A 160 pacis (350-380Nm) insigniámat csak leparkettázod, 0.5mp, míg visszavált, és elkezd húzni.
Amit bambano mondani akar, de nem nagyon sikerült neki kifejtenie, az az, hogy kéziváltóval (vagy kézzel zaklatott automatával) elő tudja készíteni a motort, visszavált, amikor már látja, hogy mindjárt előzni tud, vagyis az előzés tényleges megkezdésekor már magas fordulatszámon pörög a motor, már van turbónyomás, csupa olyan dolog, ami egy teljesen automata váltónál nem lesz meg akkor, amikor elkezded az előzést. És azt azért senki sem hiszi el, hogy ha 1200-as fordulattal gurulsz, akkor onnan egy pillanat alatt felépül a turbónyomás meg a 3000-es fordulat, hogy a 160 lóból legaláb 120-130 megjelenjen.
(A családi autónk szintén 160 lovas, kétliteres dízel, kézi váltóval).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft