Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Öregszem
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lineage OS használat közben
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
-
parandroid
félisten
Tekintve, hogy van olyan üzemmódja, hogy telejsen rásegítés nélkül, én azt próbáltam, de nem vettem észre ellenállást. Maga a bicikli nem olyan nehéz szerintem, hogy ez szembeötlő legyen, egy városi közlekedéshez felszerelt alu vázas trekking is kb ilyen súlyban van. Le meg nem merítettük még teljesen sosem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
yle_greg
tag
Nem piszkalaskent, hanem a megertes miatt: kicsit olyan a kerdesed, mintha azt kerdezned, hogy a valto amikor nem tekered, akkor mennyire lassitja a bringat, hiszen hallani, ahogy kerepel a valami a tengelynel.
Az agymotor amikor nem hajt, akkor pont ugy racsnizik, mint a valto lanckereke amikor nem tekered, hanem csak uresen gurul. Nincs ellenallasa. Hiaba van tomege, olyan kozel van a tengelyhez, hogy indulaskor sem erzed a tehetetlensegbol fakado ellenallast.
Nekem rossz a terdem, ugyhogy szamomra is fontos amit feszegetsz, hogy ha oda a kraft, akkor mi van. En vettem egy plusz akksit. Ha olyan hosszu utra megyek, hogy felmerul az elmeleti eselye, hogy lemerulhetek, magammal viszem, hiszen kicserelni 2 perc. Igy egyedul akkor maradok az ut szelen, ha mondjuk hirtelen elromlik a motor, vagy valami hasonlo. Szerencsere a bicajom (PVY Z20 Pro) felbehajthato, ugyhogy ilyen esetben is csak a legkozelebbi kozutig kell kiszenvednem magam, onnan mar hivhatok taxit, ami olcso nem lesz, de terdfajdalom nelkul hazakeveredek vele, csomagtartoban a bringaval.
De nem nagyon hallottam meg rola hogy valaki igy megszivta volna, persze biztos volt mar ilyen, csak eleg ritka jelenseg lehet.
A nyelvtannaciknak uzenem, hogy en trafok, te trafsz, o pedig trafik. Erted? Igen? Akkor ez kiallta a gyakorlat probajat, karoghatsz amit csak akarsz. :-)
-
LanyUs
senior tag
ZolkoW , f4lcon: köszönöm A bringa utánfutó az oka, amikor vasárnap délben betonon vagy sík földesen viszem a lányokat, akkor legtöbbször a 4-esen megyünk 25 km/h közelében 90-es pedálfordulattal. A szekér és a csajok kb. +60 kg, amit dombra fel kell húzni, szóval kap a lánc rendesen / na meg a pulzus is . De nem akarom elvenni tőlük az élményt. Ilyenkor 3-4 falut is bejárunk játszóterezni stb.
Most nézem 1.400 Ft-ért a 4-es fogaskerék csak! Akkor a kérdés mégsem csak elméleti!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A fék, a nyereg meg a világítás van beleírva, na meg a váltó, amit elsőre nem vettem észre Motor, akku, váz, villa, pedálok, (lánc) nuku.
A szenzorokkal kapcsolatban: ha minden igaz, amit leírnak, akkor nem értem, hogy működik a vezérlés. Ha van, ami nem igaz, akkor inkább nem mennék feltételezésekbe, hogy mi igen és mi nem.#7920 lugosi: egyrészt ld. a fentit, lehet érdemes elmenni egy Decathlonba és kifaggatni az eladót, hátha kiderül, hogy tényleg nyomatékszenzoros - akkor azért más az 500e-es árnak az optikája.
Másrészt áruházak terén akiket tudok ajánlani - AmBringa, Berguson, eBikeshop, K2. Első háromtól vettem is bringát, K2-ben többször is néztem, mindig nagyon segítőkészek voltak, csak végül pont mindig máshol vettem."We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Sirandrish
legenda
Nah ez a másik problémám...ebben a témában totális analfabéta vagyok. Egy alaposan megtakarított bringát nekem simán eladnak "szinte újként", mert rohadtúl nem tudom mit kell rajta nézni
Egyébként igen...ugyanilyenek a kondigépek. Azt is megveszik sokan nagy elánnal hogy majd aztán most, aztán rájönnek hogy a vasak nehezek, ezért fárasztó őket emelgetni. Emellett szállítani sem könnyű a súly miatt, tehát az egyetlen esély a szabadulásra a töredékárért való árusítás, és a bizakodás hogy valaki 50-60km-es vonzáskörzetből érdeklődik majd irántaEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
Vásárlás előtt úgy is komolyabban utánanézek hogy mit érdemes és/vagy kell megnézni ha használt bringát vesz az ember
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
sebgutkopf
őstag
Na jó, de a fogsor, lánctányér, gumik mind kopó alkatrész. Ezeket 1500-3000 km alatt mind lerúgod és amikor ráteszed a vacsa újat, azzal teker egyet az ember, hogy mégis ne legyen gyári a festés a fogsoron, akkor az ránézésre pont kinézhet 600km-esnek, csak épp a motorban a többszöröse van. De akár ezek mind már több cserén is áteshettek.
Persze az jó hír, hogy drága kopó alkatrészek cseréje utáni bringára nem kell lölteni, de ettől a motor nem újul meg.
Szóval ez a km óra tekerés egy érdekes problematika kört nyit ki. -
addikt
a németek nagy része a Jobrad nevű lízing sémán keresztül veszi a sok ezer € ebike-ját, ezek a bringák akkor kerülnek a piacra, ha lejár a lízing (3 év) vagy ellopják tőle
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
pècsimunkás
addikt
Igazából elkèpzelhető, hogy eladják 6-700 km- rel.
Hamar megunták, jobb a Netflix, akármi.
Mondjuk èn is 450 km körül járok csak, de majd csak elkezdem beletolni lassan a kilométereket.
Èn nem hiszem, hogy 3-4 èven belül eladom, vagy elcserèlem a biciklit.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
trialboj
őstag
Még nem volt időm végignézni a teljes videót, de leesett az állam mikor mondta hogy amit itt látunk az talán a 9. verzió, mert ő már látta a jóval ezelőttit és az nem volt ilyen erős...
Az első modellt nyilván nem szabad venni, sőt egész addig amíg egy komoly gyártó nem használja, de én nagyon meglepődtem hogy ilyet lehet villantani a kalapból."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
a végén hülyén fogalmaztam, azok nem az Oolternél hátrányok, hanem a Noko előnyei.
azóta kipróbáltam az L-es Ooltert, és ezek a benyomások:
- 18 kiló az tényleg nem kevés..
- aránylag picike a váz L-esnek
- a fejcsövön keresztül van behelyezve az akkupakk
- nem fér el túl széles gumi, én a 32-est tippelném oda valónak, talán még 35-ös egészségesen belemegycsak parkolóban gurulgattam vele, úgy azért átfogó véleményt nehéz alkotni, de egyben volt a gép..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Steady74
addikt
amit nem feltétlen tudok az az hogy mit jelent:
- BAM City vagy a track shok absorber. Gondolom valami rezgéslenyelő
- mi lehet a különbség a flat és a riser alumium között? Gondolom ez két külön profilú kormány lehet? A Riser az milyen? Az olyan mint a bikaszarv kb?
- menet közben rájöttem, hogy a fenders meg a rear rack az a sárvédő és a csomagtartó lesz.
Biztos én gondolom túl, de még egyelőre elveszek a pedálszenzor-nyomatékszenzor kérdésben. A Noko, amiről beszélünk, az milyen szenzoros?
Mondjuk pont egy hete voltunk Milánó környékén, ha tudom akkor, hogy most mit akarok, akkor elmegyek és megnézem ott
Kipróbálom a napokban a Merida espeedert, megnézem az milyen érzés, gondolom a Noko is ua. lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs