Hirdetés

2021. május 15., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Klaus Duran


Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

Én se hallottam ilyesmiről. Főleg motorral közlekedek(4t 50ccm = sértés a motorokra nézve ha annak hívom ;] ) De sose fordult meg a fejemben hogy akár dugóban is jobbról előzzek. Főleg mióta látom a car crash videókat hogy húznak rá a motorosokra. :(

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#2) Hieronymus válasza Klaus Duran (#1) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

Felénk az autópályák városi szakaszain, dugóban szoktak versenyezni a motorkerékpárosok.
Az egyik nyomja a két sáv között, a másik, meg a külső szélen. (Van egy keskeny forgalomtól elzárt terület, aminek a felhasználásával folyosót lehet középen nyitni, a megkülönböztetett jelzést használó személyautóknak.)

Ha megpróbálsz az egyiknek több helyet adni, akkor a másikat sodrod veszélybe,

Mostanában a sáv közepén közlekedek, aki el akar mellettem menni, az magára van utalva.

„Sohase hagyd, hogy az erkölcsi érzéked meggátoljon a helyes cselekedetben!”

(#3) Drenadar válasza Klaus Duran (#1) üzenetére


Drenadar
veterán

sok retardált van sajnos... de ez ide oda érvényes...

+ tényleg nehezebb észrevenni plusz sokszor a motoros sokkal gyorsabban is megy... az ember belebambul a tükörbe, oké, szabad a sáv, index (jó esetben) majd puff egy motoros... és nem is telt el sok idő a két mutatvány között 1másodperc max...

+1 az milyen mikor én megyek gyorsan (sajna előfordul néha) buszsávban kici cuki robogós KIVÁG a busz mögül... kb 40el és nem csutkagázzal... én meg megyek egy 70-80-al... és ha nem fékezek le akkor felsérti a fényezést(kis törékeny testével plusz a robogó darabkái...) :( meg túl sok papírmunka, meg minden tele vérrel... bosszantó dolog!

Alienware 13 R3 & :) Xiaomi Minote 10

(#4) bagkri01


bagkri01
őstag

Na ez elég érdekes, még nem találkoztam ilyennel. Én figyelek a motorosokra, de én is alapból jobbra húzom a kormányt, hogy elférjenek a mocisok. De ha már előzés, kb 2 hete kiteszem az indexet balra, hogy én majd lekanyarodok ha elment a szemből érkező yaris ( mögöttem jött egy astrás f@szagyerek) és ő úgy gondolta, hogy miután a yaris elment mellettem ő szépen megelőz balról, hát először azt hittem rossz az indexem, de nem, ő úgy gondolta kemény lesz, ha nem lépek a fékre simán belémjön oldalról. Szóval az autósok között is vannak igazi seggfejek, nem is kevés, akik nem figyelnek a másikra, mert ők igazi vagány gyerekek.

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

(#5) Drenadar válasza bagkri01 (#4) üzenetére


Drenadar
veterán

nálunk az utcában volt egy ilyen baleset... kis 2 sávos kis utca... gondolta a faszagyerek hogy majd előzi a sort... valaki balra kanyarodott...

nem egy kis koccanás lett, 4 autót tett tönkre, mert kicsit átment repülőbe és belecsapódott az oldalt parkolókba... durván nézett ki utána az utca és nagyon nagyon örültem hogy éppen akkor nem ott parkoltam :)

konklúzió:
idióták mindegyik táborban vannak, ezért felesleges a bicaj/motoros/autós/gyalogos táboroknak egymásra fújjolni, mert a hülyeség eloszlása valószínűleg egyenlő :)
(mondjuk azokat a személyeket, akik részt vesznek a közlekedésben, de nem hajlandóak azt szabályszerűen tenni azokat én kitiltanám a ....földről - pl mikor a bringás azzal jön, hogy neki az úton bármit lehet, pl forgalommal szembe menni egyirányú úton, mivelhogy kérem alássan neki nem kell tudnia a kreszt...)

Alienware 13 R3 & :) Xiaomi Minote 10

(#6) Kolondrum

Egy kocsisorban van aki így van aki úgy gondolja. Van aki ide van aki oda húzódik. Ebből vannak gondok. Jobbról előzni durva, de ma nem 1x volt olyan autós aki a záróvonalra(vagy szaggatottra) húzódott, hogy jobbról előzzem meg. Nem visz rá a lélek, valahogy nem megy ez a fajta előzési mód. Van olyan, hogy az autós a pirosnál erősen balra húzódik, ha van hely nagyon nagyon lassan, de jobbról megközelítem. Ritka. Néha nem tudom hova tenni, szándékosan megfog, vagy ő másképp gondolja.

Szép km van mögötted. Tavaly 6000km/baleset volt a merlegem. Azóta kicsit más lett a mérleg, nullás vagyok. :)

Poco F2 Pro @MI 11i ?

(#7) Klaus Duran válasza Kolondrum (#6) üzenetére


Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

Törés óta 0km? ;]

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#8) nemlehet


nemlehet
őstag

Nem a motorosokat akartam fikázni, mert mindenki úgy öli meg magát ahogy akarja :D Szóval alapjáraton semmi bajom velük, csak sajnos míg egy kocsiban többnyire "csak" anyagi kár lesz a vagánykodásból addig a motoron bizony az életük a tét.

(#6) SymbianOS

Az autósok sem tudják igazán kezelni ezt a motoros sávon belül előzhet dolgot, de 1-2 frusztrált "buzukis fatert" és tahó fekete kocsis kopaszt kivéve én úgy látom elég előzékenyek és hagynak helyet. Persze bamba majmok mindig vannak akik nem veszik észre hogy csalinkáznak a sávban, de a közlekedők kb 85%-nak azért megvan a jobbra tarts/jobbra húzódj dolog.

#5) Drenadar

Én régóta mondom, hogy szerintem biciklire is kéne alapszintű KRESZ vizsga. Kisgyerekeknél meg kötelező felnőtt felügyelet aki rendelkezik ilyen vizsgával. Amúgy ez az egyirányúba betekerés dolog szerintem sok tekintetben a média hibája, mert amikor bekerült a KRESZ-be, a "Biciklis egyirányú utcába behajthat" azt mindig lefelejtették, hogy "HA TÁBLA ENGEDI". Így mindenkinek csak az első fele van meg és őszintén mondom 10/8 ember azt hiszi ez így szabályos attól függetlenül, hogy bringás-e vagy sem.
De még említhetném, hogy sok helyen nem is tudsz másfelé menni.
Pl szentendrén is van egy szakasz ahol vagy behajtasz bringával az egyirányúba, , vagy mész a járdán, vagy mész a főúton, ahol tábla tiltja hogy eljuss a bicikli útra. Szóval a 3 szabálytalan dologból kell kiválasztanod azt amiért a legkevésbé vágnak meg.

#4) bagkri01

Én ennek az állatfajnak azon verzióját imádom amikor hajtasz fel pl egy autópályára vagy az M0-ra és a gyorsító sávon a mögötted jövő tuningswiftes kielőz, mert nem bír 1 mp-et várni amíg besorolsz. De mivel amúgy az 1.0-ás kocsija azért annyira nem megy mire elhalad neked elfogy a sávod és fékezned kell. Ezt gyakran akkor is eljátszák amikor már indexelsz és elkezdtél besorolni. Konkrétan egyszer össze is értem (nem lett baleset, de látszódott a karc és éreztem is, hogy összeért a két kocsi) valakivel aki ezt csinálta és annyira felbasztam magam, hogy amikor kiállt a következő pihenőnél utána mentem és olyat lebasztam neki, hogy elterült.

[ Szerkesztve ]

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#9) Kolondrum válasza Klaus Duran (#7) üzenetére

Akarom mondani nincs baleset.

Nemlehet! Volt aki inkább megállt, csak ne mögötte menjek. Gyakran lehúzódnak, hogy mehetek, csakhogy nem akarok, mert nem ítélem jónak a szitut. Később amúgy is pikk pakk elhúzok, de nem mindig akkor amikor az autósok akarják. Ez is a balesetek miatt van, tanul az ember. Ez a kresz vizsga téma meg olyan nem is tudom. Van, hogy a szabályosság okozza a gondokat. Motoron megváltozik a kresz, valaki azt mondta. Ez igaz autóra is. Más a szemlélet.

Poco F2 Pro @MI 11i ?

(#10) nemlehet válasza Kolondrum (#9) üzenetére


nemlehet
őstag

A biciklisek egy része a táblákat sem ismeri, nem tudja az alapvető szabályokat, hogy kinek, mikor hol van elsőbbsége. Nem arra gondoltam, hogy az ilyen idióta "körforgalomban balra kanyarodó villamos vs marinéni segédmotoros csípőprotézissel teliholdkor" dolgokat tudják, de mondjuk a jobbkézszabály és annak értelmezése elkélne minden közlekedőnek, vagy pl kanyarodó autóval szembeni elsőbbség, esetleg hogy tulajdonképp hol is lehet menni biciklivel dolgok.

Én se tartom magam betű szerint a kresszhez, mert az csak akkor működne, ha mindenki tudná. De amíg 30 éve vezető ember rácsodálkozik arra, hogy a kereszteződés feloldja a táblát inkább az "élni és élni hagyni" elvet követem.

Amúgy igazad van, a túlzott előzékenység sem jó.

[ Szerkesztve ]

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#11) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog (1)

vasúti átjáróban csak gépjárművel szabad előzni segédmotoros kerékpárt és kerékpárt. minden más előzés tilos.
vasúti átjáró előtt előresorolhatsz motorral, de nem az átjáróban.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#12) Hieronymus válasza nemlehet (#10) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

"Amúgy igazad van, a túlzott előzékenység sem jó."

Az előzékenység alapvetően nem jó szokás. Kiszámíthatatlanná teszi a közlekedést.
Egyetlen eset van amikor elfogadható, ha az elsőbbség megtartása a forgalom akadályozásához vezetne.
Például egy szűk utcába való bekanyarodás esetén, ha ott egy rákanyarodni vágyó, állja el az utat.

Ha valaki előnyt akar adni, akkor gyorsan döntök, csak akkor fogadom el, az aktuális állapot a közlekedés akadályozásához vezetne. Az előzékeny vezető nem veszi át tőlem a vezetés felelősségét és kockázatát.
Arra sem gondol, hogy a mögötte haladókat sodorja veszélybe. Például egy útkereszteződés után közvetlenül az útra felhajtásra várakozó járműnek ad utat, miközben a teljes kereszteződés föl van töltve a mögötte várakozókkal.

[ Szerkesztve ]

„Sohase hagyd, hogy az erkölcsi érzéked meggátoljon a helyes cselekedetben!”

(#13) konci79 válasza bambano (#11) üzenetére


konci79
senior tag

Ez valahogy úgy van hogy egynyomon haladót,ha nem váltassz sávot,nem?
Amúgy minél többet vezetek,annál több "eset" történik...
Nagy Volvo,ránézésre vagy17 éves kölök,mellete hasonló korú leány,lámpa zöldre vált,erre megindul nagy gázzal ...HÁTRA :(((
Gyorsa én is,szerencsére nem voltak mögöttem...
3 évig városban kellett vezetnem egész nap,megutáltam...

[ Szerkesztve ]

(#14) Doze válasza nemlehet (#8) üzenetére


Doze
aktív tag

Az autópályás esetednél nem elhanyagolható tény az hogy volt e valaki a belső sávban... Mert pl volt már nálam is olyan hogy az idiótája, gyorsítósáv végefelé még mindig 60-70 km/h-val haladt... ilyenkor ha van hely kivágok mögüle és rögtön a belsőbe is megyek, így marad neki hely... Persze ha tömött a belső, akkor nincs mit tenni várni kell.

Egyébként nagy hiba hogy itthon a KRESZ-ben, a gyakorlatban meg aztán pláne nem oktatják az autópályás felhajtást. Ami forgalmas pálya esetén nem gyengén veszélyforrás.

Sokan nem dinamikusan hajtanak fel rá, és csak töketlenkedik mivel nem tud besorolni, láttam olyat is, hogy a gyorsítósáv végén megállt (onnan besorolni meg még szarabb, mert még az átlagnál erősebb autónak is idő kell a 130-hoz)

Most itt a jó idő, az autópálya borzalmas.... tele a belsőt kibérelő idiótákkal, nem az a baj hogy nem engedi el a gyorsabb autókat. De pl én megyek 130 kmh-val, ő pedig 135-tel. Kilóméterek óta a belsőben jön, még mögöttem van, mikor kamiont kéne előznöm... kilóméterekre van hogy senki nincs, de mégis vissza kell lassítanom, vagy kibaszom az indexet balra, és nem érdekel hogy mit pampog hogy 5 centire van a seggemtől.

Aztán ott vannak sebességet nem tartók.... ha melléérsz hirtelen el kezd gyorsítani. Ok elhúz, visszasorolsz mögé, majd megint ott vagy a seggébe... megint kiindexelsz megint gyorsít, megint vissza mögé. 140km/h val mentem, aztán meguntam ezt, volt hogy 170 magasságában jártam mire megelőztem őket... utána ha elmentél mellette jön a seggedben 1 km-t, aztán lemarad a fenébe. A ku*va anyját az ilyennek, de komolyan. De sokszor nagypapa az elkövető... mert megy ám a szétrohad F-astra mint a rakéta. :(((

(#15) Klaus Duran válasza Doze (#14) üzenetére


Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

F Astra-t nem kell szidni, jó gép az. Csak sok idióta vezeti. Én mondjuk nem szeretem vezetni, sőt kocsit se nagyon.

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#16) Doze válasza Klaus Duran (#15) üzenetére


Doze
aktív tag

Most nem az astra fikázás a cél, csak az hogy lehet milliós verda a segged alatt, vagy egy szétrohadt 1.2 punto is... tök mind1, ha hülye vagy az is maradsz...

más:

Azt még nem is írtam: pl 2 db kormányzati audi.... A8 a kis kék villogó kint az ablakban, és a belsőben 200 fölött egymás seggétől fél centire eldöngetnek melletted... lehet tekesek voltak, tudja a bráner. De pl sziréna sem volt, lehet csak a haverokhoz siettek kávézni. Ha meg 200km/h-val beleállnak egy kamion seggébe, vagy egy vétlen autósnak akkor mindenki hibás lesz csak ők nem...

Ennek fejében, láttam már P-rendszámos aston martint, ami kergetett egy X5 M-et amin Diplomata rendszám volt...

Ez csak két eset, jó ugyan nem gyakori.... az egyik hivatalos, a másik meg nem, melyik a helyes?

[ Szerkesztve ]

(#17) Klaus Duran válasza Doze (#16) üzenetére


Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

Megfejtés = Bazuka

;]

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#18) nemlehet válasza Doze (#14) üzenetére


nemlehet
őstag

Voltak a belsőben. Nem szoktam magam felhúzni, mert árt a szépségemnek, de amikor valaki tök ok nélkül baszik ki velem azt nagyon nem szeretem. Amúgy ezek azért is jók, mert szépen le kell lassítanod mert elfogy a sáv aztán sokkal nagyobb hely kell a besorláshoz főleg ha senki sem enged be. De ha mégis akkor meg neki kell lassítani, szóval 1 türelmetlen barom miatt legalább 4-5 autós szívhat.

Nah jah. Itt a jó idő, kijön a sok mazsola az útra. Ismerek olyan embert aki ESŐBEN!!! sem vezet, mert fél. De amikor hirtelen lesz jóidő akkor egyből fittipaldi a zacskós tejért is kocsival megy a sarokra közben balra indexelve jobbról kerüli a kanyarodó kocsit...

Autópályán még hagyján a rágyorsító barom, de ezt pl előszeretettel játszák az alsó rakparton is. Minap is mentem Csepelre, az Auchannál kivág elém egy Audi, a tetejére gumipókozott ággyal. Vészfék, duda erre bemutat nekem. Sebaj, ha ennyire sürgős menjél. Majd kezdődött a 30-40-el vánszorgás. Elkezdek indexelni, gyorsítok erre rámhúz, nyomja neki mint az állat. A mögöttem jövő is türelmetlen elkezd előzni, rá is ráhúz meg nyomja mint a barom. Le kellett fékeznem, hogy beférjen elém, mert jöttek szembe.... Kb a Lánc hídig mentünk így, amikor is elment Buda felé.... Nem értem, hogy az ilyen ilyenkor mit érez? Most ő megmutatta? Ettől lesz valaki?

Mondjuk ezek a frusztrált vezetők tudnak vicces helyzeteket szülni. Mentünk szalagavatóra, ahol keringőt táncoltunk, csak valamiért be kellett menni pestre átvenni a szmokingokat, nem hozták ki a suliba. Az egyik barátom Lada Samara-jával mentünk ami már megélt egy két háborút :D Ültünk négyen a kocsiba, mentünk a körúton amikor bevágott elénk egy Volvo. Ott is rádudálás, vészfék. A barma meg elkezdett ránkfégezgetni, 20-al menni és direkt nem elengedni. Erre a havernek elborult az agya és a pirosnál kicsit megtolta hátulról a Volvo-t. Kipattan az ürge óriási pofával kezdi mondani, hogy "halott vagy g*ci". Erre kiszállunk 5-en a Samarából, szmokingban, cilinderben mindegyikünk 190 feletti, kajakos :D Nagyon hamar megváltozott a szituációhoz való viszonya, de kb 2 percig nem tudta mit mondjon :D

[ Szerkesztve ]

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#19) mr_ricsi


mr_ricsi
veterán

Én csak azt nem értem: haladsz a 2x1 sávos főúton jobbra tartva. Tehát az út jobb széléhez közel. Hogyan fér el melletted jobbról egy motoros :F

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#20) Freiherr


Freiherr
őstag

Én a múltkor rugdostam volna meg egy genyót: 2 sávos úton vártunk a zöldre,mire kb. 80-al húzott el köztem és a másik autó között középen,míg mi még álltunk.Szóval pusztuljon,amelyik idióta.

Back to the future

(#21) Kolondrum válasza Freiherr (#20) üzenetére

Előfordul. Megmondom miért. Megy előre, hogy beáll, de közben zöldet kap a sor. Megáll? Dehogy kövér és el a kettő között. Mint tegnap. Mire elhaladok az autó még sebességbe sem tette magát. Megmutatnám, de épp eladtam a kamerát.

Poco F2 Pro @MI 11i ?

(#22) Freiherr válasza Kolondrum (#21) üzenetére


Freiherr
őstag

Ok,meg lehet magyarázni.Én csak tükröt,meg 1-2 karosszériaelemet cseréltetek a biztosítód terhére,te viszont mész a tepsibe.Megéri az a néhány másodperc?Te tudod.

Back to the future

(#23) Kolondrum válasza Freiherr (#22) üzenetére

Fel lehet mérni van e hely. Van ahol besorolok. Itt annyi hely volt, hogy a kamion is elfért volna.

501k vs. 15k, lebontottam a kocsit. Én lábon mentem haza, autót vitték. Ezt ahhoz mitbe milyen kárt okoz. 4 oldalból 3 eltűnt.

Sok felvételem volt még pár napja ezekről, de nem dobom be, nem lenne nyugis a légkör. Ritka ha veszélyesnek ítélek meg egy szitutut.

[ Szerkesztve ]

Poco F2 Pro @MI 11i ?

(#24) Hieronymus válasza Kolondrum (#23) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

"Ritka ha veszélyesnek ítélek meg egy szitutut."

Idővel javulni fog a helyzetmegítélésed. :)

„Sohase hagyd, hogy az erkölcsi érzéked meggátoljon a helyes cselekedetben!”

(#25) Kolondrum válasza Hieronymus (#24) üzenetére

Eddig is sokat javult.

Poco F2 Pro @MI 11i ?

(#26) creation


creation
senior tag

Szervusztok,

Sokszor járok fel faluról Pestre. Kis 250-es gépem nem éppen a nagy lovakról és a végtelen sebességéről híres.

Sokszor látom, hogy nagyobb motorokkal rendelkezők élet és veszély helyzeteket bevállalva 130-160-al mennek sima közúton és cikáznak az autók között, van hogy a felezőn (index nélkül). Az ilyen dolgokkal nem tudok azonosulni. Nekem is el szokott gurulni a gyógyszer nem tagadom. De akkor sem állítom bele a motoromat a szembe jövő műszerfalába.

Mostanában Aszód után a bagi elágazóban megy a körforgalom építés. Párszor sikerült belefutnom. Az autósok ezen a környéken valahogy nem akarnak jobbra sorolni. Egyszerűen rááll a felezőre és nézi, hogy miért nem megy a sor... Ilyenkor láttam, hogy motorosok egy része jobbról áll neki előzni. Őszintén... Én nem merem ezt megtenni. Tudom, hogy onnan nem számít rám az autós. Nincs akkora hangja a motoromnak, hogy észre vegyen és inkább ilyenkor nem kockáztatok. Várok velük és előzök ha majd lehet... Balról!

Bent Pesten más a helyzet. Egyszerűen ott instant több az idióta. És olyankor nem kell csodálkozni ha a motoros is azzá válik. Igen, a saját életünket tesszük kockára. Pénteken este mozi után párommal felültünk a motorra, hogy a Corvin moziból átmenjünk a Szerájba. Az első 20m-en elgurult páromnál a gyógyszer, amikor le akart minket szorítani egy bekanyarodó autós. Akkor utána "kicsit gyorsabban" mentem mint kellett volna.

Másik esetben két motoros száguldozott bent a forgalomban, egyik videózta a másikat, hogy az mennyire Jani, hogy tud cikázni... Gyakorlatilag a 2-3 sávos úton mindenféle jelzések nélkül váltottak többször sávot. Az egyik alkalommal közvetlenül előttünk vágtak át, nem győztem fékezni, mert bár elindulás után tolták neki, de elindulni nem bírtak vele dinamikusan (kb 650-es vasak voltak, nem néztem igazán, mert nem szeretem azt a kategóriát amibe azok fértek bele...).

Szó mi szó, a jobbról előzés nekem sem a kedvencem. És nem is erőltetem. Inkább kivárok. Van hogy az autós el akar engedni, mert szerinte minden OK egy előzéshez, de ő lehet hogy nem figyeli, hogy ahhoz nekem legalább 4 "traktor nyomon" meg 3 kátyún kell keresztül mennem. Maradok a balról előzésnél és megköszönöm annak aki elenged és/vagy segíti az előre jutásom, ha már egyszer ő nem tud haladni (pl dugó). :R

[ Szerkesztve ]

"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"

(#27) nemlehet válasza creation (#26) üzenetére


nemlehet
őstag

Ebből a hozzállásból gyártsunk egy erősen fertőző bombát és dobjuk le egy forgalmas csomópontra, hogy minél hamarabb elterjedjen :D De tényleg. :R

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#28) Kolondrum válasza creation (#26) üzenetére

Arra gondolsz amikor a felezőn valamivel a kocsinál gyorsabban megy a motor és kerületi az autókat? Like.
Zárón nem!

Poco F2 Pro @MI 11i ?

(#29) creation válasza Kolondrum (#28) üzenetére


creation
senior tag

Azokat nem értem, akik akkor mennek tulajdonképpen már bőven a szembe jövők sávjában autós sebessége + 50-el, amikor a sor (hogy megnézzék, hogy miért nem megy) a felezőn áll és szemből meg jönnek már többen is. Ezekkel nem tudok azonosulni, még akkor sem ha kint van az indexük.

:R

"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.