- Egy kis depi (szösszenet inkább), remélem elfér itt :) 3#
- Pulsar X2 V3 Size 2 Gamer Egér és Pulsar 8K Wireless Dongle
- Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- Adattár lemez előkészítése Windows telepítéshez
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sellerbuyer: Hogyan turbózd fel a NAS-od sebességét olcsón és egyszerűen?
- sh4d0w: Én és a számítógép
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tud közvetlenül oda kerülni az adat, mert a GPU közvetlenül nem tudja olvasni az SSD-t. Szabvány szerint az adat mindig a rendszermemóriába kerül kódolva, majd onnan azokat a CPU kódolja ki, ha CPU által is szükségszerűen elérhető adatról van szó, míg ha csak a GPU olvasná, akkor a rendszermemóriából át lesz másolva a videomemóriába, majd a GPU kódolja ki. Vannak olyan adatok is, amiket a CPU és a GPU is olvashat. Ezeknél az döntheti el a tárolás helyét, illetve a kikódolást végző részegységet, hogy a CPU vagy a GPU használja-e többet. A DirectStorage célja tehát nem az, hogy a GPU végezze a dekódolást, hanem az, hogy mindig az optimális részegység. Ha a CPU az, akkor a CPU, semmi gond nincs ebből.
Amit szeretnél, hogy a GPU közvetlenül olvassa az SSD-t, az az AMD-féle Smart Access Storage lesz, de az nem szabványos. Technikailag a DirectStorage kiegészítése, viszont egyrészt program oldali direkt támogatást igényel, másrészt lesz egy teljes hitelesítési rendszer, hogy melyik SSD-k felelnek meg biztosan a célnak, mert erre bizony nem lesz akármelyik SSD jó. Ezen túlmenően egy specifikus OS modult igényel, ami majd az AMD chipset driverből fog jönni, ez az, ami kezeli azt a helyzetet, amikor a CPU és a GPU pont ugyanazt a NAND területét célozná, és ütköznének, mert a CPU esetleg írná, míg a GPU még olvasná az írás miatt már nem létező adatokat. Arról, hogy ez a helyzet megfelelő sorrendben történjen, egy külön chipset driverben érkező OS kiegészítés fog gondoskodni, ami alapértelmezetten nem része a Windows operációs rendszernek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vége a gamer PC-knek? Cloud Gaming 2025-ben
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óra topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB COUGAR GAMING MX330-G 500W
- Lenovo ThinkPad X13 Gen 2 i5-1145G7 16GB 512GB FHD+ 100% sRGB - 1 év garancia
- Ikea Eilif Paraván, asztali elválasztó
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i7 9700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB SHARKOON RGB Slider ADATA 600W
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest