" Egy autóban bekapcsolod az fsd-t és... Mi a haszon? Időt, pénzt, nem spórolsz, a kényelem ugyanaz, csak közben olvashatsz, facsézhatsz, phzhatsz. Nem tudom, de ez elég kevésnek tűnik nekem..."
Ez kb. az a gondolkodás, amire anno Henry Ford azt mondta, hogy azért nem kérdezik meg az embereket, hogy milyen autókat gyártsanak, mert az emberek gyorsabb lovakat akarnak.
Az FSD (hosszabb távon) messze nem arról szól, hogy kiállsz a garázsból, bekapcsolod az FSD-t és út közben lazíthatsz, hanem hogy eleve nem kell garázs meg saját autó, mert beregisztrálsz egy önvezető flottába és magától érted jön a kocsi, amikor kell, nincsenek dugók, mert az autók figyelembe veszik a többiek pozícióit az útvonal tervezésekor, stb.. Ez már messze meghaladja azt a haszon-kockázat mutatót, ami miatt a döntő többségnek érdemes átállni FSD-re, főleg ha emellett a rendszer biztonságosabb is, mint ha egy átlagember vezetné.