- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
Olvasom itt a fentieket, látom az UPSnél ez a normál működés.
Nekem amazonos rendelést szabotáltak el. Ahogy írtad, én sem kaptam semmi értesítést. A nyomkövetést néztem, 18:19-kor bekerült, hogy "A címzett nem akarta a terméket, és elutasította a kézbesítést." Hívom az ügyfélszolgálatot, 18 óráig vannakKicsit később már "a csomagot visszaküldjük a feladónak"
Írtam emailt gondolom semmi hatása nem lesz. Másnap elértem az ügyfélszolgálatot de ott is csak azt mondták amit már tudtam. Kérdeztem ki mikor utasította el a kézbesítést szerintük. Hát azt nem tudja megmondani.Amazon visszaadja a pénzt az oké, de azóta véget ért az akció, ha megint megrendelném az már +30EUR lenne. És ha azt megint az UPSre bíznák akkor nem lennék előrébb. Érdekesség, hogy a rendelésem 2 csomagra szedték és az elsőt az ExpressOne szépen kihozta értesítéssel, 2 órás időablakkal, futár telefonszámmal és valós idejű nyomkövetéssel.
-
carl18
addikt
Én csomagom és hazugság alapján nem jön meg. Elsőnek jött messze lakok és azért nincs szállítás, utána hogy a ház szám hibás.
Szerdán egy kedves aranyos hölgy azt hazudta ma hozzák. Ez volt november 27-én kint álltam a hidegbe nem jött semmi se.
A csomag nyomkövetés alapján Vecsésen van se előre se hátra. Néha néha kapuk egy hazug értesítést a csomagot át ütemezzék.
November 21 óta van náluk most December 3 és semmi hír lesze kedvük ki hozni.Lehet azóta elopták vagy ilyenek, nem tudom miért olyan nehéz ki hozni. Érdekes amazon velük szállit, úgy amazon ról se rendelek többet.
-
picstike
tag
Ez egy rohadt undorító társaság! Sürgős csomagot vártam és mindenki segített a gyártó oldaláról, hogy időben megkapjam a csomagomat, de ez a tetű banda ami a UPS nél van az nem semmi! Soha többet az UPS-el.
Sem mailt, sem telefonon nem kaptam értesítést, csak a nyomkövetésből láttam, hogy mikor kapom meg a csomagot. Annyi volt rajta, hogy 08.09 a nap végéig.. Mi vaaannn. Reggeltől estig ki sem mozdulhatok nehogy közben jöjjön!? Éppen szerencsétlenségemre a wc-n lehettem, mikor itt volt a csomagom ami kb 15 sec ig tartott a kapu elött, és már viharzott is el. A futárt nem lehet elérni, hogy szoljak neki, vagy mint más futár céggel, hogy érte megyek bárhól van, Semmi! Panaszt tettem de talán jobban sajnáltam a kislányt az UPS nél a telefonba, mint a probléma maga. Ez egy világcég azt hittem, de ettől még az MPL is jobb -
kammler
senior tag
Van. Krakkói csomag eljött vecsésre, győrbe. Egészed odáig az volt, hogy aug 7 szerda nap végéig várható a kézbesítés. Most már az van, hogy: "További tranzitidőre van szükség, mivel a címzett egy elszigetelt területen található." Ezzel bújnak ki az alól, hogy egy büdös telephelyük van jobbára nyugat magyarországon errefelé, aztán ami győrtől távol esik az nem tetszik nekik. Mivel gondolom megvárják a tetves patkányok, hogy errefelé legyenek csomagok, aztán akkor hajlandóak elindulni vele. Ettől függetlenül basznak mindenre. Címzett nem található, meg minden ilyen, nem volt otthon, elköltözött van itt minden. Ezeket minden ilyen után csak fel kéne nyomni az országmenedzserüknél. Az egy lengyel. Most úgy is szeretnek minket. Annak kéne megkaparintani a közvetlen mail-jét, aztán hadd kapjon párat. Nem igazán magyar jelenség mondjuk, láttam én már amerikai kurvaanyázást is.
-
g@bo
nagyúr
sziasztok
van valakinek friss UPS tapasztalata?
sajnos nekem az ügyfélszolgálattal való kommunikációm botrányosra sikeredett, ilyen hitvány lerázós banda a földön nincs még egy (lehet, csak elkerültem) az oldalukon kézbesítés alatt, az ügyintéző nem tud semmit, rámvágja a telefont.
milyen hitvány cég ez, fogyasztóvédelem?
-
hoshi
újonc
Sajnos nekem is csak rossz tapasztalatom van az UPS-el kapcsolatban... (pedig első rendelés)
Másfél nap alatt egy csomagom Belgiumból megérkezett Magyarországra. Magyarországra érkezés előtt nyomon is tudtam követni, végig dokumentálták, hogy éppen hol van a csomag. Ahogy megérkezett Vecsésre onnantól kezdve átállították a követési állapotot a következőre: Vészhelyzet vagy rossz időjárás miatt késik a kiszállítás....(Ez több napig változatlan volt) Telefonon egyszerűen elérhetetlen a cég vagy ha mégis kapcsolnak akkor teljesen süket a telefon. Írtam több email-t, annyi választ kaptam, hogy írjak reklamációt, hogy elkezdjenek nyomozni a csomag után (magyarul nincs meg). Írni akartam reklamációt... nos ezt háromszori próbálkozásra sem sikerült elküldeni, visszadobott az előző oldalra, hogy hívjam azt a számot amit ügyfélszolgálatnak csúfolnak és amit amúgy sem vesznek fel...
Ezek után csak annyit tudtam tenni, hogy írtam a cégnek ahonnan a csomagot rendeltem. Fél óra múlva hirtelen átváltott a csomag követésének állapota: Vizsgálatot indítottunk a csomag helyének meghatározásához... Hozzáteszem, hogy a feladóval 11 óra körül beszéltem, de az UPS az állapotváltozást hajnali 4:54-re állította, ami abszurd, hiszen reggel 7-kor még a fent említett vészhelyzet volt beállítva. (Illetve a feladóval történő egyeztetés előtt is.)
Annyi pozitívum van ügyben, hogy a cég felajánlotta, hogy visszafizeti a kifizetett összeget, viszont aki magánszemélytől rendel, annak lehet, hogy egy kicsit nehezebb a helyzete.
Ettől függetlenül várom a következő lépésüket, hogy egyáltalán el fog-e jutni hozzám a csomag, vagy megtalálják-e.
Tanulság: Soha többé UPS -
viccups
újonc
A UPS vicc kategória.Eddig is csak a gond volt velük, de most betelt a pohár.A lányom rendelt Törökországból a szalagavatójára ékszereket.Küldtek egy e-mailt hogy töltsem ki a vámárú nyilatkozatot stb., nagyon kevés információval, aki nem ért hozzá annak gyakorlatilag érthetetlen az egész és nagyon fontos infók hiányoztak belőle.Írtak egy telszámot is.Egyből hívtam őket mert kellett volna a segítség.Ez 2 hete volt, azóta kb.50x hívtam őket, 1x sem vették fel.Gondoltam kinyomtatom a lapokat és feladom postán, jobb ötletem nem volt.
Fel is adtam a levelet, de másnap felhívtam egy másik számot aki ügyfélszolgálatnak csúfolja magát.A nevében is benne van mire vár az ember.Na ez egy borzalmasan arrogáns, lekezelő, okoskodó hölgyet jelent, aki segítség helyett csak kioktatott.Kiderült hogy levélben nem jó, csakis faxolva jó nekik a nyomtatvány.Mondtam én nem tudok faxolni, nincs más mód? Az volt a válasza hogy ő azzal nem tud mit kezdeni ha a 21.században valaki nem tud faxot küldeni.Na ekkor már felment az agyvízem, maradjunk annyiban hogy letette.Végül megoldottam a faxot, tudom hogy meg lehet oldani de azt nem tudom elfogadni hogy csak így lehet nekik elküldeni.5 napja történt, semmi válasz, annyi látható hogy a raktárban van a csomag.Megint felhívtam az ügyfélszolgálatot, vagy ugyanaz a kedves kis angyalka vette fel, vagy egy másik ugyanolyan megkeseredett vén szipirtyó, nem tudom de ez is bunkó volt.Ő semmit nem tud segíteni, hívjam fel a vámcsoportot, azokat akiket 2 hete nem tudok elérni, illetve írjak nekik e-mailt, azoknak akik nem válaszoltak az előzőre sem.Azaz semmit nem tudok tenni, semmit nem tudok kérdezni, az egyetlen fellelhető élő ember egy pszhihopata nőszemély aki segíteni nem tud-nem akar, ellenben a stílusával 2 perc alatt gyilkos hangulatba tud hozni.
Szombaton szalagavató, nagyon kicsi az esély hogy megkapjuk az alkalmi ékszereket.Köszönjük szépen UPS, ha lenne ilyen megpályázhatnák a világ legkevésbé ügyfélbarát cégét.
-
#79563158
törölt tag
Ugyanez, Amazon.de rendelés. Nem elég, hogy napokat ült az Amazon a csomagon mire egyáltalán feladták, de a UPS futár a héten harmadszor üti be a címzett elköltözött státuszt, mert az Amazon telefonszámot nem adott neki és nem akarja megkeresni a kapucsengöt a dobozon vagy a nevemet a kapun. Egyszerüen nevetséges.
-
Másnak sem jön csomag? Másnak sem veszi fel a UPS vám osztály? Mi történik?
-
#54625216
törölt tag
Negyedik alkalommal szopat meg a UPS az amazon.de csomaggal. Egyszer a megadotthoz képest egy nappal korábban hozták ki, semmi telefon, email, akármilyen értesítés, csak beírták, hogy nem voltam otthon.
A következőnél simán ráírta, hogy kikézbesítve, miközben visszavitte a raktárba és úgy kellett az ügyfélszolgálatot perrel fenyegetnem, hogy utánanézzenek.
Most elintézte annyival, hogy a cím nem található, miközben 15 éve ugyanarra a címre rendelek.
Úgyhogy részemről ennyi.
Ha legközelebb az amazon UPS-el küld azonnal lemondom a rendelést, az okként a UPS-t fogom megjelölni és ha ki is hozzák, nem fogom átvenni.
Más futárcéggel is akadtak már problémák, de ennél trágyább banda nincs az országban. -
bigmasterg
addikt
válasz
bigmasterg #49 üzenetére
Végül meglett a csomag, de úgy kellett a futár után futni. Simán túlment a címen és elég flegma is volt.
Elmondtam neki 3x is hogy a belső udvar felől van a kapucsengő, ha esetleg később is jönne erre, de nem reagált rá semmit. (Társasház aminek van nyitott belső udvara játszótérrel, bárki besetalhat oda.)Kérdeztem hogy tényleg volt-e itt tegnap, mert egész nap itt voltam, illetve kérdeztem a telefonszámrol.
De nem nagyon akart válaszolni, annyit mondott, hogy mivel nem volt rajta telefonszám, visszavitte "nyomoztatni".Basszus van amelyik futár még az emeletre is felhozza a csomagot, illetve decemberben másik ups-es simán megtalálta a kapucsengőt és felcsengetett.
Házszám ki van táblázva, pár 100an laknak errefelé, egy futárnak azért illene megtalálni a kaputelefont.
De simán kinézem belőle hogy lusta volt és tegnap igazából meg sem próbálta kihozni. -
i400
senior tag
Amazonos rendelés Ausztriában, csütörtökön leadva garantált másnap délig szállítással. A cím hegyen van (1200m), végig lakott terület a főúttól 2 km-re. Pénteken délelőtt jön az üzenet, hogy nem volt a címzett a címen és hétfőn hozzák a csomagot. A Tróger pénteken nem akart "kitérőt" csinálni, persze hétfőn fél 12kor megjött a csomag. És minden egyes alkalommal amikor ők hozták volna a cuccot eljátszották ezt. DPD, DHL, osztrák posta mindig kihozta minden gond nélkül.
Itthon az express one, meg a kisebb noname futárszolgálatok ilyen tragédiák
-
bigmasterg
addikt
Én most szórakozok UPS-el.
December közepén rendeltem egy csomagot amazonról (~900 euro érték), aminek elvileg karácsony előtt meg kellett volna érkeznie.
De nem érkezett, sőt tracking sem updatelődött egyáltalán, csak a "címke létrehozva" üzenet.
Dec30.ánírta amazon rendszere, hogy valószínűleg elveszett a csomag, így az ügyfélszolgálat feladta újra, gyorsított postával.Na tegnap délben kaptam a sikertelen kézbesítés üzentet, úgy hogy végig itthon voltam és kapucsengőn kint van a nevem.
Ügyfélszolgálatos ugyanazt mondta, mint a témaindító írásban, hogy ja hát ők nem telefonálnak, csak ha külön kérem.Ez után lediktáltam a telefonszámom.
Kíváncsian várom, hogy ma megkapom-e a csomagot. -
#90088192
törölt tag
Úgy különben, hogyan akarod megoldani a szünetmentesítést UPS nélkül?
-
htc07
addikt
válasz
muszurkefal #27 üzenetére
Üllői?
-
Jhonny06
veterán
Nekem a többi futárszolgálattal nem volt semmi problémám, de a UPS-nek már annyi van a rovásán, ha legközelebb rendelek és bármi mód van kiválasztani mást, akkor azt fogom tenni. A probléma leginkább abból adódik, hogy a külföldi webshopokon kiválasztod a szállítási módot, de fogalmad sincs, hogy hogyan és melyik céggel fog eljutni hozzád a csomag, szóval maximum kényszerből "használom" őket.
-
Jhonny06
veterán
Az a vicces, hogy tegnap a sikertelen kézbesítés után mondtam, hogy nem fogok szarakodni és a futárban bízni, úgyhogy átkértem az egyetlen belvárosi csomagpontba (Podmaniczky utca) a küldeményt és néhány óra múlva jött is az üzenet, hogy átvehető. Persze hogy ne legyen ilyen szép a sztori, volt oda is egy felesleges köröm, mert a UPS rendszerében rosszul szerepel a nyitvatartás, de legalább ma délelőtt át tudtam venni.
Nem tudom, hogy máshol is van-e ilyen csomagpont, de ha pesti a kézbesítési cím, akkor érdemes egyből oda átkérni és nem bízni a futárban. -
Tikakukac
titán
Egyfelől sajnálatos, másfelől sok opciód nem lesz, mert fognak még neked ezzel küldeni csomit, ha akarod, ha nem.
A kavarás brutális, csomagpontoznom kell nekem is nonstop, egyszerűen egyes futárok egy támpontként megadott orbitális méretű templomtornyot sem tudnak megtalálni néha. Telefon meg, háááát, igen. Az sütős biztos.
De amúgy UPS legutóbb jót ment nálam, délután 2-es hibaleadással, este 6-os hardver felvétellel másnap 4-re nálam volt a szajré. Hollandiából
Az szép volt, de sz0pattak be már engem is, igen.
-
-
snecy20
nagyúr
Ó, de sokat hallottam már ilyet...
Soha többé UPS...soha többé GLS... soha többé Sprinter.... vagy DPD.... aztán továbbra is ugyanezekből lehet válogatni, és továbbra is ezeket használjuk. -
dugo_
veterán
-
MtHq
tag
Na akkor csatlakozom én is. Első tapasztalatom a céggel, utolsó is.
Szerdára (tegnapra) volt kiírva a csomag. Céges hely, 0-24 portaszolgálat, tehát mindig van valaki. Meg is jött, hogy kézbesítették, 17:05-kor. Na mondom, szuper, reggel nálam a cucc.
Reggel kérdezem a portát, nem hoztak semmit. Nézem a csomagkövetést, átvételi igazolást: egy vad idegen ember vette át, akit a cégben sem ismerünk. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ez mégis mi? Kinek adták oda? A futár úgy gondolta, hogy leadja egy ups csomagátvevő pontra, és ott van, menjek el érte én.. Kérdeztem, azt lehet tudni miért került oda? Jaa, hát azt nem, lehet hogy a futárnak már nem volt ideje VAGY!!! közel volt neki ez a csomagpont és ő úgy gondolta hogy akkor leadja oda. WTF? Házhozszállítást kértem, nem azért, hogy nekem kelljen rohangálni a csomagért. Szerencsére ismerjük a UPS futárt, felhívtuk. Ma elment a csomagpontra, felvette, és kihozta. A tegnapi "kolléga" állítólag alvállalkozó. Lehet, hogy nem ártana felülvizsgálniuk néha az alvállalkozókat..Ha most nem ismertünk volna senkit, mehettem volna be érte. Ráadásul csak ennek a UPS futárnak a jóindulatán múlt a dolog, mert amúgy nem lett volna feladata neki bemenni érte, és kihozni.
-
#56573440
törölt tag
nekem egyébként ennek a szöges ellentétét csinálták, utca kb másik felén volt egy címe, megkérdezte hogy ismernek e minket, mondták hogy aha, úgyhogy odaadta nekik, hogy majd onnan megkapjuk...
1: soha egy fejbiccentés nem volt köztünk a csávóval és jó 500 méterrel lakik csak arrébb meg egy kereszteződéssel
2: senkinek nem szólt senki nyilván hogy ott van, én is csak azt láttam hogy kézbesítve...A központi számon kivergődtem egy humanoidot aki nagy nehezen felköhögte a futár számát, az meg teljesen natúrban beközölte hogy ott van a 6-ban amikor én a 31-be rendeltem, meg a délután helyett délelőtt kijött mert arra volt dolga... A többi viszont stimmelt... Azért nem voltam nyugodt a 700 eurónyi cuccal kapcsolatban ami benne volt a dobozban...
Mondjuk meglett, de azért na...
-
válasz
muszurkefal #27 üzenetére
Rengeteg csomagot jött DPD-vel külföldről, általában pár száz euro értékben, voltak drágábbak is, voltak nehezebbek is.
Mindegyik bármi gyorsan ideért.
A német elosztóban ha bent volt, olyan 4-5 nap amíg a kezembe nyomták. -
kigyi_23
addikt
Minden futárszolgálattal vannak gondok, kisebbek és nagyobbak is. Nekem volt pár éve UPS-es rendelésem Kínából másnapi kézbesítéssel! Itt várt reggel a cég előtt a futár, hogy hogy csomagot, néztük mi az hát a Kínai express
Németből rendeltem nem express csak sima UPS-el csomagot december elején. Csütörtök éjjel rendeltem pénteken. Hétvége nagy részében állt ugyan, de ez ilyen, ha nem express kéri az ember ilyenkor annak van elsőbbsége aki megfizeti. Szerdára volt ütemezve a nap végére. Kedden délelőtt berobogott a futár vele, hogy hozott nekem egy csomagot. Még kedden reggel 8-kor is szerdát írt a rendszer.
Ugyanakkor GLS-el rendelt csak állítva szállítandó termékem lapra fektetve érkezett természetesen összebaszva és nem volt hajlandó vállalni érte a felelősséget a futár. Vannak példák mindenre is.
-
Noxy
veterán
válasz
Luck Dragon #10 üzenetére
A Magyar Királyi Postánál nem igazán veszik el, csak éppen nem hozzák ki.
Megoldás egyszerű. A sima kézbesítő reggel megkapja csomagértesítőt, és szépen bedobja a p..ládába.
Aznap vagy másnap lehet menni érte a postára. Parkolót keresni, meg cipelni a több kg-s karton dobozt.
Múlt héten éppen rányitottam az ajtót, amikor az értesítőt gyömöszölte a p..ládába. -
KKaresz45
senior tag
válasz
muszurkefal #27 üzenetére
DPD-vel nincs tapasztalatom, de szerintem vedd fel a kapcsolatot a magyar ügyfélszolgálattal, mondd el hogy ezt látod és tudják-e hova kell hozni. Max bekérik a címet még egyszer.
-
KKaresz45
senior tag
Szerintem ha agresszíven akar az ember megoldani egy ilyen problémát akkor csak ront a helyzetén mert "csakazértis" szívatni fogják, de legalábbis nem lesznek érdekeltek abban hogy érdemben segítsenek. Látják hogy már elvesztették a bizalmadat, úgysem leszel megelégedve velük akárhogy törik magukat.
-
KKaresz45
senior tag
Én kérek elnézést
UPS sztori. Külföldről rendeltem egy gyártó webshopjából. Mivel a postai címemben olyan ékezetes betű szerepel, ami nem minden karakterkészletben található meg (ezek ugye az Ő,Ű betűk), ebből volt már korábban problémám, fel is voltam készülve rá hogy nem fog simán menni. Leadtam a rendelést, a webshopon tökéletes volt a cím. Nem sokkal később megkaptam a tracking numbert és csodák csodájára a UPS oldalán is tökéletes volt a cím. Ott volt a telefonszám is. Megnyugodtam hogy sínen van a dolog. Jött is a levél pár nap múlva hogy másnap kézbesítik. Csak a futár nem jött másnap. Gondoltam ránézek a nyomkövetésre hogy mit is mutat és ledőbbentem. Kitörlődött a cím ami pár napja még gyönyörűen benne volt. Levél az ügyfélszolgálatnak hogy kitörlődött a cím, most mi van ezzel a csomaggal. Arra nem reagáltak hogy kitörlődött a cím, újra bekérték a címet és a telefonszámomat. Pár nap múlva jött a futár és hozta a cuccot.
Pár hónap múlva ismét rendeltem onnan, természetesen ismét UPS-szel szállítottak, gyakorlatilag ugyanez megismétlődött. Viszont akkor már telefonon beszéltem a UPS-szel és rákérdeztem hogy mit lehet ezzel csinálni hogy ne törlődjön ki a cím. Az ügyfélszolgálatos nem hitte el nekem hogy kitörlődött. Ha valami adat hiányzik az csak azért lehet mert a feladó nem adta meg...
Az a gyanúm, hogy a kiszállítás előtti utolsó lépésben, amikor a címkét nyomtatják, akkor átfut a rendelés egy olyan rendszeren ami nem tudja kezelni ezeket az ékezetes karaktereket és nemes egyszerűséggel kitörli az egész címet. De ezt a problémát a UPS nem veszi komolyan. Vagy pontosan tudják hogy mi van, csak nem ismerik el. Nem tudom.
Slussz poén harmadik rendelésem onnan. Nem adtam meg címet (úgyis kitörlődik alapon), csak az irányítószámot meg a várost adtam meg és annyit írtm a címhez hogy "Kérem hívjon *telefonszám*". És ez működött! Nem kellett a csomag után mennem, hívott a futár a kézbesítés napján hogy itt van a városban és van egy csomag amin nincs cím csak telefonszám... A futár egyébként nagyon jó fej, nyilván nem ő a hibás hanem a UPS rendszere.
-
-
Jhonny06
veterán
Update: tegnap természetesen hiába vártam a csomagot, megint nem keresett a futár. Ma ugyanez, ráadásul a nyomkövetéshez "sikertelen kézbesítési kísérlet" van írva, amikor itthon voltam és telefonon is el lehetett érni, de nem keresett senki. Meguntam, átkértem egy UPS csomagpontra. Eddig félig-meddig vicces volt, de most már tényleg kerülni fogom ezt a céget, ha egy mód van rá.
-
Jhonny06
veterán
válasz
Hieronymus #18 üzenetére
Már egy ideje én is a csomagpontokat részesítem előnyben, de külföldi rendeléseknél sok esetben nincs erre lehetőség. A DHL-nek pl. van ilyen automatája a belvárosban, de ezt is már csak akkor vettem észre és módosítottam, miután volt egy sikertelen kézbesítés. De rendelésnél nem lehet megadni a csomagautomatát, egy külföldi webshopban jobb esetben még azt se tudod, hogy milyen futárszolgálat fogja kihozni, sok helyen nincs feltüntetve.
-
Azért valljuk be hogy a mai világban egyre nehezebb eldönteni hogy mi szarkazmus mi nem és sokszor az olvasó úgy áll hozzá hogy az előző író vagy kérdező egy utolsó rohadt tróger. Párszor megesett velem a fórumón hogy feltettem egy érdeklődő kérdést és gyökérnek néztek és úgy is válaszoltak.
-
Soha többé ilyen, várok a csomagra helyzetet.
Elmegyek és elhozom a csomagot, akkor amikor van rá időm. Még így is akadnak problémák.
Tavaly karácsony előtt. "elveszett" egy Amazon csomagom. Pontosabban a megérkezést jelző üzenetet nem küldte a Hermes, még az Amazonnak sem. Arról viszont jött üzenet, hogy visszaküldték a csomagot. A második körben már megkaptam, egy Amazon Hub Locker fiókba. -
#56573440
törölt tag
Simán úgy is van!
A fontos csomagért 4-8 órát kint állni az ajtó előtt simán megoldható, ha meg nem fontos minek a vergődés? Én előző nap kiállok már, előkészített kp-val a kézben! Volt hogy 48 órát áztam de megérte, a várakozás miatt amikor a kezemben fogtam a csomagot annyival jobb volt!!!Egy ezres jatt meg azért... 2021-ben ne vicceljünk már, ha csak napi 50 címe van szerencsétlennek heti 5 napban, az puttó 1 misi tisztán feketén kézbe. Az ma mire elég de komolyan? Én soha nem adok 5k alatt jattot, még a végén a következő csomagomba beleköp vagy éhenhal a családja vagy valami. Rendet kéne tenni a fejekben az is igaz.
Meg a forgalomban is, én felszerelném az összes fuvarost legalább a kékek szintjére, de igazából mindenki tenném őket, úgyis az utak királyai, akkor ez legyen lepapirozva is. Fényhíd a tetőre, szirénával, aztán nem kellene a sok munkába igyekvő semmittevő úrvezető pancserrel küzdeni. Az egyetlen hatóság maximum a ferihegyi légiirányítás lehetne fölöttük ha elszór addig a torony, ha nem akkor meg csak Isten!
-
KKaresz45
senior tag
A válaszokból ítélve (meg nekem sem) teljesen világos hogy ez irónia akart lenni vagy komolyan gondolod. A UPS-nél a megadott időpontra annyit írnak hogy "Becsült kézbesítési idő: nap vége". Nagyon életszerű, hogy éjféltől éjfélig ott vár az ember a futárra a kapu előtt.
A futár cég arra vállalkozik hogy eljuttatja a csomagot A-ból B-be és ha ehhez telefonálni kell (mert például a cím nem nyilvánvaló) akkor telefonáljon. Nem csak a titkárnők használnak telefont.
De azért inkább remélem hogy irónia volt.
Nekem is van UPS sztorim, később beírom ha nem felejtem el.
-
Eastman
addikt
A fedex-szel jobban jársz. Az erdőszélen a két nagy fenyő tövében, a mókuslaknál tudod átvenni a csomagod.
-
Skyline15
tag
Ha házhoz szállítással kérem az eszközt, akkor ne hogy már én nekem kelljen kitalálni hogy futár mikor esik ide, csengessen be, vagy telefonon csörgessen meg. Nem olyan nagy kérés ez 2021-ben.
Tételezzük fel amit te mondasz, hogy várjak ház előtt: nem rég kaptam értesítőt, hogy 9:30 - 11:30 között jön a futár a csomaggal, 2 órát ott dekkoltam volna ház előtt, futár meg 14-re ért ide.
Ez lássuk be azért nem életképes. -
#72042496
törölt tag
A házhozszállítás az adott címre (ill. címzettnek) való kiszállítást jelenti. Az első zárható ajtóig szállítást külön megjelölik.
Időpontra én pl. nagyon szívesen lemegyek, csak a futárszolgálatok 4-8 órás intervallumot szoktak megadni, és többször ebből is kicsúsznak.
A megoldás pedig az, hogy igen, telefonál és/vagy csönget, mert ez a futár munkájához is hozzátartozik. Ha eredményesen elvégezi, akkor nagyobb eséllyel kap még borravalót is.
-
muszurkefal
aktív tag
Wtf ember. ŐK nyújtják a szolgáltatást NEKEM. Nehogy már nekem kelljen térden csúszva könyörögni, hogy pls szállítsátok ki akkor és oda, amikor és ahová kértem.
Persze én is kimegyek a ház elé. Amikor hív a futár, hogy 5 perc és itt van.
Tessék szépen várni a futárt a ház előtt a megadott időpontban: működhetne, ha nem az lenne a megadott időpont, hogy december 16 reggel 8 és délután 4 között.
-
-
Futár, nem titkárnő.
Majd telefonálgat? SMS-t ír? Csönget?
Oda is van írva: házhoz szállítás, nem lakásba.
Tessék szépen várni a futárt a ház előtt a megadott időpontban!
Azt hiszed csak a te kacatod a fontos? Van másik 50 naponta aki ugyanezt hiszi.
Egy ezres borravaló meg fájna, ha már megkaptad a csomagodat? -
#90088192
törölt tag
válasz
Luck Dragon #7 üzenetére
A rénszarvas&szán Corporation aki ki fogja szállítani.
-
“ Az már csak hab a tortán, hogy rendeltem egy másik cuccot és ma jött az értesítés, hogy feladták. Találjátok ki, hogy melyik futárszolgálattal..
“
Ahm Posta ?
Jó-jó tudom már csak nem újból UPS?
-
Mr X
veterán
válasz
RudiLicenc #5 üzenetére
-
-
Mr X
veterán
Engem az ExpressOne szívatott most, másfél hét volt kihozni nekik egy csomagot. Először a hozzájuk beérkezéstől nem volt nekik elég 2 nap, a harmadik napon akarták hozni (csütörtök). De az meg nekem nem volt jó, ezért átrakattam következő hét szerdára. Addig nem értem rá. A módosított időpont után két nappal sikerült megjelenniük. Amikor hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi van már, volt képük azt mondani, ha az adott napi kiszállítás nem azt a napot jelenti, hanem onnantól valamelyik napot. Kutyaütő banda.
-
Amazonról rendelt 2300 EUR értékű csomagom veszett el náluk a napokban valószínűleg. Még folyamatban van az ügy, az Amazon széttárja a kezét, a UPS-t pedig holnap próbálom meg telefonon elérni.
A pénzt nem féltem - úgyis visszakapom -, viszont eléggé kellemetlen, hogy EU-n belül Németországból érkező Amazonos csomagot képesek így elhagyni. Az egész tracking csak annyit mutat, hogy van címke létrehozva, de a csomagot még nem kapták meg: persze az Amazon szerint igen, én is inkább nekik hiszek.
-
-
Jhonny06
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Nyáron volt az első komolyabb élményem a UPS-szel, amikor is vártam egy külföldi csomagot, aminek ütemezve volt a...
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Bundle topik
- Megjelent a Realme GT7, a márka legolcsóbb csúcsmobilja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ford topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max - White Titanium - Használt, karcmentes
- UHH! Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1280P 16/1TB Iris Xe 4K UHD OLED
- Asus Tuf Gamer PC. AMD Ryzen 5 3600/GTX 1080 Ti 11 Gb/16 Gb DDR4/500 Gb M2
- Canon EOS 200D gépek, objektívekkel, kiegészítőkkel. (3870 vagy 42200 expoval)
- Xbox 360 E 500 GB Konzol Fekete
- 230 WATTOS GIGABYTE AORUS 15P KD TÖLTŐT KERESEK!
- ASRock B550M-ITX/ac
- Huawei AF23 4G USB modem / stick megosztó 300 Mbps WiFi router - Új, dobozos, hibátlan
- Shin Megami Tensei V dobozos Nintendo Switch játék - Új, bontatlan, fóliás
- Garmin nüvi 55LM GPS navigáció - Közép-Európa 22 országa térkép élettartam frissítéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 10 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest