Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Jhonny06: Új gépsárkány
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
Új hozzászólás Aktív témák
-
Domonkos
addikt
🧠🚲
Nos, a kiosztas megalkotasahoz igazabol ketfele modszer kozul valaszthatunk:
- Ha meg nem lattuk az eszkozt mukodni, akkor siman visszakovethetjuk, hogy mi hova van kotve es huzalozva es annak alapjan megsejthetjuk, hogy melyik billentyu valojaban melyikkp-hez fog tartozni
- Vagy ha mar mukodik a billentyuzet, akkor siman kezdhetunk egy "abc"-s kiosztassal, majd a billentyuket egyenkent lenyomva a karaktereket a helyes pozicioba rakhatjuk.Bar akarmennyire is nem mukodik meg a billentyuzet en megis az utobbi mellett fogok donteni, mert sokkal kisebb idoraforditassal lehet eredmenyhez jutni vele, meg akkor is, ha nem feltetlen az elso vagy a masodik flashelesre lesz meg a helyes kiosztas. Tovabba, amig nem mukodik az eszkoz, addig a helyes kiosztas sem ad tul sokat az egeszhez.

Szoval kezdjunk mondjuk ezzel:
#define N_ROWS 14
#define N_COLUMNS 4
#define N_KEYS (N_ROWS * N_COLUMNS)
const kc_t PROGMEM keymap[N_KEYS] = {
KEY_A, KEY_B, KEY_A, KEY_B,
KEY_C, KEY_D, KEY_C, KEY_D,
KEY_E, KEY_F, KEY_E, KEY_F,
KEY_G, KEY_H, KEY_G, KEY_H,
KEY_I, KEY_J, KEY_I, KEY_J,
KEY_K, KEY_L, KEY_K, KEY_L,
KEY_M, KEY_N, KEY_M, KEY_N,
KEY_O, KEY_P, KEY_O, KEY_P,
KEY_Q, KEY_R, KEY_Q, KEY_R,
KEY_S, KEY_T, KEY_S, KEY_T,
KEY_U, KEY_V, KEY_U, KEY_V,
KEY_W, KEY_X, KEY_W, KEY_X,
KEY_Y, KEY_Z, KEY_Y, KEY_Z,
KEY_1, KEY_2, KEY_1, KEY_2
}Ez 2*2*14 billentyu. Ha visszanezzuk, hogy hogy toltjuk fel a
keys_downbitmezot, akkor talan ez egy jo elrendezes lehet, mert az egyik hand unit-bol csak olyan poziciokbol olvasunk amelyeknek a 4-gyel valo osztasi maradeka 0 vagy 1 (ezzel a tordelessel az elso ket oszlop), a masik oldalrol pedig 2 vagy 3 (a jobb oldali oszlopok). Igy legrosszabb esetben csak az oldalakat cserelhetjuk fel.
AKEY_#konstansok azok azusb_keyboard.h-ban vannak definialva. Ezek az ertekek egyeznek azokkal, amik az USB HID szabvanyban is szerepelnek, szoval egyeb transzformaciora itt nem lesz szugsegunk.
Egy dolog lehet meg itt emlitesre melto, az pedig aPROGMEMkulcsszo; ami nem szabvanyos C-s kifejezes. Ez egy avr-gcc kiegeszites es arra lehet hasznalni, hogy a forditot ravegyuk, hogy a programmemoriaba pakolja a "valtozonkat". Ezzel 54 byte-nyi memoriat sporolhatunk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Ingatlanos topic!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Derült égből villámcsapás: vége a Ford elektromos kalandjának
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Poco F8 Ultra – forrónaci
- További aktív témák...
- iPhone 14 Pro Max 128GB 100% (1év Garancia)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B350M R5 1400 8GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA DeepCool 400W
- Dell Precision 7560 - Intel Core i9-11950H RTX A4000 32GB 1TB SSD FHD
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 512GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen
- Ritkaság! 17" Dell XPS 9720 - i7 12th gen 27% Áfás
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest





