Szerezz pénzt és vegyél egy 2003asat.
380ért találtam egy banki visszavettet 2000km sincs benne, de a hátulján mindenképp egy lámpát cserélni kell.
1.0ás ugyan de gyak új.
Nem engedi belinkelni.
https://www.otpbank.hu/merkantil2001/online/hasznalt_lak.html?
Itt válaszd ki a swiftet, és 2003asat nézd meg.
Tehát lehet találni faja cuccokat, de azokhoz több pénz kell.
Jó az is igaz, hogy nem kell feltétlen egy ilyet venni, jó azis amiben 100k van, de azért nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
a mi trabantunk is ilyen volt anno az ignis előtt
És mit gondolsz, megérte a Suzuki?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Nálunk még régen a ladával volt ilyen. 2001ben cseréltük le egy swiftre, hát annak a törlesztője nem volt annyi havonta mint a lada költségei
Aztán ripityára törték és lett egy Astra 2003ban.
Bár nem hozzám fűzted a kérdést, de mi egy 2107-es Ladát cseréltünk Ignisre, és tényleg mint egy igásló, just works. A kötelező dolgokon kívül egyáltalán nem kellett hozzányúlni. Egy bizonyos kategóriáig még versenyezni is lehet vele
"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"
Nálunk a családban van 93-as kombi swift, és van benne fordulatszámmérő, szóval nem esélytelen, hogy jópárban van még...
Cserélni nem kellett még semmit a szokásos szűrőkön, olajon, gyertyákon kívül, pedig van benne 290 ezer km.
[ Szerkesztve ]
Kombi? Suzukinak a Baleno volt az első és úgy tudom eddig az egyetlen forgalmazott kombija európában.
hát jó hogy
nagyon keveset kellett rá költeni azóta..(hú, már nagyjából 5éve nálunkvan)
nagyszüleinknek swiftje van, még újonnan vették(16éve talán), na, a lényegi részéhez még nem nagyon kellett hozzányúlni, gumicserek, fékek cseréje, olajak, ennyi nagyjából.
[ Szerkesztve ]
én beleraktam egy új 1.3-as sedanba 110 ezret, pedig céges volt és nem kíméltem. tényleg sose volt baja, de addigra már azért nyiszogott odabent jópár dolog. 35-45 km/ó között nagy teherautó hátsó kerekével frontálisan ütközéskor eltűnt az orra, de (légzsákkal) gyak sérülés nélkül szálltunk ki. ezerszer megbízhatóbb volt, mint az astra ugyanilyen körülmények között nyírva. persze a biztonságérzet más.
Ez mind szép és jó, de azért figyelembe kell venni hogy nagyon nincs is mi elromoljon benne...
Én csak azt nem értem, hogy a Suzukit miért szidja az emberek 90%-a... Nem hibásodik meg benne semmi, vagy ha valami el is romlik, akkor olcsón beszerezhető a cucc bele, keveset eszik, olcsó, szép (szubjektív), és jól is megy.
Miért szidják? Mert divat szidni és olcsó.Használtan és a fenntartási költségek is minimálisak.Ellentétben sok más tipussal.Itt magyarországon nagyon sok embernek az is számit,hogy kinek milyen autója van.(tisztelet a kivételnek) Sok ember lenézi azt akinek nincs .... milliós autója.Nálunk az autó még mindig státuszszimbolum,sajna.
Vannak gyengeségei és hibái de melyik autónak nincsenek?
#43dizelracer
nem tudhatod,hogy más tipusban mi lett volna a végeredmény.Az emberi felelötlenség határtalan.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok normális. Na és?!
Értem... A törése. Végre egy igazi érv. Eddig csak ez volt az érv: "Mer szar, és kész."
Igen, sajnos ez az egyetlen, és legnagyobb baja. De az új Suzukikat is szidják, pedig azok már nem ilyenek. Új Swiftet is ócsárolják...
Én sosem mondtam a swiftre, hogy szar lenne sőt az MKII GTI kifejezetten jó kisautónak tartom csak a a fránya törés...
Samus: Megbolondulsz, ennek nézz utána, mert még ha messze is van, baromi jó áron van... Bár ez nem Suzuki, súlyos költségei lehetnek, ha elromlik! LINK
dízelracer: Nem is rád értettem!
[ Szerkesztve ]
ez egy szar. nekem volt olyan, hogy 110-zel előztem és a lambda-szonda vagy mi kitalálta, hogy most ő nem és leszabályozott. én meg rettentő hülye képet vágva visszalassultam a másik kocsi mögé. ha valami necces előzés lett volna (ami egyébként nem szokásom), akkor bármilyen vége lehetett volna. a márkaszervíz kétszer sem tudta megcsinálni, a számlákat nem mertem megnézni.
vegyél egy jó állapotú 190-es mercit, aztán legalább tudod mihez mérni a "fejlődést".
Osztálytársam is szidja, hogy igy szar meg ugy. Aztán akar venni 300k körül egy BMW-t mert az nem romlik el, ellentétben a suzukikkal-höhöh- és hogy az mennyire fasza. Mondtam neki, hogy vegyen és kezét csók
Passz, tulajdonságait tekintve ennyi pénzért baromi jónak tűnik pedig. Az meg, hogy leszabályozott, nem lehet, hogy egyedi hiba volt?
k.: Tudjuk... (Hamarabb fog beszarni egy 95-ös BMW, mint egy 95-ös Suzuki, ez 100%) De akinek már kezd kicsit benőni a feje lágya, (és tudja milyen a szegénység,) az már nem szidja feltétlenül a Suzukit.
Én sosem szidtam. Max egy-két esetben szoktam, amikor vagy tuningolják-csóró tuningosnak hivom öket, kb azokon szoktam röhögni- vagy mikor előadják, hogy az a király a többi szar. Ha valaki arra veszi amire való az sosem érdekelt, csak ne gondoljon már belőle többet. Ugyanugy nem szeretem mikor valaki a 30 ezres telefonjával vagizik, hogy ő milyen menő.
Akkor én ne vagizzak a Spicával?
A Suzuki az arra jó, hogy A-ból B-be elvisz gond nélkül, olcsón.
Na meg a régi Suzuki Swift olyan, mint az Ak-47. Igénytelen, tehát mindig működik.
[ Szerkesztve ]
Nem azzal van a baj, hogy használja valaki az adott cuccot. De érted mikor azt látom, hogy valaki azthiszi az x cucca-aminél jelenesetben mondjuk nekem jobb van- az az isten akkor azért eléggé jókat szoktam röhögni.
Így van a Suzuki pont arra való amire tervezték. Egy egyszerű autó, ami nem nehezíti meg az ember életét
De jó, hogy én osztom az észt itt, hogy A Suzuki pedig jó, holott még autót se vezettem... Na, meg is van a következő blogbejegyzésem, hogy mi lesz...
Jogsim nekem sincs, bár swiftet vezettem-2 métert-.
annyira nem volt egyedi, kollégának a nulláson állt meg(!) emiatt. meg volt még egy harmadik is hasonló problémákkal.
Hú, az necces, nem lett baj belőle, ugye?
k.: Az se sok!
Az astra szar?
Höhö
Nekünk is van, 7 éves de csak 1 éve lett vele pár dolog. Le kell cserélni. kb 300kba fájt a szervíz. Azon kivül szarnak nem nevezném. Az mondjuk vicces, hogy egy alaphangon 17 éves autot ajánlasz helyette
300-ért veszel komplett másik autót (swiftet )
Bocs nem tudtam kihagyni
3x ment el
[ Szerkesztve ]
3x ment el
[ Szerkesztve ]
Az lehet, de nálunk egy autóban alap dolog a klima, az meg 300k-ért nehezen lesz benne. Meg aztán nem is ugyanaz a szint
Nekem a nagy vágyam a G astrábol a cabrio. Ha jól alakul az élet-isten adja- még talán első autónak is olyan lesz
Alap a légkondi. Ejj, nagyon úri egyén vagy Te. Jó a "ruszki" légkondi is. Ablak leteker, és élvezed a süvítő szellőt. Az erősség szabályozható a letekert ablakok számának növelésével, ezért előnyös a négy ajtós autó
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Aha.
Egyébként én mindig szerettem volna egy régi swiftet, de soha nem volt.
Nem tudok jobb "városban szaladgálós" autót.
Ez van, lehet szidni, sokan izéltek már ezért, akkor is alap. Ha már pénzt adok majd kocsiért akkor tudja.
Nagyon sok igényem nincs egy kocsi iránt-2 légzsák, klima és még 1-2 apróság- de ez alap.
Ismerösöm is izélt, hogy milyen vagyok már. Hát nemtudom a szülők is kb igy reagáltak, hogy kocsit anélkül ne vegyek. Persze mondhatom azt is, hogy szerencsére nem vagyok rászorulva, van 2 kocsi a családban azokat elvihetem majd, tehát ráérek a jóra spórólni.
Nem nézem le a régi swiftet sőt-bár abból is az utcsó széria a 90 pacival az ideál- de attól még ez nekem hozzá tartozik egy kocsihoz.
mit tudsz a 190-es merciről, azon túl hogy kigugliztad mikor gyártották?
egyébként pont a kora az egyik lényeges és pozitív jellemzője, még békebeli darab.
esetleg nézd meg az árakat, elég jó összehasonlítási alapot jelentenek. ha megnézed mennyiért mennek a 17 éves suzukik...
érted az alkatrészekre rá van írva, hogy made in germany. már sose lesznek olyan alkatrészek. semelyik autóban se.
én csak annyit mondok akinek van egy kis ideje nézegessen-olvasgasson a w123-ról meg a w124-ről, ez utóbbi a 190-es nagy testvére végülis. esetleg kukkantson be egy alá, vagy üljön bele egy nem szétgyalázottba. ezek a maiak (bármelyik mai) inkább csak gyenge utánzatai annak a kornak és színvonalnak.
Nézd csak meg a csikós posztjait a totalcaron. Tudon, az még csak a zöldséges merci, de mindig kell rá költeni valamit. Itt is ugyan ez lenne. Egy suzu pedig nem épp erről híres.
Egyébként nem értem miért sír mindenki, hogy jaj mamár nem mennek addig a kocsik. Szimplán semmi értelme. A lényeg az a mercinek hogy az első, max második tulajnak jó legyen. Az, hogy egy 18-20 éves auto még megvan, nekik már baromira mindegy, relative kevés haszon van belőle. Egy olyan konstrukció kifejlesztése meg 3× annyiba kerülne mint egy mostanié. Persze félreértés neessék egy 2010es merci is simán meglehet 2030ban, de hogy a gatyája rámegy majd az embernek az fix.
bejegyzés Suzuki Swift-et vennék...