Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5) zarayg


zarayg
aktív tag

Csepel, Szent Imre tér. Sarkon BKK automata. Reggel megyek, megveszem a bérletet. Kinyomkodom, fizetek, 10.000-res benyom, majd kiírja, hogy művelet megszakítva és ennyi, főoldal. Agyérgörcs elkapott, hívom BKK központot, hogy benyelte. Jegyzőkönyvezték, elkérték az adataimat, és mondták, hogy értesítenek... mondom wattafak? hó' vége volt, épp hogy annyi spórolt pénzem volt, hogy a bérletet megtudjam venni, és még azt is benyelte. Kérdeztem tök normális emberi módon a diszpécsertől, hogy most hogy menjek munkába (Csepel - Újpestet jártam azon időben), és mondta, hogy Ő nem tud tenni semmit. Kérdeztem, hogy akkor tud-e valami igazolást küldeni email-ben vagy valami, hogy a metrón tudjak közlekedni, villamoson, stb... Semmit nem tudtak csinálni.. 28. munkanapra hívtak, hogy átvizsgálták, és hogy rendszer hiba volt, és hogy sajnálják, menjek be, kifizetik. Bemegyek RBS utcai központba, aláírattak velem egy papírt, hogy mi történt (átolvastam, stimmelt), és ennyibe maradt a dolog. Kérdeztem az ott intézkedő hölgyet, hogy valami fajta kárpótlást intézzen már (legalább 1 havi bérletet vagy valamit hello...) és azt mondta, hogy nem élhetek ilyenekkel :DDD

tanulság: soha többet nem veszek automatából bérletet, inkább kivárom a fél órás sorban állást a pénztárnál.

Telefonszámom: 36-30/935-51-87! || Szépen kérlek! Ha írok PM-et, akkor legyél hajlandó válaszolni rá! Köszönöm.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.