Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#245) cosworth


cosworth
csendes tag

Sziasztok!

Tudnátok segíteni körvonalazni mi okozhatja az alábbi hibát? (3 hetes, független "edigitalos" készülékről van szó)

Wifi-n hibátlanul megy az adat le/feltöltés, azonban mobilneten csak az adatletöltés megy tegnap óta. Ez abban nyilvánul meg pl., hogy Viberen megérkeznek a bejövő üzenetek, képek...stb. Küldeni azonban képet egyáltalán nem lehet vele, amikor mobilneten van a készülék, illetve jellemzően a szöveges üzeneteket sem küldi el. Ez eddig még lehetne akár Viber app hiba is gondolom, de a le/feltöltés sebességét külön app-al ellenőrizve 0 a feltöltési sebesség. Tehát 3 hétig hibátlanul működött és tegnap jött elő ez a hiba.

A miskolci hivatalos Samsung elhajtotta tesómat ezzel a problémával, és a Telenor sem foglalkozott a hibával érdemben...

Elképzelhető, vagy jellemző ilyen jellegű modem hiba? Vagy másfelé kéne keresgélni?
Minden ötletet, javaslatot előre is köszönök!

Samsung Galaxy S22 (Samsung Galaxy S7)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.