"Azert, hogy legyen honnan authenticalni.": ha van sokkal egyszerűbb módja az autentikációnak, akkor minek bonyolítani ldap-vel?
"Aki keptelen rendesen managelni az ne alapitson szolgaltatot.": ezt nyilván nem egy külsős fogja megítélni.
"Akkor mi a kihivas egy ldap-ban": meg kellene végre érteni, hogy nem azért nincs ldap, mert nem tudnám megcsinálni, hanem azért, mert felesleges. kilószám vannak szolgáltatások, protokollok, amiket meg lehetne csinálni, de minek, ha az ügyfél számára nem nyújt semmit? rosszabb esetben ront a helyzeten?
""ppp+pppoe+radius+dns" Ezek kozul melyik az uj technologia?": erről beszélek, csak nehezen megy az értő olvasás. az volt a kiinduló állításom, hogy tapasztalatom szerint jobb, ha az új technológiákat akadályozza az ember. tehát ha az újakat akadályozom, maradnak a régiek. ezzel összecseng, hogy szerinted azok a protokollok régiek. semmi ellentmondás nincs itt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis