Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Tikakukac válasza sh4d0w (#49) üzenetére


Tikakukac
titán

Tudtommal Magyarországon vette az autót. Na, most abból kiindulva, hogy milyen autókról láttam már cikket és utána ezek hogyan végződtek maradjunk annyiban, hogy annyi esélye van a kereskedőnek böribe mennie emiatt, mint feljuttatni egy dodót az Earendel csillagra Musk testvéremnek.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#52) Lenry válasza Fecogame (#44) üzenetére


Lenry
félisten

akkor legalább annyit tegyél meg, hogy amikor mentek vissza a kocsiért, akkor vigyél magaddal egy szakembert, aki a tételes listán ott végigmegy és megnézi, hogy azok valóban tisztességesen javítva lettek-e

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#53) Integrale válasza FoLey-v (#45) üzenetére


Integrale
veterán

Én nem àllnék neki ennek újra. 40 körül megkapja a gyári fedelet, 12 csavar és kész a csere.
Membráncsere vagy jó lesz, vagy nem, még az olcsó új fedelek is lehetnek szarok, van egy a polcon nekem is.

"Bad reklám is reklám too"

(#54) Fecogame válasza Lenry (#52) üzenetére


Fecogame
veterán

Ez meglesz, vinni fogunk egy szakit. :K

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#55) Foglalt név válasza F_Zolee (#50) üzenetére


Foglalt név
addikt

A "kereskedőről"? ;] :DDD

(#56) 8th válasza Grafiqs (#34) üzenetére


8th
addikt

Alapból hiány van a használtautó piacon + elviszik a magyarok orra elől a fiatal használt autókat. [link]

(#57) bambano válasza Fecogame (#44) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

kérdezted tőle elég határozottan is?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#58) bambano válasza mephi666 (#47) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

szervizzel lehet olyan probléma, hogy beviszel egy kocsit, és ha ott éppen akarnak eladni valami hasonlót, akkor a tiednek minden baja lesz hirtelen.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#59) mephi666 válasza bambano (#58) üzenetére


mephi666
nagyúr

10 éve hozzájuk hordom a kocsit... kerítés-szomszédok a munkahelyen... bízok bennük, mert eddig semmivel nem vertek át... :) elkérik azért a munka árát, de több esetben volt olyan apróság, amit ingyen megcsináltak

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#60) 8th válasza Fecogame (#44) üzenetére


8th
addikt

Feltételezem az adásvételi nálad lévő példányára nincs ráírva, hogy csörög és erőtlen az autó motorja és, hogy egy (biztosan csak egy?) gányolt amatőr módon elfedni próbált tátongó lyuk van az alján. Vagy igen? Az autókereskedő örüljön neki ha nem jelented fel és ezzel párhuzamosan nem fordulsz valamelyik olvasottabb online autós magazinhoz a sztorival. Hagyni kell azt az autót a picsába. Ha négy nap leforgása alatt ilyen csontvázak borultak ki a szekrényből mi lesz később ha aktívan használatba veszed? :U

(#61) Diabolis


Diabolis
tag

"Az alját azért fújták le, mert el akartak rejteni hibákat, többek között azt, hogy lyukas, csak be lett fújva valami sárga anyaggal (purhab-szerű, csak keményebb)"

Mármint a 12 éves autónak... Na haverom, ott kellett volna fogni pár munka nélküli, nagydarab ukránt, és visszamenőleges a kereskedőhöz. Vagyis nepperhez.
12 éves opel, nem rohadhat ki az alja, ha nem volt meggyűrve karambol miatt. Legalábbis szerintem.
De így, hogy családi autónak vetted, főleg azonnal visszavinni, elállni a vásárlástól.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#62) Diabolis válasza Hieronymus (#16) üzenetére


Diabolis
tag

Egyetlen jó tanács : G Astra utáni Opelt ne vegyél.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#63) bambano válasza Diabolis (#62) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

küldjem vissza a vectrámat 17 év után?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#64) dj79 válasza Diabolis (#61) üzenetére


dj79
senior tag

Osztrák autó. Nem véletlenül engedik el a sógorok a 10 év feletti autók "kezét"
Ha jól emlékszem, 10 éves vagy 12 éves kor után nagyon más szemmel nézik műszakin a gépeket.
Másrészt a nagy szemű só mindent megzabál.

(#65) Hieronymus válasza Diabolis (#62) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Nem veszek, sőt G Astrát sem veszek. Meghagyom a rajongóknak. :DDD

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#66) angyalpc2


angyalpc2
aktív tag

Most mondjam, hogy tankönyvi példa?

-francia kizárása

-csak az opel sosem kopel (még haveri "opel az isten" társaság is leszokik róla mert olyan hitvány szar a márka, még az újabb kocsik is)
-10 éves de már szét van rohadva (osztrák só pedig ez köztudott)

-telitaknyolva az alja de azért megvesszük
-hengerfejes (ezt te már olcsón meg nem úszod, max ha magadnak csinálod)
-Az 1.6 ecotec már eleve hírből bűzlik az olajfogyasztás miatt, 100-150e után gyűrűztetni fúratni kell akkora shit halom. Csak 2 helyen folyik belőle az olaj, orrán és száján.
-hamis szervizkönyv....itt nem visszavitetgetni kell, hanem feljelenteni a gecibe

Erre ő: Ez nem így működik, vigyük mi vissza az autót hozzá, majd ő elviszi a saját szervízébe,
Persze barátom, viheted is a gecibe a teljes vételár visszaadása után.
És én itt a helyedben el is ereszteném a kocsit egy ügyvéd jelenlétében, szopjon vele más.

(#67) sh4d0w válasza angyalpc2 (#66) üzenetére


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog (1)

+1

https://www.coreinfinity.tech

(#68) Tikakukac válasza angyalpc2 (#66) üzenetére


Tikakukac
titán

Mondjuk az is megér egy misét, mikor telipofával ecotecezik valaki, pedig érzésre 99%-nak fogalma sincs arról, hogy mondjuk egy 1.6 vagy 1.4 ecotec takar amúgy 30 különféle motort 20 év alatt és speciel amiről beszélgetünk az 2-3 ezekből.

Van otthon 17 éve nagyon nem normális felhasználással futó 1.4 ecotec és sosem kellett olajat töltögetni olajcserék között :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#69) sh4d0w válasza Tikakukac (#68) üzenetére


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Ez valsz akkor következik be, ha törődnek az autóval - és még akkor sem biztos, hogy nem eszi az olajat.

https://www.coreinfinity.tech

(#70) dj79 válasza sh4d0w (#69) üzenetére


dj79
senior tag

no de az XEP meg az XER motorcsalád jelentősen eltér ám.....

(#71) Monya78


Monya78
veterán

Tavaly majdnem Zafira B tulaj lettem, 2014-es, 1.8 benzin, 130ekm, németből félévesen hozták be kicsi töréssel, ez lett volna: 2,0Mft.
Késő délután megnézés, tetszik, megbeszéltük másnap reggel viszem a pénzt, másnak már nem árulja a kocsit, de mielőtt kifizetem egy szervízben csak megnézetjük.
Másnap reggel hívott a tulaj hogy elkelt. Most vagy lebukott volna a szervízben és egy roncsot vettem volna. Vagy csak simán s...ggfej volt, és az ígérete ellenére másnak eladta a jó kocsit.
Ez első verzióval nyugtatom magam..

[ Szerkesztve ]

(#72) Tikakukac válasza sh4d0w (#69) üzenetére


Tikakukac
titán

Innentől kezdve viszont általános alanyról beszélünk ergo továbbra is baromság az ecotec=olajzaba :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#73) sh4d0w válasza dj79 (#70) üzenetére


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Az lehet, de ahogy elnézem, lehet szívni mindkettővel.

https://www.coreinfinity.tech

(#74) Foglalt név válasza sh4d0w (#73) üzenetére


Foglalt név
addikt

Alapvetően két baja szokott lenni, az egyik a kitárgyalt membrán a másik a szintén említett olajhűtő tömítés. Szívesebben cserélek aránylag könnyen hozzáférhető gumialkatrészeket, mint egy VAG konszernes turbót. De kinek mi esik jobban.

(#75) PuMbA válasza sh4d0w (#69) üzenetére


PuMbA
titán

A törődés szerintem nagyban számít. Nekem 2005-ös benzin 1.6-os Astra H van, 130 ezer km-rel, Easytronic váltóval. A kisebb dolgokon kívül minden oké :) Én egyébként olyan tanácsokat hallottam, hogy külföldi autót sose vegyünk, így az nem jöhetett szóba, tehát magyar az autóm.

[ Szerkesztve ]

(#76) Integrale válasza angyalpc2 (#66) üzenetére


Integrale
veterán

Na igen, franciát és olaszt ne, turbót ne.
De azért vesz egy olyan autót, olyan motorral, aminek sem a váltója nem örök életû, vezérléscsere teljesen, rendesen megcsinálva 250-300 környéke, olajhûtô tömítésének és szelepfedélnek a cseréje a másik bô 100.
Ennyibôl lecserél pár turbót...

Nem tudom, hogy ezeket a baromságokat mikor felejtik el az emberek, 3F, csak a szívó, csak a manuális!!!

"Bad reklám is reklám too"

(#77) bambano válasza sh4d0w (#69) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

engedjük már el ezt az eszi az olajat dumát.
amelyik autó nem eszi az olajat, azt azonnal el kell vinni szervizbe.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#78) mephi666 válasza bambano (#77) üzenetére


mephi666
nagyúr

...mert amelyik nem eszi, az megette mindet? :DDD azzal már lehet nem jutsz el a szervizbe

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#79) Lenry válasza bambano (#77) üzenetére


Lenry
félisten

egyik Passatomból sem fogyott soha egy csepp olaj se.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#80) bambano válasza mephi666 (#78) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

a hengerben a dugattyúgyűrűket nem lehet olyan pontosan illeszteni, hogy mindig lehúzza az összes olajat a hengerfalról. ha lehetne, nem kapna kenést a gyűrű.
ezért az, hogy fogy a motorolaj, normális. ami nem normális, az a mérték. tehát ha gyári olajcsere periódus alatt lemegy max-ról min-re, akkor az pont jó. ha hosszabb olajcsere periódus alatt egyszer rá kell tölteni, az a szokásos, normális.
ha elkezd ilyen 1 liter/1000 kilométer szinten zabálni, az a baj.

ha eszi a motor az olajat és ennek ellenére nem csökken a motorolaj szintje, az azt jelenti, hogy valami belekerül az olajba, az olaj hígul. ez leggyakrabban hűtővíz. ha felhígítod vízzel a motorolajat, annak csúnya motorgenerál lesz a vége. vagy lesz egy szuper tuningolt robbanómotorod :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#81) FoLey-v válasza angyalpc2 (#66) üzenetére


FoLey-v
addikt

Neked is elmondom az Ecotec bölcs szabályzatról.
- Ha normálisan van karbantartva az előírt 30.000 olajcsere helyett 10.000-15.000km vagy évenkénti be van tartva akkor nem lesz probléma.
- A másik hír hallattán legtöbb opel márkaszervíz 10w vastagságú olajat szoktak beleönteni. Soha nem öntünk bele olyan vastag olajat! Az XEP 5w30,5w40 a XER ami nem ecotec 0w30,0w40 az okoskerék miatt,de 5w30,5w40 is mehet bele.
- XEP-nél van legtöbb probléma a membrán elszakadás na az okoz olajfogyást meg bármi. Az olcsó vagy drága csere verzió rajtad függ.
- Francia autóknál leginkább elektronikai probléma szokott lenni.

A többivel egyetértek. Amúgy is XER motorkódosat vett.

• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •

(#82) Tikakukac válasza Lenry (#79) üzenetére


Tikakukac
titán

Menjünk bele, hogy ez miért fizikai képtelenség vagy elhiszed, hogy de, eszi, max nagyon keveset?

Anyám használata alatt be fogsz csokizni, de konkrétan termeli az autó az olajat. Na, jó, nem, mert a sok dús keverék miatti mászkálás miatt az olajat benzinnel hígítja a verda és emiatt néz ki úgy, mintha varázsolna a verda, de kocsmai szinten persze, lehet ilyet is betolni :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#83) Integrale válasza bambano (#80) üzenetére


Integrale
veterán

Az a leggyakrabban üzemanyag, nem hûtôvíz.

"Bad reklám is reklám too"

(#84) Lenry válasza Tikakukac (#82) üzenetére


Lenry
félisten

jó, legyen igazad.
nyilván ott voltál az én autóimnál is, láttad az olajszintet minden cserénél, én meg csak azért írtam le amit, mert valamimet növelni akartam.

vagy ami boldoggá tesz

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#85) Integrale válasza Lenry (#84) üzenetére


Integrale
veterán

Nem tudja nem fogyasztani az olajat, üzemanyagtól és kondenzvíztôl hígulhat, ezért nem látod, hogy csökkenne a szint. Legtöbb ilyen esetben, egy tartós autópályázás végén a szint a béka segge alá kerül.
Érdemes lenne elvinned a leengedett olajat bevizsgátatni, ott rámutatnak a belekerült plusz anyagokra.

"Bad reklám is reklám too"

(#86) mephi666 válasza bambano (#80) üzenetére


mephi666
nagyúr

...értem én: ez Z16XE1, meg is volt korábban az 1000km/1liter olajfogyás, amit félmillából javíttatott az előző tulaj sikeresen... azóta ez a minimális fogyás van meg, amit te is írsz... meg mivel ecotec, ez is kapja az éves olajcserét, futásteljesítmény meg 10ezer alatt van :K ennél jobban nem hiszem hogy lehetne kímélni... korábbi kocsiban C14NZ volt, ott is hasonlóan éves olaj+szűrőcsere... annyit evett, hogy maximum a vége felé kellett rátölteni pár decit... :K (az mondjuk túlesett nálunk egy hengerfejezésen, amikor már mustárosodott az olajbetöltő kupakja és kezdett kihagyogatni az egyik henger és erősen veszíteni a teljesítményből is)

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#87) Tikakukac válasza Lenry (#84) üzenetére


Tikakukac
titán

Te csak szimplán nem érted meg azt, hogy hogyan működik egy belsőégésű motor (leírtak alapján nem is nagyon akarod) és egy hibás következtetés miatt megy a durcimurci, mert valaki beletiport a hibás következtetésedbe és ki akar javítani.

Utoljára és végeztem részemről: nem létezik olyan belsőégésű motor, ami ne enne olajat. Amit megeszik, azt maximum benzinnel hígítja vissza és így lesz állandó a szinted.

Helyedben beruccannék a közlekkarra BME-re és elmagyaráznám az oktatóknak, hogy srácok, ti mind hülyék vagytok :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88) Lenry válasza Tikakukac (#87) üzenetére


Lenry
félisten

mondom: igazad van. jó. tévedtem.
nem annyira vágom mit szeretnél még

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#89) Tikakukac válasza Lenry (#88) üzenetére


Tikakukac
titán

Semmit, csak az előző hsz. messze nem úgy tűnt, hogy átment az infó.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#90) bambano válasza Integrale (#83) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

:R

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#91) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

és akkor még a miért ne vegyünk új opel témához:
3 opel áll itt a ház előtt:
1. egy 1999. áprilisi forgalomba helyezésű 1.6 g astra. elmúlt 20 éves, mikor az első komoly rozsda megjelent rajta. a motorjával semmi nem volt, ami nem meglepő, mert keveset jártunk vele. a motorolaj nem szokott elfogyni két olajcsere között, úgyhogy nem tudom, mennyit eszik, a szervizesek se szóltak még. kuplung-szettet már kellett benne cserélni, meg egy féltengelyt felújítani, de ezt a használati körülményeknek tudom be (lásd még: asszonypilóta :P)
2. egy 2003. augusztusi vectra. a kasztnija rozsdamentes, a kasztnira aggatott cuccok közül egy-kettő már rozsdás 19 év alatt. mivel sokat futott és nem vidéki szőrmekalapos orvos hétvégén templomba stílusban, ezért ezen már volt hengerfej felújítás, féltengely csere. a futóművet elég gyakran kell javítani (ahhoz képest), de mivel olyan helyeken is járok vele, ami utat nyomokban tartalmaz, én ezen egyáltalán nem lepődöm meg.
3. egy négy éves insignia. az insignián egy motortér zárat kellett cserélni, és mivel pont az olajcsere utáni napon vettem észre, hogy elromlott, ezért tudnék találgatni... meg leszakadt a küszöbtoldat, gyári visszahívásban javították. és ennyi. ja, meg ledaráltam róla a gyári szerelésű nyárigumit.

ehhez képest a közeli rokonságban is volt már jópár opel. ezek után amiket magyaráztok, és az szöges ellentétben áll a saját személyes tapasztalataimmal, azt nyilván nem fogom elfogadni.

az meg külön rotfl, hogy a franciák belerakták végre a fejlesztést... lol. a legalább 2-3 generációval újabb és jobb opel cdti motorokat kirakták az opelekből a gm miatt, és belerakták a hulladék hdi-t. huuuhhh micsoda fejlesztés! előre megyünk, nem hátra!

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#92) Integrale válasza bambano (#91) üzenetére


Integrale
veterán

A 2-3 generációval újabb CDTI az a Fiat Multijet (kivéve az 1.7, mert az Isuzu), még az 1.6 suttogó is részben torinoi fejlesztés, ezek alapjaiban hasonló korúak mint a HDi-k amik messze nem hulladékok.

En nem vagyok ennyire elégedett sem a C Vectrával (és annak variációival), sem az Opel cuccokkal. 3 F17-es váltó, 2 M32-es váltó kuka, az Opel körökben szuper megbízhatónak mondott Z18XER-rel több gondom van, mint a sokat szidott Alfa TS motorral, amiben 380e km van és csak megy.

"Bad reklám is reklám too"

(#93) bambano válasza Integrale (#92) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

két állítás volt, az egyik szerint g astra utánit ne, a másik szerint 2020 előttit ne
az opel suttogódízele a kettő közé esik, és az egy jó motor.

kinek a papné, kinek a paplan.
én azt látom, hogy imádják a mazdákat, miközben egy 2-3 éves mazda már szét van rohadva. imádják a japán autókat, miközben toyotára annyi visszahívás volt, mint égen a csillag. meg a toyotának a d2d dízelét szidják, mint a bokrot.
a bmw pont jó arra, hogy eljárj vele a szerelőhöz. volt céges autónak fóccvágenem, sikítva menekültem tőle.

ehhez képest az opelt sokan szidják, miközben én lemegyek, beindítom, elvisz, hazahoz. ha kell egy kis bugi, az enyémekben van annyi, amennyi elég. a topgearben is szétfikázták a vauxhall vectrát, a vectra c2 opc verzióját összeengedték egy mazda6 mps-sel meg egy ford st220-szal és simán lelépte őket.

épp megy a bmw i4 dicsőítése a mobilarénán egy másik cikkben, miközben ez az autó (legalábbis rendszámtábla alapján azonos) 49.778-at ment a laptimingben elsőre, 51.259-et másodikra (rotfl, harmadikra már körbe se érne??), miközben az én lefikázott opelem 48.850-et ment ugyanitt. ja és fele alatt fizettem érte.

vagy ott van a suzuki. elhiszem, hogy megbízható, még a kinézetével is ki bírnék egyezni, de azzal, hogy másfélszer annyiba került újonnan, mikor autót kerestem, mint egy rendesen összerakott j astra, az nevetséges.

na mindegy, én nem győzködök senkit, mindenki azt vesz, amit akar, olyan falnak rohan fejjel, amilyet választ magának, az ő dolga. én el vagyok látva autóval, nekem mindegy.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#94) vince válasza bambano (#93) üzenetére


vince
őstag

Az általad felsoroltak is nagyjából pont olyan általánosítások, mint az, hogy az ecotec eszi az olajat vagy a híres-hírhedt 3F szabály, nem? :D

A Toyota dízelmotorja D-4D :P

"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal

(#95) Hieronymus válasza bambano (#80) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"a hengerben a dugattyúgyűrűket nem lehet olyan pontosan illeszteni, hogy mindig lehúzza az összes olajat a hengerfalról. ha lehetne, nem kapna kenést a gyűrű. ezért az, hogy fogy a motorolaj, normális. ami nem normális, az a mérték."

A gyűrűk pontosan vannak illesztve. Olyannyira, hogy a gyűrű rugalmas kialakítása okán mindig felfekszik a hengerpalástra. Nyilván a gyűrű átvágás résének kivételével. A kopás megelőzése okán, mindig ki kell alakulni az olajfilmnek a két fém között. Lötyögve nem lehetséges a film kialakulása. Sőt. A munkaütemben kifejezetten káros ha sok olaj marad a hengerfalán. Otto motor esetében nem fog leégni, mivel a hűtve van a henger. A robbanás alatt keletkező szennyeződések, például részecske méretű salakanyag és más szennyeződés ami az üzemanyagban volt keveredik az olajjal.

A dízel motorok esetében kifejezetten veszélyes ha a henger és a gyűrűk között rés van. A szívó ütemben hengerfejhez fel került kenőanyag képes robbanni a gázolajhoz hasonlóan. Leállíthatatlan kiégő jármű lehet a folyamat vége, ha a vezető nincs észnél nem képes a folyamat elején lefullasztani a motort.
A DPF-s dízel autók inkább szaporítják a motorolajt, mint fogyasztják. A filter kiégetésekor üzemanyagot és levegőt tolnak szűrőre. Ezzel indítják be a korom kiégését. A befecskendezett gázolaj egy része a hengerre csapódik ki. A gyűrű szépen lehúzza a kenőolajba.

Szóval van olyan helyzet, amikor a kenőolaj szaporodása is előfordul. Ez esetben tényleg érdemes szakműhelybe vinni az autót, mert túl sok korom képződik vagy nagyon rossz az DPF öntisztulásának lehetősége.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#96) Tikakukac válasza bambano (#93) üzenetére


Tikakukac
titán

Nem mindegy, hogy a Toyotára azért van visszahívás, mert foglalkoznak a cuccaikkal vagy azért mert hulladékok. BMW kiégés remek példa arra, hogy mennyire más kávéház is tud lenni 2 márka között ez :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#97) Hieronymus válasza bambano (#93) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"imádják a japán autókat, miközben toyotára annyi visszahívás volt, mint égen a csillag."

Fel kellene ismerni, hogy a visszahívások száma és a teljes szériákat érintő problémák szám a között nincs összefüggés.

A munkahelyen van 5 darab fieszta. Most lesznek 4-5 évesek. Mindegyikben cserélni kellett a légszabályzó szelep mozgatómotorját. Nem szerencsétlen szériából valók, mert kettő 11 hónappal fiatalabb.

Ha egy korrekt gyártó minden komolyabb hibát visszahív azt rossznak értékeled. Ha a gyártó elhallgatja a problémákat és nem hív vissza, akkor jó gyártó.

Amúgy érdekesek a számok

Opel Astra 27 visszahívás
Toyota Corolla 30 visszahívás

Miről is beszélgetünk?

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#98) Diabolis válasza angyalpc2 (#66) üzenetére


Diabolis
tag

Láttál már Opelt?

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#99) angyalpc2 válasza Diabolis (#98) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

igen magam előtt ahogy kék füstöt ereget. :K
Még arról is vannak pletykák, hogy a gyári dolgozók is elismerik mennyire hitvány dolgok vannak..
Őszintén akitől csak hallottam az vagy állandóan (imádva) szerelte vagy szidta.
De tényleg környezetemben, önindítók, difi széttörés, turbó, ajtó problémák, féltengely, csapágy, hengerfej, Most a fék, ...most a klíma, mos a kuplung, most a szívósor, most a hőfok jeladó, most az adagoló, most ez szar, most az szar. Rohad mint a geci. pedig most lett kilakatolva és hasonló, ez vectra B,C Astra G H J Meriva B. Insignia meg inkább hagyjuk, némelyik motor verzióval a nagyvödör csavar és ezt nem én mondom [link] [link]

Egyébként nyilván karban kell tartani, ki kell cserélni amit ki kell és nincs gond.

(#100) angyalpc2 válasza Hieronymus (#97) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

A toyota vissza hív minden szarért.
Opel sőt VW audi renault stb nem, csak ha a valóban kritikus a dolog

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.