Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- sziku69: Szólánc.
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- MaxxDamage: (TongFang) Medion Erazer Beast 16 X1 benchmark
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rive
veterán
válasz
#54625216
#86
üzenetére
Ha a döntéshozók azt látják, hogy az önvezetés engedélyezésével mondjuk évente 30%-al kevesebb ember hal meg
vs.
Ha a döntéshozók azt látják, hogy ... covid vakcinákkal ... mondjuk évente 30%-al kevesebb ember hal meg...
Nem lesz ez ilyen egyszerű. Sosem volt az.
Én is úgy gondolom, hogy a megfelelő képességű önvezetés előbb-utóbb meg fog magának teremteni alkalmas jogi keretet, de ehhez lesz nem egy, nem két évtized késleltetés
-
Rive
veterán
válasz
#56573440
#83
üzenetére
...a gyártó teljes felelősséget vállal a termékére anyagi és büntetőjogi értelemben is...
Ez így ebben a formában biztos, hogy nem fog megtörténni. Egyetlen gyártó se fogja felvállalni az esélyét sem a szokásos túlduzzasztott kártérítési pereknek.
Valószínűbb valami új jogi keret kialakítása, esetleg biztosítók bevonásával.
-
Rive
veterán
válasz
#54625216
#80
üzenetére
Az egész kérdés nem úgy merül fel, hogy hány %-os az FSD
A százalék úgy merült fel, hogy mennyire térnek el egymástól a megoldások.
Ha az FSD-k elérik azt a szintet, amikor ugyanannyi autóra és vezetett kilométerre vetítve bizonyítottan jobbak a baleseti statisztikáik, mint az emberi vezetőknek, akkor nem lesz racionális oka, hogy ne engedélyezzék őket.
De, akkor is lesz még egy nagyon racionális és eléggé nehezen kezelhető ok, mégpedig pontosan a felelősség kérdésköre.
-
Rive
veterán
...ha jól értelek...
Nem jól értesz. Arra akartam rávilágítani, hogy egy valamennyire jól működő önvezető rendszert összehozni 'bárkinek' megy (90%). Utána ezt a valamennyit feljebb tornászni már arányosan sokkal komolyabb meló, de látható difi korlátos marad: annál korlátosabb, minél jobb egy rendszer.
A Tesla kétségtelenül összerakott valamit. A többi gyártó is összerakott már valamit. A 'lényeges különbségek', ahogy fogalmaztál, már egy korlátozott tartomány.
-
Rive
veterán
Azért a Mercedes eseténél a törvényi korlát és a technikai nem biztos hogy távol áll egymástól.
A fejlesztőműhelyek között nincsenek túl nagy különbségek, a lehetőségeket a szenzorok és a számítási kapacitás nagyban behatárolják. A nagy difit az adja, hogy mit mernek ténylegesen kiengedni az utcára, mennyi tesztelés után. És ebben a Tesla szerepe most nem az úttörő, hanem a rosszfiú aki miatt megb@sszák az egész iparágat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Precision 7730,17.3",FHD,i5-8400H CPU,16GB DDR4,512GB SSD,WIN11
- ÚJ! BONTATLAN! Samsung 860 EVO 1TB SSD,2.5
- Új Prémium vezeték nélküli billentyűzet eladó Magyar (PBT) kupakokkal
- HP EliteBook X360 1030 G2,Multi-Touch 2 az 1-ben,i5-7300U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN11
- ÚJ! BONTATLAN! WD BLUE Sata SSD 1TB,2.5,560/530
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3760, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V130-15IKB: i5-7G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Minden szoftver mellé teljesen audit és NIS2 biztos, jogilag hiteles licencigazolást adunk át!
- Logitech G513 Carbon Tactile DE (3) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

