Kozben olvasom a cikket is
A technikai oldalon is vannak közös területek, a telefonos ügyfélszolgálat a Telenorral egy helyen fog üzemelni, viszont a djuice-os ügyfelekkel külön fognak foglalkozni, tehát ha felhívjuk a djuice call centerét, akkor kizárt, hogy "sima" telenoros emberekkel kelljen beszélnünk, dedikált emberek állnak majd a djuice előfizetőinek rendelkezésére
Miert, eddig nem igy volt?
Ha jol tudom ugyfelkoronkent kulon telefonos csapat van, legalabbis uzleti elofizetok csak utolso utani opciokent kaphattak lakossagi ugyintezot.
Aha, pont a dj volt eddig a kivetel, egy kalapban voltak a "sima" lakossagiakkal.
A többi csomag már előfizetéses, al egérdekesebb talán a djuice myVIP, melyet akkor vehetünk igénybe, ha aktív myVIP felhasználók vagyunk.
Csak a myVIP oldalon keresztul lehet elofizetni ra, boltban nem lesz kaphato.
Lenyege valami olyasmi, hogy mas myVIP csomagosakat ingyen lehet hivni, persze ehhez valami horror havidij dukal.
(Ja, hogy forintalisan azt is leirtatok? Sebaj.)
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?