Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #79 üzenetére

    Nem kötelező ezeket bekapcsolni. Csak a különbségeket mutattam. :)

    (#82) gbors: A fényvisszaverésből jön az extra megvilágítás. A GI kicsit ray-tracinges. Persze nem ugyanaz, de megpróbálja szimulálni azt a hatást, hogy a fény a valóságban nem csak fényforrásból érkezik, hanem a felületről is visszaverődhet. Az extra fény onnan keletkezik, hogy szimulálva van egy bizonyos mértékig a fények felületi visszaverődése.

    (#83) Teréz Atya: A GI egy hamarosan érkező patch-csel lesz hozzáadva. A korábbi DiRT játékok óta megváltozott a megvilágítási modell, így ahhoz hozzá kell igazítani a GI-t is. Mivel ez még nem történt meg, így az ki van szürkülve. Nyilván nem akarták, hogy egy beállítás miatt csússzon a játék megjelenése. Ellenben patch-csel hozzáadják. A képek az AMD-től vannak. Nyilván nekik már megvan a patch.
    A HDAO minden felületen működik, nem csak a gumifalon. Egyszerűen ez csak egy példa.
    Attól, hogy nem nézed az árnyékokat, még megpróbálhatják realisztikusan szimulálni azok kinézetét. Nyilván, ha nem érdekel, akkor kikapcsolod. A döntés rajtad áll.

Új hozzászólás Aktív témák