Új hozzászólás Aktív témák

  • mahatma

    aktív tag

    én mint nem csak informatikai szakember használom ezt az ügyfélkapus rendszert, hanem mint aki bevallásokat ad föl nap mint nap ezen keresztül. Én az emberi oldalát közelítem meg a dolognak, amit látok nap mint nap. Egyszerűen a felhasználók zöme (nem tudom hány %, de nagyon sok), nem tudja kezelni az interneten történő bevallást. Örülök ha a kollégák be tudnak egyáltalán lépni az egylépcsős azonosítás után, nem hogy még usb, dig. aláírás, mobiltelefon stb.. Ezért nem csodálom, hogy ezt az egyszerű módszert alkalmazzák az üzemeltetők. Sajnos ezt is figyelembe kell venni. A könyvelők nagy zöme, középkorú hölgy, akik ha már nem az a bejelentkező képernyő fogadja őket, lefagynak mint a windows. Így azért nehéz modern rendszereket építeni, márpedig ezek a hölgyek használják nap mint nap.

Új hozzászólás Aktív témák