Nem számít a forrás
Annó elkövettem azt a baklövést, hogy megvettem a Motorola MPX220-asom hivatalosan itthon. 3 hónapig volt meg, a 3 hónap alatt alig tudtam használni. Fagyott, össze-vissza ment (nem ment), térerőt dobott, összegezve pokol volt az élet vele. Visszavittem többször a Motokerbe, a folyamatosan elhessegettek, frissítgettek ide-oda (volt, hogy több verziót downgradeltek a szoftveren), természetesen a hibák nem javultak meg. Kértem, hogy akkor cseréljük másra, mert állításuk szerint az összes ilyen telcsinek ilyen baja volt, mert ,,nem Motorola'', hanem valami licenszelt izé.
A sztori vége az lett, hogy kaptam egy hivatalos papírt, mely szerint minden jó. Ha ezt nem fogadom el, mehetek a fogyasztóvédelemhez. Fogyasztóvédelem szerint kell egy bevizsgálás független szervíztől (ilyen nincs itthon, amit el is fogadnak ), úgyhogy megcsömörlött az ügy. A végeredmény az lett, hogy 60.000 Ft bukással szálltam ki az ,,új'' telefonomból. Mivel szervízvezetőként dolgozom én is, csak azt tudom mondani, hogy a Motokernél rettenet ami van. Visszataszító, undorító hozzáállás.
Amikor megvettem ezt a Milestone-t, utánanéztem mindennek, hogy mi/hogy/merre lesz/van. Mik a gondok. Ezt mind nyugtáztam, elfogadtam (írták, hogy Froyo is lesz). Most, hogy talán nem lesz, nem dédelgetek álmokat, hogy a Motoker bármit is tenne. Le leszünk ....-va. Ennyi. És semmit, de semmit nem fogunk tudni tenni. Ha lenne itt Motokeres, érdekelne a véleménye
Amúgy imádom a telcsim, remélem nem lesz semmi baja, mert ahhoz a céghez viszketnék újra bemenni
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)