Én írtam is nekik, hátha úgy már jutunk is valamire, mert a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli ügyintézés vakvágány. Szegények a millió egyéb infó mellett csak max nagyvonalakban tudják, hogy mi is ez a cucc. Egyikük még a pályázat összegeivel sem volt tisztában. Másikuk szerint nincs semmiféle IMEI lista, ami ki lett adva, azon pedig nem tudnak változtatni, aki jogosult az benne van, és kész.
Pár perce visszaírtak:
"Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Várhatóan a készülék jogosult a csereprogramban, kérjük keressen fel minket személyesen üzletünkben, hogy illetékes kollégáink segíteni tudjanak.
Együttműködését köszönjük!"
Reménykedtem benne, hogy az ő hanyagságuk és 12 napos töketlenkedésük miatt nem kell telefonos és online időrablás mellett személyesen is időt rabolni. De úgy fest, hogy 2022 második felében ez megugorhatatlan akadály.
És milyen jó hír, hogy utána még 5 nap tétlenkedés.
Remélem a kiesett idő alatti áremelkedések miatt is arányosan kárpótolnak...