Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Macika66

    őstag

    válasz Occon adom #19713 üzenetére

    Igen, kötelesek, csakhogy neked NINCS érvényes garanciád FELÉJÜK.

    A cégnek, akitől vásároltad, nekik van garanciális kötelezettségük.

    Igen régóta él már az a jogszabály (már a Nokia virágzásának idején is élt), mely kimondja, hogy BÁRHOL a világon vásárolhatsz olyan készüléket (nem csak telefont, szinte bármit), aminek - ha van itthon márkaszervize - érvényes garanciával rendelkezel.
    Tokioban vettem iPod-ot, amit itthon SZÓ NÉLKÜL javatottak.

    Egyetlen feltétel van, a kinti eladásnál a Te nevedre kell szóljon a számla.

    Ezzel akarják azt megakadályozni (és szépen is működik a dolog), hogy a kint mennyiségi kedvezménnyel, garancia nélkül eladott, de hivatalos származású készülékeket egy más országban garanciában javíttathassanak.

    Úgy gondolom, Te sem azért vetted nem a Huawei-nél, mert ugyanannyiért adták máshol, mint ők, hanem jelentősen olcsóbban jutottál hozzá, épp azért, mert az eredeti beszerzők "jóárasították", hogy nekik több maradjon a zsebben...
    Ha valaki megspórolta a garanciális költségek rá eső részét, akkor a garanciális javytás nem jár.

    Az csak akkor jár, ha rendelékezel a kinti eladásról saját névre szóló számlával.

  • thesound

    addikt

    válasz Occon adom #19713 üzenetére

    Amennyire tudom, a Huawei a honlapján közzétette, hogy Magyarországon mely forgalmazóktól való vásárlás estén van biztosan garancia.
    Sajnos az ilyen áfa csaló webshopok, jönnek, mennek, eltünnek. Pont az a gond velük, hogy olcsóak, de ha probléma van, már a fasorban sincsenek.
    Ha a Huawei elutasította a garanciális ügyintézést, szerintem nem sokat lehet tenni. Max. asztalt borogatni, ha úgy látod.

Új hozzászólás Aktív témák