Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Ray tracignet el kéne felejteni, semmiért megeszi a számítási kapacitás közel felét.
    Több éve használnak előre renderelt CGI-ba Ray Tracinget nem tudok róla hogy optimalizálással sikerült drasztikusan csökkenteni a számítási igényét.Ráadásul mostani Ray Tracing is ki van egészítve hagyományos trükközős eljárásokkal,mert nem lehet natívan rászabadítani a játékokra.Ha nyernek is mondjuk 15%-ot optimalizálással, lesz mire elkölteni.Komplexebb geometriából adódó többlet terhelésről még nem is beszéltünk.Alsó hangon is 6-8 évet bőven ráért volna ez a cucc.Ha bekerül a konzolokba játékokba minőségi előrelépést évekre vissza fogja vetni.Leterheljük a GPU-t, mi fogja majd kiszámolni a komplexebb fizikát, részletesebb sérülés modellezést,4K felbontást stb-t?Ez egy vagy vagy kérdés, nem És ahogy fórumon sokan gondolják.
    Szebb grafikát akarunk inkább növeljük a felbontást,akár felskálázással, még mindig láthatóbb lesz mint ez a baromság.Végre közel kerülünk a tömeges 4K Gaminghez,erre előállnak egy eljárással ami keresztbe tesz az egésznek.Megdöbbentő hogy sokan még tapsolnak is hozzá...

    Témához is hozzászóljak, bill-egér támogatás nagyon kéne és a 4K60FPS vagy FullHD 120FPS szintén jó lenne. :R

Új hozzászólás Aktív témák