Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#47) Yutani válasza zeg (#45) üzenetére


Yutani
nagyúr

Örülök, hogy tetszik Nektek is a munkám! ;)

A sávosodást úgy értsd, hogy nem a 3D megjelenítéssel van gond, az teljesen jó, gyönyörűek az S3TC-t alkalmazó textúrák, hanem magán a GUI-n, azaz a játék grafikus user interfészén látszik maga a csíkosodás. Ez az a képernyő, ami az UT'99 elindítása után a demóból ESC-pel kilépve fogad. Fölül egy legördülő menü van, ahol megtalálod a beállításokat, a konzolt és az FPS statisztika aktiválását is.
Ha itt megnyitod a beállítások menüpontot, akkor egy ablak jelenik meg, aminek a felülete finom színátmenetes. Erre gondolok. Maga az ablakon látható színátmenet 16 bites sávos, 32 biten tökéletes. A Savage 2000 esetében mindkét beállítással sávos, így gyaníthatóan nem vált át 32 bitre. Persze ez csak az én véleményem és a saját tapasztalatom, de az FPS eredmények számomra ezt támasztják alá.

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.