Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#29) wolfnet válasza Areturus (#26) üzenetére


wolfnet
tag

Hmm, én kettes alapjáraton mentem. (20kmh körül), ő állítása szerint szintén kettesben, de a gázon állt, hallottam a motorja hangját amikor átestem a kocsija felett. Akkor kezdett fékezni amikor már csattantunk. Sajnos nem néztem be a szélvédőn hogy mivel foglalkozott... lett volna 2-3 másodperce elkerülni, én már teljesen az út szélén mentem. De igen szóval teljesen frontális volt az ütközés, átrepültem a kocsi felett és a hátamra érkeztem, a fejemet bevertem a földbe. Szerencsére a bukóm hátulja "széles" ezért nem húztam meg a nyakam annyira, másnap azért fájt pár napig, ahogy a hátam is hetekig. A legrosszabb egyébként az amikor tényleg lelassul a világ.... tudod hogy ütközöl... és reméled hogy felébredsz a végén... majd a csattanás hangja. Senkinek se kívánom átélésre! :U :R :R

A hatszázas gigszerrel óvatosan majd főleg ha tapasztalat nélkül veszed. Én azért 2 évet 125ösöztem ez előtt. Észnél kell majd lenned, mert senki se hívja fel a figyelmedet az oktatáson a gumi, fék hőfokok odafigyelésére, a helyes kanyarív választásra, hátsó fék kezelésre, stb stb.. széles utat kívánok hozzá.

Én Racing kabátot viseltem, full protektoros, (ütésre felkeményedő gumi váll, alkar protektorok és gerinc protektor.) Alatta szerencsére volt 2 réteg ruha a hideg miatt és vese védő is. Lábamon 2 réteg gagya, felül pedig motoros gatya, alatta térdvédő. Jól hallottad, ne spórolj a ruhán, de használtan is be lehet szerezni. Ezek is használt holmik kivéve a sisak.

[ Szerkesztve ]

Privátban érdeklődj! :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.