Új hozzászólás Aktív témák

  • KEndre

    HÁZIGAZDA

    válasz mahatma #8 üzenetére

    Én is használom az ABEV-rendszert, már az elérése sem egyszerű az Ügyfélkapun keresztül. Körbe van bástyázva millió egyéb szolgáltatással, havonta mindig újra meg kell tanulni a használatot. A banki rendszerek is már használják a mobiltelefonos módszert, ami nem egy ördöngös valami, ezáltal a biztonsági szint vagy tíz emelettel feljebb kerülne.

    Az IT.news már többször foglalkozott az ügyfélkapus biztonsági problémákkal, ezért vissza kell utasítanom azt a kritikát, hogy csak most került elő a téma. Nem fanyalogni kell, hanem tenni valamit, mert nyakunkon a minden vállalkozást érintő havi bevallási kötelezettség.

    Egy fontos kérdés: ha egy nagyobb társaság elektronikus aláírással akarja beadni a bevallásait (a biztonsága érdekében), miért nem könnyítik meg e technológia fogadását az Ügyfélkapu fejlesztői. A MELASZ már régen készen áll, hogy megoldást nyújtsanak.

Új hozzászólás Aktív témák