Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#164) Jim74 válasza mtoma73 (#163) üzenetére


Jim74
nagyúr

Valószínűleg ez így van, de viszont a Pannonnak azért írt alá 2 évet az ember, hogy kapjon kedvezményesen egy készüléket, nem pedig azért, hogy kapjon 990,-Ft-ért egy mobiltelefonnak árult "valamit", amit hordhat folyamatosan szervizbe, mert a rendeltetésszerű használatra alkalmatlan.... A szolgáltatótól szerintem minimum elvárható lenne, hogy egy ilyen tömeges hibajelenségnél adjon lehetőséget másik típusú készülék választására kedvezményes áron... És akkor már nem is beszéltem arról, hogy ki téríti meg azt az anyagi (utánajárás, kiesett idő) és és nem anyagi (nem tudod használni a megvásárolt terméket) kárt, amit elszenved a vevő? :U De ez utóbbira már nem is nagyon tartok igényt, mert Kishazánkban sajnos nem így működnek a dolgok, legalábbis jellemzően nem így... :(

Ha 16ezerért vettem volna, akkor lehet, hogy már valami felügyeleti szerv felé fogalmaznék levelet... :(((

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.