két állítás volt, az egyik szerint g astra utánit ne, a másik szerint 2020 előttit ne
az opel suttogódízele a kettő közé esik, és az egy jó motor.
kinek a papné, kinek a paplan.
én azt látom, hogy imádják a mazdákat, miközben egy 2-3 éves mazda már szét van rohadva. imádják a japán autókat, miközben toyotára annyi visszahívás volt, mint égen a csillag. meg a toyotának a d2d dízelét szidják, mint a bokrot.
a bmw pont jó arra, hogy eljárj vele a szerelőhöz. volt céges autónak fóccvágenem, sikítva menekültem tőle.
ehhez képest az opelt sokan szidják, miközben én lemegyek, beindítom, elvisz, hazahoz. ha kell egy kis bugi, az enyémekben van annyi, amennyi elég. a topgearben is szétfikázták a vauxhall vectrát, a vectra c2 opc verzióját összeengedték egy mazda6 mps-sel meg egy ford st220-szal és simán lelépte őket.
épp megy a bmw i4 dicsőítése a mobilarénán egy másik cikkben, miközben ez az autó (legalábbis rendszámtábla alapján azonos) 49.778-at ment a laptimingben elsőre, 51.259-et másodikra (rotfl, harmadikra már körbe se érne??), miközben az én lefikázott opelem 48.850-et ment ugyanitt. ja és fele alatt fizettem érte.
vagy ott van a suzuki. elhiszem, hogy megbízható, még a kinézetével is ki bírnék egyezni, de azzal, hogy másfélszer annyiba került újonnan, mikor autót kerestem, mint egy rendesen összerakott j astra, az nevetséges.
na mindegy, én nem győzködök senkit, mindenki azt vesz, amit akar, olyan falnak rohan fejjel, amilyet választ magának, az ő dolga. én el vagyok látva autóval, nekem mindegy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis