Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Giot

    addikt

    válasz gaborbol #14 üzenetére

    THX!
    Nos nekem az előzőn direktszűrő volt. Nem lóerőkről van itt szó hanem arról hogy mennyire vidáman pörög föl a motor. Az előző esetében egyszerre tettük fel a direkt szűrőt és a platina gyertyákat. Érezhető/mérhető volt a különbség, a százas sprintje majd egy mp-et javult, és érezhetően dinamikusabb lett a motor hamarabb éledt a fordulatot is jobban vette.
    Nem arra hajtok hogy legyen plusz 50 lóerőm. :N
    Tudom hogy oda kell figyelni rá. A tisztán tartásra különösképp (az előzőnél is ügyeltem erre), másrészt a típusspecifikus szűrő most pont ezért szimpatikus. Védett helyen van a gyári helyén, nehezebben koszolódik.
    Össze vissza furkálni nem akarom.
    Nekem tetszik az a rács tudom hogy van olcsóbb lehetőség. :)

    (#12) No-kia: "nekem mind alulmotorizált, kényelmetlen, érzelem mentes volt :D nagyon szeretem :D"
    Az a helyzet hogy bennem ezek az idióta "visítozós" japán motorok nagyon is sok érzelmet keltenek. A Ford-os oldal meg onnan jött hogy ők csinálták Bazsó hangyászának az átalakítást: [link]

    (#13) Tibii91: Kettesben forogja a Swift a 100-at.

    (#16) Probber A 2007-es swift gyári HiFi-je lehet olvassa az MP3-mat de az enyém nem. Sehol egy erre utaló jelzés az egész műszerfalon, középkonzolon. :N
    Viszont nekem meglepően szépen szólal meg a beépített cucc. Főleg CD-ről érkező jel esetében.
    Kösz a gratulációt! :R

Új hozzászólás Aktív témák