Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yodee_

    őstag

    válasz ferob #37243 üzenetére

    Ez jogos! Viszont ha a teszten megfelel és visszakerül hozzám a készülék, Én pedig egy héten belül többször újra és újra tapasztalom a hibát akkor második szerviz alkalmával nem kell a tesztet (willtek) lefuttatni mert ugyanúgy nem fog jelentkezni. El kellene hinni a felhasználónak hogy jó a telefon és kezdeni vele valami érdemlegeset. Bosszantó hogy semmibe veszik a felhasználó hibajelentését. Nekem Ez a hiba volt illetve beszélgetés közben és/vagy elején nem hallottak vagy visszhangosan. Négyszer ment a szervízbe, mind a 4 alkalommal lement a willtek teszt és megfelelt. A lapra rá lett írva hogy nem sikerült a hibát beazonosítani, készülék javítatlanul visszaküldve. Ezt elégeltem meg. Majd az ötödik visszaküldés előtt épp a HTC ügyfélszolgálattal beszéltem amikor is a hiba jelentkezett. Ekkor Ők tapasztalták hogy nincs rendben a készülék, és István kérelmezte is a készülék azonnali cseréjét. Jelenleg várom az új készüléket. Az egészben az a baj hogy az első leadás és a jelenlegi állapot között eltelt lassan fél év... És gondolom nem sok olyan "birkatürelmű" vásárló van mint én, hogy érdemi javulás nélkül oda-vissza küldözgeti a készüléket ennyiszer... Másnál már valószínűleg a fiók alján landolt volna a készülék. Egy ilyen árkategóriájú és "minőségű" készüléknél ez elfogadhatatlan! Természetesen ezt a jóváhagyott cserét is akkor fogom majd elfogadni ha már nálam lesz a készülék. Mert az eddigi hercehurcát tekintve még az is benne van a pakliban hogy megint visszajön ugyanaz a hibás készülék amit elküldtem. Nem tudom hogy a HTC vezetősége tud e erről hogy mi folyik itt nálunk, de ez vicc. Ha tudják és finoman szólva lesz@rják akkor azért vicc, ha meg nem tudnak róla akkor meg azért!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés