Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • varos

    tag

    válasz zzola #18779 üzenetére

    Nem, de az a furcsa hogy csak blokkot adott az eladó az üzletbe.
    ezt találtam az oldalukon:

    Samsung és Huawei készülékét az általunk üzemelteltetett márkaszervizekben javítjuk. Abban az esetben, ha a mi szervizünk esetleg (alkatrészhiány) nem tudja javítani mobiltelefonját, abban az esetben a termék továbbításra kerül a Telemax szervizébe. Ilyen esetekben a javítási idő az átlagosnál több időt vesz igénybe. Xiaomi és Ulefone készülékek esetében a (nem megfelelően kiépített gyártói szervizháttér miatt) a készüléket a disztribútor szervizeli, melynek időtartamára cégünknek nincs befolyása. Ilyen esetekben a szervizelés átlagosan 4 hetet vesz igénybe.

    Milyen dokumentumokra van szükségem ahhoz, hogy leadhassam készülékem szervizelésre?
    Ahhoz, hogy készülékét szervizeljük szükség van a jótállási jegyre valamint a vásárlást igazoló blokkra vagy számlára. Ezen dokumentumok hiányában sajnos nincs lehetőség a hiba kijavítására.

    Rendben, de én például nem náluk akarok garanciális javítást végezni, ha nem egy budapesti samsung márka szervizbe akkor mi van? Akkor fentiek alapján nem gyári samsung garancia van rajta?

Új hozzászólás Aktív témák