Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
Érdekes, én szeretem Avril zenéit is, de szerintem ez a szám közel nincs ahhoz a szinthez. Azokban volt valami plusz. Nehéz ezt megfogalmazni, de azok tényleg egyedi zenék voltak. Ez meg szerintem nem. Cal egy ilyen kis langyos valami.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Új számról (over each other) kinek mi a véleménye?
Megmondom őszintén, nekem még nem sikerült eldönteni. Mert végülis rossznak nem mondanám, de igazából kifejezetten jónak sem. Egy jobb albumon ez nekem az n+1-edik filler zene, hogy meglegyen a szükséges mennyiség, de igazából csak azért került oda, mert nem rossz, nem azért, mert tényleg jó.
Nem az a zene, amit elnyomok, ha bedobja a spotify dj, de nem is az a zene, amire direkt rákeresek, hogy meghallgassam.
Az előző két, nagyon LP, nagyon jó szám után ez nekem kicsit csalódás."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Ha a tobbi szam is hozza ezt a szintet, az mar nalam Meteora/Hybrid Theory szinthez kozel van. Ami nagyon durva lenne.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Hat, ha ilyen lesz az uj album, nem lesz sok gond.
Szerintem ez is baromi jo lett. Emptyness machine is nagyon tetszik, ez is, szamomra abszolut hozza a Linkin Park hangulatot, imadom.
-
opr
nagyúr
Szintén.