Hirdetés

2017. szeptember 26., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Daffchy


Daffchy
(senior tag)

Gratulálok a munkához! Használd egészséggel! :R

[ Szerkesztve ]

(#2) Jimmy66


Jimmy66
(őstag)

Én is Gratulálok! Millió balesetmentes kilómétert...

(#3) AllTheBest


AllTheBest
(senior tag)

Szép lett a végeredmény :) Sok balesetmentes km-et vele :) A biztosítótól kapott pénzből kijött a rendbehozatal, vagy neked is kellett ráfizetni?

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Redmi Note 3 Pro (3/32)

(#4) Szoszo94


Szoszo94
(őstag)

Nagyon szépen és igényesen lett rendbe téve, megfogtad az isten lábát avval a szerelővel. Innentől sok balesetmentes kilómétert kívánok! :)

LG Nexus 5X 32GB White/PiPo P4 --- TérkéPH!: http://goo.gl/4PMUp8

(#5) Lomha 8V


Lomha 8V
(PH! addikt)

Imádom a röfit, örülök, hogy megmentetted. :)

(#6) wolfnet válasza AllTheBest (#3) üzenetére


wolfnet
(tag)

@AllTheBest: ráfizetős volt a manőver, de nem annyira nagyon vészesen. Sajnos a biztosító olyan 85%-t állt a történetből. Ez az általános tapasztalat amúgy a biztosítók irányából.

:R :R Köszi

Privátban érdeklődj! :)

(#7) Xaels


Xaels
(PH! félisten)

Sok szerencsét és rengeteg jó élményt hozzon. Valamint becsülöm, hogy nem hagytad, hogy a motor a szemétben végezze és teljesen korrektül rendberakattad.

ChinaPhone AntiChrist - Owner of the Samurai Bear (XVS650A Custom)

(#8) AllTheBest válasza wolfnet (#6) üzenetére


AllTheBest
(senior tag)

De legalább lett egy szép rf amihez hasonló állapotú lehet, hogy kevés járkál az országban :) Egy időben én is szerettem volna egy ilyet, de inkább lemondtam róla, sajnos nem az én stílusom :( Supermoto párti vagyok, de az ilyen gépeket még én is megcsodálom :D

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Redmi Note 3 Pro (3/32)

(#9) big-J


big-J
(őstag)

Suzuki hétvégi kalapos kisautó sofőrök kitesznek magukért... és mit ad, tényleg hétvége volt.. életveszélyes legtöbbje.
A legjobb, amikor csak azért dudálnak mert füles van a fülemben miközben teljesen szabályosan átmegyek a zebrán. :D

[ Szerkesztve ]

(#10) wolfnet válasza Xaels (#7) üzenetére


wolfnet
(tag)

Köszi, szerencse hogy helyre lehetett hozni, de ez egy kapcsolat. Habár nem az én hibámból tört össze szegény, de felelős vagyok érte, és most úgymond le lett nullázva a kapcsolat. Most már vigyázhatok rá. Sajnos az előző tulajdonosok nem nagyon adták meg neki amit kellett volna. :K

@AllTheBest: igen, nagyon szeretem az sm-eket is, élmény motorok a javából, viszont távolságokat motorozok és arra ez a szoftos sport-túra alkalmasabb. Az erő országútra bőven elég, a fogyi meg még ésszerű. Ha gazdag lennék a garázsba tennék egy drz-400-at is, mert néha-néha nagyon jó lenne vele ökörködni. :C

Privátban érdeklődj! :)

(#11) AllTheBest válasza wolfnet (#10) üzenetére


AllTheBest
(senior tag)

Legszívesebben én is egy drz-t vagy egy xt660-at látnék a garázsban, de még sajnos nem tartok ott :( Diákként nehéz saját erőből előteremteni azt a laza 7-800 ezer ft-ot amit elkérnek a jobb állapotúakért :(
Szóval én még jelenleg kismotorral poroszkálok, de jövő héten kezdem az a2-t és ha minden jól megy akkor nyár év végén kezdésnek veszek egy gs500-at :)

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Redmi Note 3 Pro (3/32)

(#12) Xaels válasza wolfnet (#10) üzenetére


Xaels
(PH! félisten)

Haver Hornettel járt úgy, hogy 3-szor fektették el. A biztosító mind3-szor perkált neki és a végén még hozott is neki pénzt a motor :((( Bezzeg én sikerrel elkerülök mindent és vigyázok a gépre, de a motor meg megadta magát alattam és folyamatosan csak a pénzt viszi. Most is 100+ a javítás, lehet én nem leszek olyan kitartó mint te és cserélek inkább. Múltkor ont azt beszéltem a szerelőmmel, hogyha tudok kicsit spórolni akkor én is szépen újrafényezem apránként és rendbe rakom. Most gyakorlatilag megint 0-ra vágott.

(#11) AllTheBest sajnos dolgozó, családos emberként sem könnyű feladat. Az én álommotoromért még 15éves állapotukban is elkérnek millió fölött. Pedig egy közkedvelt sokat látott típus és még csak nem is olyan "nagyszám"...

[ Szerkesztve ]

ChinaPhone AntiChrist - Owner of the Samurai Bear (XVS650A Custom)

(#13) BlackPriest


BlackPriest
(őstag)

szép lett, gratula, ha nem titok, megtudhatom ki és hol csinálta? az én hasonló korú gépemre is ráférne egy kis törődés

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#14) Kolondrum


Kolondrum
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Gyáá Tasi edisön! :R

Kawasaki ER-6n kuplung/fék karok eladóak. 1.6L Motul 5100 10w40 eladó! Oka: más olajra váltok. Ugyan itt Motul v300 15w50

(#15) davidsone


davidsone
(PH! addikt)

Undorító emberek élnek ezen az elb*szott bolygón ezt nap mint nap tapasztalom, de végül jól jöttél ki a dologból és a vas is megszépült/újult uh megérte neki az a kis reccs ;]

...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...

(#16) Dr V


Dr V
(őstag)

Szia!

Mint kolléga, sajnálattal olvastam a történet elejét. Pedig egy szép tavaszias januári napon szépet lehet motorozni :)
Örülök, h nem adtad fel és a bálna újra tündököl.

Életem legjobb demója: Specialized Demo 8

(#17) .mf


.mf
(PH! kedvence)

Szépen helyre lett hozva, úgy néz ki, mint újkorában.

(#18) macskea


macskea
(őstag)

Szép meló, gratula, jól tetted, hogy megcsináltad! :C

''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith

(#19) Pete55555


Pete55555
(PH! addikt)

Szép munka, jól döntöttél, hogy rendbe hozatod.

Engem is csaptak ár el, de talán kicsit szerencsésebb volt a dolog. A "motor": Yamaha ZR SuperJog (3YK)
Miután elütöttek, és feltápászkodtam, összeszedtem a motort, majd odamentem az " **** biztosító" feliratos kocsihoz, aki elütött, majd mondtam: "Gondolom biztosítása van" :)
Egyből el is ismerte a faszi, hogy ő volt a hibás, bár kicsit "kómás" voltam, meg volt 1-2 sérülésem, de nem hívtam rendőrt - mint utólag megtudtam simán megtehettem volna - de nem is bánom, lényegében rendes volt a csávó, mivel elismerte, hogy hibázott.
A kárrendezés gördülékenyen ment, a motort totálkárra vették, 75-öt kaptam, + megtarthattam a roncsot (25-re értékelték a roncsot) motorikusan, szerkezetileg semmi baja nem lett, csak a burkolatokat kellett kicserélnem, 25-ért vettem egy donor motort, és átraktam az idomokat.
Sajnos ugyanilyen szép ezüst színűt nem találtam, így fekete lett, de végül is egész jól kijöttem belőle.

Eladó LGA 1150/1151 lefogató keret/backplate: http://tinyurl.hu/CFBl/ ....Szeretem leracsniztatni...

(#20) Ursache


Ursache
(senior tag)

Nem semmi történet. Megérte elolvasni. A motor nagyon király lett, a biztosítók meg a tahó paraszt suzukis elmehet a sunyiba. Hihetetlen, hogy valaki ennyire antipatikus legyen, felháborító :W

Széles utat!

https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg

(#21) vinibali


vinibali
(PH! addikt)

amikor láttam a kis képet, már gondoltam, hogy ismerős motot lesz. néztem a videókat is Tasi oldalán, tényleg jól rendbe rakták :)

BIOS írás, helyreállítás, törlés, mentés! http://vinibali.x3.hu/bios.html

(#22) Ursache


Ursache
(senior tag)

BTW, amikor túlcsúszik az 5 munkanapon, akkor nem szabnak ki rá valamilyen bírságot?

https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg

(#23) babkukta


babkukta
(senior tag)

ez tényleg rebuild :C Ügyes volt a bácsi (meg a csapata?)! Az ügyintézés meg elég nagy gáz.. ennyit várni egy sz.ros papírra. Egyébként így gondolom a Wagonr+os volt a hibás, nem? Róla tudsz vmit? Ha ennyire k.csög, remélem jól megkúrják a száját :D

S G S 7 E /// Z97 - 4790k - GTX 980

(#24) wolfnet


wolfnet
(tag)

Köszi mindenkinek, az érdem csak részben az enyém. :R :R

@babkukta: egyes számban. :D, mindent tudok róla, 2 hétre rá meg volt csináltatva a kocsija. De senki se fogja megkúrni. MO!

@vinibali: volt vele meló rendesen, de megérte. Nagyon becsületes munkát végeztek, azóta túl vagyunk az ezredik kilométeren. :R Amikor odaértünk, beindítottam, nem ismertem rá. Csodálatosan egyben volt gyakorlatilag minden. Egy lefingott de szépre púderezett motort vettem novemberben, és most egy új motorral közlekedem. :U

@Ursache: Megkérdeztem a századost a Rendőrségen, aki kiadta a papírjaimat, meghúzta a vállait, és azt mondta "Igen Magyarországon ez mindennapos, sajnos nem tud mit tenni."

@Pete55555: :R széles utat, valójában te jobban jártál igen. Elhangzott a helyszínen olyan is az úr szájából hogy: "F@szom a p@cs motorosokba, mi a f@szért kell erre járkálni." ennél a résznél tudtam hogy reménytelen tőle bármit is várni. A rendőr kiért, mondta hogy a faszi a hibás, erre: "De nem lehet hogy a motoros jött gyorsan?" :C fuckme

@SymbianOS: já! köszönöm szépen. :R

@Dr V: Az a szerencse hogy csak egy ~harmincas tempónál történt mindez, így volt esélye a kis rf-nek. :U

@AllTheBest: nekem is ez volt a legnagyobb problémám. Főiskolás vagyok, 3 évet dolgoztam azért hogy meglegyen a jogsi, a felszerelés, és végül a motor. Majd... jön a kopasz és 5 másodperc alatt lehúzza az egészet a budin és még elnézést se kér. tapstaps

[ Szerkesztve ]

Privátban érdeklődj! :)

(#25) Pete55555 válasza wolfnet (#24) üzenetére


Pete55555
(PH! addikt)

Szándékosan nem írtam semmit a Suzukisra, mert nem igazán tudom cizelláltan megfogalmazni a mondandómat.
Ezek után meg pláne... :W

SZUSZAAAAa

Nah...szóval. Lehet neki gyors voltál, gondolom kicsit "lassú" volt a csávó.
Az ilyentől amúgy instant elvenném a jogsit vagy 2évre, hogy gondolkozzon kicsit. A felfogásával van nagy baj. Mert az, hogy eddig balesetmentes volt, az kb a csodának köszönhető. (már ha az volt)

(Hülye motoros, minek közlekedik itt erre, pont előttem...)

Eladó LGA 1150/1151 lefogató keret/backplate: http://tinyurl.hu/CFBl/ ....Szeretem leracsniztatni...

(#26) Areturus válasza wolfnet (#24) üzenetére


Areturus
(tag)

Gratulálok, hogy volt hozzá türelmed és energiád megjavíttatni a motort! Megérte beletenni a pénzt, gyönyörű munkát végzett vele az úriember és szerintem most már te is nyugodt vagy, hogy a motor ismét megszületett a gyári kigurulása óta.

A balesetre vonatkozóan lenne kérdésem. Mikor összetalálkoztál a parasztjával kb mekkora sebességgel mentél? S ő? Ezt lehet tudni saccra? Ha tippelnem kéne akkor te pedig átestél a paraszt autóján? Illetve ha szabad kérdezni milyen motorosruhát, s kiegészítőket viseltél ami megóvott a sérülésektől?

Most kezdtem el az "A"-t, s amint meglesz egy Suzuki GSX-R 600-as motort fogok venni. Leginkább K6-tól felfelé. Azért kérdem, mert a motorosruhával és a kiegészítőkkel viszont nem igazán vagyok tisztában. Ahogy számolgattam ha jó minőségű darabokat vásárolok a boltból akkor az fél millió fölöttre rúg (ha használtan veszem, akkor tudok spórolni kicsit). Többektől hallottam már, hogy ha van valami amin nem érdemes spórolni na az a motorosruha.

Köszönöm!

(#27) vinibali válasza Areturus (#26) üzenetére


vinibali
(PH! addikt)

valamilyen tapasztalatod van erősebb motorok terén?

BIOS írás, helyreállítás, törlés, mentés! http://vinibali.x3.hu/bios.html

(#28) AllTheBest válasza Areturus (#26) üzenetére


AllTheBest
(senior tag)

Így van... ruhán nem szabad spórolni, hisz az véd meg, egy gagyibb bukó simán kettéreped a fejeden egy kisebb borulásnál is, nem beszélve a szellőzésről...

[ Szerkesztve ]

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Redmi Note 3 Pro (3/32)

(#29) wolfnet válasza Areturus (#26) üzenetére


wolfnet
(tag)

Hmm, én kettes alapjáraton mentem. (20kmh körül), ő állítása szerint szintén kettesben, de a gázon állt, hallottam a motorja hangját amikor átestem a kocsija felett. Akkor kezdett fékezni amikor már csattantunk. Sajnos nem néztem be a szélvédőn hogy mivel foglalkozott... lett volna 2-3 másodperce elkerülni, én már teljesen az út szélén mentem. De igen szóval teljesen frontális volt az ütközés, átrepültem a kocsi felett és a hátamra érkeztem, a fejemet bevertem a földbe. Szerencsére a bukóm hátulja "széles" ezért nem húztam meg a nyakam annyira, másnap azért fájt pár napig, ahogy a hátam is hetekig. A legrosszabb egyébként az amikor tényleg lelassul a világ.... tudod hogy ütközöl... és reméled hogy felébredsz a végén... majd a csattanás hangja. Senkinek se kívánom átélésre! :U :R :R

A hatszázas gigszerrel óvatosan majd főleg ha tapasztalat nélkül veszed. Én azért 2 évet 125ösöztem ez előtt. Észnél kell majd lenned, mert senki se hívja fel a figyelmedet az oktatáson a gumi, fék hőfokok odafigyelésére, a helyes kanyarív választásra, hátsó fék kezelésre, stb stb.. széles utat kívánok hozzá.

Én Racing kabátot viseltem, full protektoros, (ütésre felkeményedő gumi váll, alkar protektorok és gerinc protektor.) Alatta szerencsére volt 2 réteg ruha a hideg miatt és vese védő is. Lábamon 2 réteg gagya, felül pedig motoros gatya, alatta térdvédő. Jól hallottad, ne spórolj a ruhán, de használtan is be lehet szerezni. Ezek is használt holmik kivéve a sisak.

[ Szerkesztve ]

Privátban érdeklődj! :)

(#30) JoeYi


JoeYi
(őstag)

minden évben megfordul a fejemben hogy elkezdek mocizni, de aztán minden évben belefutok jópár hasonló storyba. Autó vs motor, motor vs fa, motor vs csúszós kanyar. Ha nem is a motoros a hibás, akkor is mindig ő húzza a rövidebbet, és sokszor nagynagyon rövidebbet....

Teljesen mindegy hogy a faszi hétvégi söfőr, meg hogy ő hibázott, ha roppan a gerinced akkor kilehet törölni azzal hogy neked volt igazad :( Szerintem cseréld le egy kabrióra :)

ui.: kedves motorosok. Én nagyon figyelek minden közlekedő társamra, de a motorral és bringával a legváratlanabb irányokból, hihetetlen tempóval és fantasztikusan kicsi látszó felülettel szoktatok feltűnni. Kérlek számítsatok rá hogy nem vesznek észre ha épp olyan manővert csináltok amit egy autóval nem lehetne megcsinálni (jobbról-balról sávok között előzés pl)

(#31) babkukta válasza wolfnet (#24) üzenetére


babkukta
(senior tag)

hát igen, valszeg tényleg nem. Gondolom nincs 8 napon túli sérülés, így nem b.e., hanem szabálysértési eljárás indul. Így kap egy pár tízezres befizetni valót, és ennyi. De szerintem jobb is így, legalább nincs komolyabb sérülés, ami talán jobb hír, mint egy büntetőeljárás.
Első komolyabb borulásod?

(#30) JoeYi: Így van, a motoros az úton ugyanolyan puhatestű, mint gyalogos a zebrán. És mivel sokan lesz.rják a motorosokat, bátran ki is hajtanak eléjük. És teljesen igazad van abban, mind1 ki a hibás, a motoros nem marad a motoron. Szerencsésebb esetben nem esik semminek a repülési fázis ideje alatt, és a sisak is rajta marad

[ Szerkesztve ]

S G S 7 E /// Z97 - 4790k - GTX 980

(#32) Areturus válasza vinibali (#27) üzenetére


Areturus
(tag)

Sajnos még nincs. Kisebb motorokkal közlekedtem már, de nem sokat. Kipróbáltam néhány 125-öst is a kertek alatt, s (mert az A lesz az első motoros jogosítványom) roppant élveztem. Igen, ez a mélyvíz kifejezésre a lehető legjobb példa!

(#28) AllTheBest: Nincs mese, akkor bizony erre költeni kell. Nincs alternatíva, full protektoros minőségi bőr felszerelés. Akkor viszont van 700 is már a kontó :( De legalább nyugtatom magam, hogy más ennyiért Titan X SLI-t vesz.

(#29) wolfnet: Köszi! Ahogy olvasom jól be voltál akkor bugyolálva és fullos ruha felszerelést viseltél + protektorok mindenhol. Tehát mindent megtettél a saját biztonságod érdekében ha karamboloznál. Milyen jól tetted! S még nem is mentetek emberi sebességgel. Bele sem merek gondolni mi lett volna egy 50-es tempónál...

Kint fogok motorozni Németországban ahol élnek unokatestvéreim. Úgymond nincs választásom ezt illetően ha velük szeretnék tartani, ők már kinőttek a 125-ből. Nagy motorosok, nyolc motorból kettő GSX-R 600. Ez a széria nagyon elnyerte a tetszésemet. Az egyik K8-as, s van benne ez az S-DMS rendszer ami lekorlátozza a motor teljesítményét. Erre gondoltam én is, hogy kapásból C-vel kezdenék és maradnék vele akár egy évig is amíg "beleszokom" ebbe a kategóriába. Ez 60%-ra lekorlátozza a leadható teljesítményt. Ez már talán baráti egy kezdőnek.

Btw itt PH-n van motoros topik amit lehetne olvasgatni esetleg kérdezni a veteránoktól?

(#33) wolfnet válasza babkukta (#31) üzenetére


wolfnet
(tag)

Első és egyetlen. Lekopogva, de önhibából nem borítottam még fel motort sehogy sem. Próbálok észnél lenni, de nem mindig hagynak kibontakozni. :D

Privátban érdeklődj! :)

(#34) wolfnet válasza Areturus (#32) üzenetére


wolfnet
(tag)

Na igen... a kárfelmérővel elbeszélgettem amúgy. Mondta hogy fontos a ruha, de általában a túl nagy sebességgel van a baj. Mesélte egy sztorit egy motorosról, aki elé országúton kifordult egy bácsi kocsival, a motoros pedig elég nagy tempóval érkezett meg, és a B-C oszlop között átment.... Nem élte túl... de belegondolva hogy átszakítani egy kocsit.... Vannak bajok az emberek fejeiben. A motorosokéban is, nem mondom hogy nem esik jól néha húzni a gázt meg gyorsan menni, de fel kell nőni agyban egy bizonyos szintre ahhoz hogy tudd minek mikor hol a helye. Felelősség.

Privátban érdeklődj! :)

(#35) AllTheBest válasza Areturus (#32) üzenetére


AllTheBest
(senior tag)

Én kb 10 éve motorom(19 vagyok... :) ) és szerintem a legjobb az ha az ember szépen lassan tanul bele az egészbe. Jó, van aki egyből profin érzi a gépet ha bicikliről átül egy Hayabusára, de nem ez a leggyakoribb.
Gixxerrel az a gond, hogy dönteni kell, az első fékkel vigyázni kell, meg persze a benne rejlő lovakkal is. Javaslom, hogy mielőtt kimennél az utakra először próbálj elmenni egy autósiskola gyakorlópályájára pár órát, hogy legalább tisztában legyél a motor korlátaival. Nyilván ahhoz, hogy érezd a géped nem pár óra kell ,de legalább tudni fogod, hogy nagyjából mit szabad és mit nem( pl kanyar közepén berántani az első féket...)

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Redmi Note 3 Pro (3/32)

(#36) Xaels válasza JoeYi (#30) üzenetére


Xaels
(PH! félisten)

Aláírom sok motoros van akik fittyet hánynak a szabályokra, de ne általánosítsunk. Én például nem közlekedem a terelővonalon, csak amikor áll a sor megyek előre, ha szükségesnek érzem(ugye ezt szabályosan meg is tehetem pár éve).

Viszont amíg nem próbáltad, addig nem értheted meg miért is motorozunk. Tisztában vagyunk vele, hogy törékenyek vagyunk és nekünk mind a 4 évszakban meg kell küzdeni a természettel is, de amikor nyeregbe pattanunk ezt mind-mind a hátunk mögött tudjuk. Egy 10órás műszak után olyan vagyok mint a mosott szar, de amikor felülök és elindulok akkor egyből olyan mintha nem is dolgoztam volna. Jó kedvűen érek haza a családomhoz, friss energiákkal. Remgeteg időt és idegeskedést megspórolunk még az autóhoz képest is.

Areturus van motoros topik [link]

[ Szerkesztve ]

ChinaPhone AntiChrist - Owner of the Samurai Bear (XVS650A Custom)

(#37) wolfnet válasza Xaels (#36) üzenetére


wolfnet
(tag)

+++

Nálunk se érti senki itthon, és főleg most. De amint felülsz egy motorra, szűknek fogod érezni a világot kocsiban / kabrióban. Egyesek ezt kimaxolják... és ahogy említetted teljesen lesz@rják a szabályokat, de ésszerűen betartva azokat is marhajó élmény. Én egészen decemberig motoroztam, mert nem nagyon volt tél. Télen különleges kihívás, testileg, lelkileg, technikailag is. A motor gumi hidegben gyakorlatilag nem funkcionál. Teljesen máshogy kell közlekedni, én szeretem a kihívást, a küzdést, és amikor odaérek valahova, akkor látod a döbbent arcokat és a kérdések: Nincs hideg a motoron? Nem nincs hideg a motoron. :D

Privátban érdeklődj! :)

(#38) Xaels válasza wolfnet (#37) üzenetére


Xaels
(PH! félisten)

Nekem ne mond :) Január elején hagytam ki egy kis időt amíg az ülés a kárpitosnál volt. Mondjuk volt év elején egy rövid időszak amikor munkába menet a fél óra hosszú volt a hidegben, de az az olcsó téli kesztyű hibája. Idén veszek valami komolyabbat. Engem is mindig kérdeznek, hogy nincs-e hideg, olyankor mindig magyarázhatom mi merre hány réteg. Viszont fagyban nem megyek ki a városból, arra nincs meg a tudásom még.

[ Szerkesztve ]

ChinaPhone AntiChrist - Owner of the Samurai Bear (XVS650A Custom)

(#39) Areturus válasza wolfnet (#34) üzenetére


Areturus
(tag)

Uhh... Ilyen amikor az emberek elkezdenek sztorizni. Máris szimpatikusabb JoeYi kabriós javaslata. Így belülről úgy gondolom level 25-ön már rendelkezem ezzel a felelősség skillel. Aztán mikor ráülök életem első motorjára valószínűleg kislány módjára fogok sikongatni.

(#35) AllTheBest: Én is így gondolom ha valaki szép fokozatosan tanul bele valamibe az a legjobb. Azonban sajnos életem során csak most adatik meg a motorozás téma, ráadásul rögtön a "felnőtt" kategóriában. Én sem akartam, hogy így legyen de sajnos ezt dobta a gép, igyekszem alkalmazkodni. A tanácsot köszönöm szépen! Kaufbeurenben ez a gyakorlópálya pont meg is oldható és még közel is van. Mindenképp élni fogok vele.

(#36) Xaels: De vaksi vagyok, köszönöm!!

(#40) AllTheBest válasza Areturus (#39) üzenetére


AllTheBest
(senior tag)

Ja és az elején teligázt ne nagyon adj neki, max jóminőségű úton, csak egyenesben és csak akkor amikor nincs senki más az úton pár km-es körzetben :D

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Redmi Note 3 Pro (3/32)

(#41) JoeYi válasza Xaels (#36) üzenetére


JoeYi
(őstag)

tényleg nem tudom milyen, de hasonlót érzek mikor kocsi vagy bkv helyett bringával megyek melóba szóval egy kicsit mégis :) Én csak arra akartam felhívni a figyelmet hogy ha maga vagy a kresszkönyv a motoron akkor is vesztes helyzetben vagy, mert nagyon kicsi látható felületed szemből és hátulról, És még ha szabályosan sorolsz előre álló kocsisor mellett akkor is megjárhatod mert nem látlak a holtérben, nem is számítok rá hogy álló sornál van vmi a holtérben és még ha számítok is akkor is egy jobbra/balra nézésem között te megteszel 20 métert és koccanunk ha húzódok vmelyik irányba...

Amit nem tanítanak semelyik motoros suliban az az alázat, ehelyett viszont kap a motoros jó sok önbizalmat a kiemelkedő súly/lóerő arány miatt.

És én most nem kötekszek, csak autósként próbálom szavakba önteni mennyire megijedek néha hogy hol tűnnek fel körülöttem a legváratlanabb pillanatokban motorosok.

[ Szerkesztve ]

(#42) JoeYi válasza babkukta (#31) üzenetére


JoeYi
(őstag)

és amire még nem gondol a motoros, hogy az autósok nem tudnak motoros fejjel gondolkodni, fogalmunk sincs egy motoros hogy él meg, hogy értelmez, hogy próbál megoldani egy szituációt.

Bringás fejjel tudok gondolkozni, ezért ha bringást látok tudom hogy ő úgyse tart be túl sok szabályt, csak ami vasbetonból van :)

(#43) .mf válasza Areturus (#26) üzenetére


.mf
(PH! kedvence)

Annyira nem vészesesen sok a ruha.
Kétrészes protektoros bőrruha 100-120-tól,
Üvegszálas bukó 40-50-től,
Jó csizma 40-50-től,
Kesztyű 10-15-től,
Utcai kemény térdvédő 10-12-től már van. S ezek már a normálisabb minőségű darabok. E szint felett már a kényelmet és extra szolgáltatásokat (meg a márkát) fizeted meg.
Én még a bőrruha alatt hordok Forcefield Flite mell+hátvértet, az 62 volt Moto-fc-ről, bár annak már tán 3 éve; előtte csak egy sima kemény gerincvédőt hordtam, az megintcsak 10k-tól van.
Plusz még apróságok: sisak alá maszk (azt egyszerűbb mosni, mint a sisak-bélést) 800-1000-től, technikai aláöltöző (nyári napokon nagyon jól vezeti el az izzadságot) Decathlon és egyéb sportboltokból 6-10/szett.

Amire viszont tegyél félre a különbözetből: vezetéstechnikai tréningek, pl. Safety-Hungary, RiLi, stb. Nagyon ajánlott. Meg jó, tapadós gumik. Motorozásom első évében 3x estem (nem nagyokat, s pontosabban csúsztam). Utána ledobtam azokat a túra-bakeliteket. Azóta nem estem... És még egy: Kakucsring, Kecsóring - gyakorolj pályán döntögetni, ne utcán; az a tudás, amit ott felszedsz, az esés vagy nem-esést jelentheti egy olyan helyzetben.

Túl lehet élni egyből a 600-ast is - én is bármilyen motoros tapasztalat nélkül egy 600-as Ninjával kezdtem, azóta 40k km-t mentem. Fejben dől el - ésszel kell menni. Jobb fokozatosan nagyobb motorra váltani, de nem úgy jött ki a lépés.

Amúgy a motoros topikban is folytathatjuk.

(#44) gekkoXT


gekkoXT
(senior tag)

:R szép lett nagyon

(#45) wolfnet válasza JoeYi (#42) üzenetére


wolfnet
(tag)

Nem kellene a fejünkkel gondolkoznia, elég lenne ha megadná az elsőbbséget amit meg kellene. Mindennapos, hogy kikanyarodnak elém, mert habár a szemembe néz a bácsi/néni, de nem jutok el az agyáig, aztán a gyorsítósávból is kivágódnak elém.. lehet belenéz a tükörbe, de valószínűleg autót keres....

Amiket tehetek ellenük azt megtettem, egyszerűen ha nem akar észrevenni az ellen mit tegyek? Fényszóró beállítás feljebb rakva... hangosabb kipufogó, fényvisszaverős kabát + bukó... what else?

Privátban érdeklődj! :)

(#46) D1Rect


D1Rect
(PH! félisten)

Mégis mennyire idiótának kell lenni, hogy valaki ne vegyen észre egy ekkora motort?
Most komolyan, hogy kapnak ezek jogosítványt?

Szépen rendbe hoztad.

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#47) kelly416


kelly416
(PH! addikt)

Gratula! :R

Egy kicsit együtt tudok érezni Veled és igazat is adok több dologban. Alólam is ütötték ki a vasat, eléggé harcos volt a biztosítós része, és ki sem fizették az egészet.

https://drive.google.com/drive/folders/0Byk7NIyddZokcFVkd0NRUDhBazg?usp=sharing

(#48) zsoltti


zsoltti
(senior tag)

Tanultam ma is, mindig hívj rendőrt, ha még nincs személyi sérülés is! És a balfasz szuzukisok (AUTÓS) autóból kiszálva is azok maradnak (többség)

Neked meg gratula , a motorhoz, annó én is ilyennel akartam kezdeni , de cbr 600 f2 lett belőle :)

[ Szerkesztve ]

Eladó Apple Macbook Pro 13 256GB 2015 314e -- Xiaomi Yi cam 4k 57e

(#49) BlackPriest válasza .mf (#43) üzenetére


BlackPriest
(őstag)

El lehet kezdeni 600-assal, de pont gsxr? En mentem a havereval, az versenymotor, marha kenyelmetlen, el nem tudom kepzelni milyen lehet vele kirandulni. A karakterisztikaja is teljesen mas, mint pl egy banditnak ideges. Masik haver asszem 1.2-es mbw-je szamomra sokkal nagyonlbb elmeny volt.

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#50) hhx


hhx
(tag)

Az a piros felni csík elég sokat dobott az amúgy sem rossz kinézetén! :)
Használt egészséggel, balesetmentes közlekedést kívánok!

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.