100-at 100-on az becsületes
Jók ezek a régi monstrumok, látszik még van benne anyag.
CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
(#1) czundermák
100-at 100-on az becsületes
Jók ezek a régi monstrumok, látszik még van benne anyag.
CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
Hát akkoriban, nem épp a fogyasztás figyelték.
(#3) Mr.Csizmás
woodstockba ilyennel kellett volna menni lakókocsizni...."kapitány, kilapítottunk egy hippi kolóniát... - látta valaki? - nem. - akkor nem történt semmi"
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Biztos nem tűntek volna ki vele a tömegből.
(#5) westcoastog válasza Mr.Csizmás (#3) üzenetére
Ez fájt.
Csodálatosak ezek a tajgetoszjárók. Beállítanék egy diszkóba egy ilyennel, megnézném milyen hatást váltana ki.
[ Szerkesztve ]
4-5 Hummer H1 fogyaszt ennyit.
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
Hamar kiürülne a parkoló.
Vagy ha nincs parkolóhely ráparkol az ember vele a többi kocsira.
Az sem lenne akadály. Vagy csak simán a hasa alá vesz őket, szerintem egy sport kocsi aláférne szélességre és magasságra is.
[ Szerkesztve ]
(#10) Mr.Csizmás válasza westcoastog (#8) üzenetére
asszem Thome aláírása volt, hogy "azért szeretem a suzukit, mert ha nincs hely, van mire parkolni"
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Összesen hétezer köbcenti.
Királytigris: 23000
T-34: 39000
Tudom, nem egy kategória, de akkor is. LOL.
De azért szép nagy gép.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
De abból kihoztak 360Le-őt, ami akkoriban elég szép teljesítmény volt.
[ Szerkesztve ]
Mindenesetre érdekes, hogy a Zil 135-ben, már 2db 6,9 literes Ural motor kelett a 360Le-höz.
[ Szerkesztve ]
A Királytigris anno az 1940-es években létezett, és a 23000 köbcentijével 700 lóerőt tudott, valamint 1850 Nm-t. Bár hamar rájöttek, hogy ez 70000 kilogrammhoz nagyon kevés...
Bár az egy tank, szóval inkább nem hasonlítgatom.
Szerk.: A kettő 6,9-es motor csak 360-at tudott??
Mondjuk a nyomaték számít, meg régiek is, de akkor is.
Apámnak a katonaságban Gaz66-osa volt, az terepen nyakalta a 70 litert.
V8 benzin...
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Ez nagyon formás darab
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
Jah, minimal forever.
Szóval már itt is minimal?!
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Egy liter - egy kilométer.
Könnyen kiszámolható fogyasztás!
Budapest - Miskolc szolid 370-nel számolva 68.500 Ft! Viszont nem is fosnál vele autópályán
Meg mit szólnának a kúton, ha le akarnám mosatni!
Szeretnélek elborzasztani.
A Királytigris tank anno nehéz terepen kilométerenként 12 litert zabált.
(Tudom, hogy mindig ezzel jövök, de azért mégis.)
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
HA' simán.
Jó, sima aszfalton, csak 15 km/h-val hajtva beérte 6-8 literrel is.
Ez egyébként komoly.
Mert ha 40 km/h-val akartak menni, ahhoz folyamatosan padlózni kellett valahol 3000 fele, és akkor a motor iszonyúan zabált, melegedett, felforrt a vize, megragadt...
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Tisztelt mindenki!
A ZIL 167-hez szeretnék hozzászólni. A típus eddig ismeretlen volt előttem, pedig van némi rálátásom az orosz vasakra, a seregben T 55 beszab.szerelő voltam, de ez a legkevesebb....
Némi félreértést látok a meghajtást biztosító motorok körül, nem 3,5 literes(2 db) motorról beszélünk, ez fatális tévedés, az oroszoknak sohasem volt ennyire kicsi V 8-uk, és az akkor ráadásul "nagyon" komoly literteljesítményt mutatott, ez totál félreértés. Egyszerűen 2 db ZIL(URAL) 375-ös motorról beszélünk, a standard 7000 cm3-ös 180 pacis egységekről. Ha valakit érdekel a löket-furat viszonyt stb, adatokat is megírom. A fogyasztására azért kíváncsi lennék....Nekem különben a tömeg sem passzol, de ez a legkevesebb, de a gép vadállat, nem gondoltam volna hogy ennyire fürgén mozgó, minden terepet legyűrő járművet tudtak egykor építeni, tervezni az átkos SU-ban...!
6.0 V8 (benzin) ZIL 131 tűzoltóautó "terepen" (földút, szántó, gyak.pálya...) 40liter környékén fogyaszt. Közúton 60-65nél jóval 30liter alatt elvolt. Ezek a 70+ literes fogyasztások onnan jöttek, hogy az összes sofőr honvédségnél orrba szájba lopta a benzint. Mendemonda a 70-80 meg 100liter/100km fogyasztás. Terepen sincs annyi. Fakitermelésnél dolgoztam ott volt két benzines GAZ 66 alváz home made rönkhordó felépítménnyel. Az terepen erdőben forgolódva ~50liter gázt fogyasztott, közúton mivel nagyon rövidre van áttételezve a váltó 35-40liter körül, 50km/h-nál már forog a motor mint a barom. Földúton megpakolva szépen elpötyög másodikban-harmadikban alapjárat felett. Az a fő probléma a GAZ 66-al, hogy nevetségesen gyenge motorral szerelték, ezért fogyaszt relatív sokat.
szerintem a 2 x 180 le az elég eltájolt. szerintem ott 2 x 80-ról lehet szó. nekem a 3 literes merci ősdízel csinál 88 le-t a 3 literből, 10, max 13 liter / 100 mellett.
Pedig ez annyi, több helyen is le van írva.
A zil 375-ben egy 7 literes 180 loeros motor van, tehat ha azt kettovel megszorzod, akkor az egesz pontosan 2x180 loero.
bejegyzés ZIL 167