Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) Lenry


Lenry
félisten

egy dízel Passatom van. 1.9TDI

azelőtt egy dízel Passatom volt. 1.9TDI

ami előtt volt egy dízel Passatom. 1.9TDI

még nem tudom mi lesz majd utána.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#102) Lalikiraly válasza Somatom (#100) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

Nekem a 140-es bálna az álmom :D és kész. Megelégszek egy 280-assal is..
Najó 210-ből egy LV7 vagy egy Brabus 7.3-se vetnék meg. De fenntartani kerül annyiba mint ma egy nagyon druván luxus gépet.

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#103) bitpork válasza Napfénysüti (#99) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Idén somatom egy olyan czangát villantott ami többe fájt mint az autója :P Szóval nyugodtan lehet jönni családostól ahogy Mágus2 is csinálja meg még páran. :K

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#104) Somatom válasza Lalikiraly (#102) üzenetére


Somatom
veterán

A bálna nekem nem jön be. Inkább a 126 -os. Egyik barátom hozott egyet az USA -ból. Lehidaltam, amikor megláttam. Hófehér, hosszú lökhárítós SDL. Utolsó évjárat, természetesen fullos. 126 -os bódé, de gyárilag a bálna 3,5 -ös dízele van benne. Nem is tudtam, hogy gyártottak ilyet.

bitpork:
Nem volt nagy kunszt, a Kalos értékét nem nehéz überelni. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#105) kolopele válasza bitpork (#103) üzenetére


kolopele
nagyúr

Kikerestem képen egy barátom bringáját, a többit már mindenki meg tudja nézni :)

(#106) Lalikiraly válasza Somatom (#104) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

Ne is említsd. Fater a múltkor mesélte, hogy ááá nem hitt a szemének. Látott egyet itt Érd környékén. Hát 300 SD azt tudom hogy volt. De azt mondja, hát de ez hosszú lökhárítós, akkora állat nagy autó, sosem látott ilyet. A klubban van az egyik srácnak egy 126osa, csak kit felvan tuningolva :D Igen a 3.5 ös dízel volt előbb, azt váltotta a 300TD. Sokan balhéztak a 3.5 D re hengerfejbajok miatt, de Merci klubba akik májerebbek ők csak annyit mondtak, hogy kicsit kíméletesebben kell vele bánni az átlagnál és örök mint a nyomor. :D A 2,9TD motor meg ugye a Sprinternek a motorja. De több dízelmotor is kb ilyen második világháborús blokkból v van. Mondjuk én pont Benzines párti vagyok. Régi Mergánál a kaszni után a futómű a gyenge pont. A többi semmiség. Automataváltóba csak normális olaj meg szűrő kell és örök... Nekünk sosem volt gond az automatával, pedig volt egy jó-pár.

[ Szerkesztve ]

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#107) Lalikiraly válasza kolopele (#105) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

Igen ezek egy új autó árát is felül tudják múlni... De hát kinek a papné....

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#108) Kalandor válasza Somatom (#90) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Nekem W116 -osom volt. 3,5L, V8, automata.

(#109) Somatom válasza Lalikiraly (#106) üzenetére


Somatom
veterán

Ha hosszú volt, akkor az SDL (+12cm az ülések között). Dízelből longot csak USA piacra gyártottak. Benzinesből a legnagyobb motor sztem a W116 -ban volt (6,9L, V8). A Ronin című filmben van egy barna W116, 6,9 -es.
Persze, csak, ha nem számoljuk a Brabus elmebaját, amikor fogtak egy kereklámpás E500 -at és belegyömöszölték a bálna V12 -esét, 7,2 -re fúrva.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#110) Lalikiraly válasza Somatom (#109) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

Nemnem. 7.3 V12 volt a plafon... de asszem Brabus volt az már. 210-esben... De az már félelmetes.
Fater csak sima SD-t látott. a lökös volt hosszú.
Meg a Lotec Siriusba rakták bele valamelyik durva talán a 600 V12őt. a bálnáét.
Nekem vezetni 210 ből barátom E50 AMG jéhez volt szerencsém. AMG plusz gyári chip. 380LE volt. V8 persze.
És hogy alapjáraton milyen mocsok halk motorok ezek... persze, ha nem AMG meg semmi kipufogó. Egy másik barátom faterjának volt CL 500 AMG 2000 körüli példány. az valami 400+ LE volt. Na annak már cifra hangja volt. Volt főnökömnek volt S500 asa W220 as. a piskótalámpás a sok ABC futóműbajos. Mondjuk annak az autónak tényleg kegyetlen sok baja volt. Ismerősnek 400CDI van.

Hát igen sajna, nekem ezek álmok, bár az a baj hogy ki sem lehet használni őket.

BRABUS 7.3 V12 több mint elmebaj :D

[ Szerkesztve ]

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#111) Somatom válasza Lalikiraly (#110) üzenetére


Somatom
veterán

Na, lekéstem a szerkesztéssel. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#112) Lalikiraly válasza Somatom (#111) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

De olvastam :D Jogos. De látod 7.3 volt.

A LOTEC SIRIUS volt még egy igazi hipersportkocsi.
Még 2000 körül olvastam egy cikket róla.
A lényeg hogy ugye a Merci motor szénné volt tuningolva benne több mint 1300Nm- adott le.
És azt írták, ill a Lotec nyilatkozta, hogy csak azért nem megy 360- nál többet, mert a gumik nem bírják :D

Amúgy bitangul hasonlít a Száguldó bosszú filmben látható autóra, ami asszem egy csúcs FORD volt amiből talán 3 készült és irgalmatlan drága :D

Na befejezem most már a földi halandókhoz nem mérhető autókról való nyálcsurgatást :D Mást is szóhoz kell jutni hagyni.

Amúgy DeLoreant szeretnék nagyooooooooooooooon :D

[ Szerkesztve ]

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#113) Napfénysüti válasza bitpork (#103) üzenetére

A Balenóm tetején lévő Canyon több mint a duplája volt mint amennyiért a Hondámat eladtam. ;]

Més que un club!

(#114) Somatom válasza Lalikiraly (#110) üzenetére


Somatom
veterán

Egyébként, ha szereted az ilyesmiket, akkor mindenképpen menj el a sinsheimi múzeumba. Az két nap szájtátás. Van bútorszállító Rolls-Royce, a sirályszárnyas W198 -ból kettő, Hitler hatkerekü W31-G4 -e, stb., stb. Egyébként, amikor a W31 -et megláttam, arra gondoltam, milyen fura, hogy a történelem ismétli önmagát. ;]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#115) bitpork válasza kolopele (#105) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

somatom egy ilyennel jött :D

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#116) erer1000


erer1000
őstag

nagyon úgy látom hogy csak nekem van itt 1000-es, 2001-es Swiftem , amit anyámtól vettem, cserébe 10x meghívtam KFC-re :U :U

M5A99X-EVO R2.0 , 1050Ti, 4x8GB 1960MHz , FX 8350@4,4GHz, 1x3TB+2x1TB HDD, 120GB+480GB+1TB SSD || HP Pavilion 15-CX0000NH

(#117) UnA válasza bitpork (#115) üzenetére


UnA
Korrektor

Az a baj, hogy ez nem szép ;)

(#118) bitpork válasza UnA (#117) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A "szép"-en kár vitázni -szubjektív. Nekem spec a porke czanga sem a szívem csücske.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#119) DraXoN


DraXoN
addikt
LOGOUT blog

Immáron 4 és fél éve egy Zastava 55 GTL-t használok.
Inkább hobbi járgány mint mindennapi, annyira nem kell nekem az autó, így nem akartam "hétköznapit", de akartam, hogy szerelhető is legyen (ha kell, márpedig 33 éves korában azért kell neki adni ezt-azt)..

4 és fél év alatt megtettem vele 22ezer Km-t kb. Sehol se hagyott ott, 1x volt, hogy nem indult.. illetve 3x, az egyik esetben megszakító hiba volt (előtte "basztattam", akkor még jó volt, másnap nem :\ ) a második két esetben meghalt az akkumulátor (eléggé "selejt" akkuval vettem meg, akkor gyorsan kellett valami, de már csak Jász akkut kaptam, tél előtt "minden elfogyott".. élt utóbbi kemény 2 és fél évet, egy fél éve egy Varta Black teljesít benne szolgálatot)...

most fog kapni majd vizsga előtt egy teljes új első és hátsó futóművet, kuplung csere, jobb küszöb lakatolást... valamennyit én csinálom majd meg ezekből (ha már hobbi).. bár szemét módon 2 hete kilyukadt a kb. 4 éve felrakott kipufogó is ... nem tartott sokáig :( .. de hát nem volt vele semmi baj az elmúlt években, rendes tőle, hogy "egyszerre" jön a dolog (szerviz előtt).

The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

(#120) aero. válasza DraXoN (#119) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Le a kalappal előtted :R

(#121) aero. válasza Lalikiraly (#95) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nekem is infrás volt, 96-os évvégi, az első széria, ami megkapta az 5G-Tronicot. Én voltam a második tulajdonosa, 19,5 évesen vettem. :) A távirányító viszont már nem nyitott. Kicseréltettem a mikrokapcsolót, 1 hétig működött, utána nem akartam vele foglalkozni. Kapott egy univerzális távirányítót.

Nekem is megvolt a blokk és az üdvözlő levél is.

Azért adtam el, mert kicsit elkezdte rágni a rozsda a hátsó ívet, és a wandler picit rakoncátlankodott 130-nál, meg mert akartam egy E39-et, amit borzasztóan megbántam. Nem a típust, hanem azt a konkrét autót. Mai napig forgalomban van amúgy a Merci, múlthónapban műszakizott.

[ Szerkesztve ]

(#122) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

első autóm egy opel kadett D 1.6D volt, tinédzser korú. nagyjából két és fél évig hajtottam, rendbe rakattam, majd ellopták. máig mocorog bennem a tudat, hogy olyan lopta el, akit ismerek és magamra haragítottam... röpke 17 év alatt sikerült lezárni a papírozását.

2000-ben kaptam egy másfél éves 1.6-os benzines G astrát céges autónak, amit jó áron megvehettem, amikor eljöttem a cégtől. nagyjából full fapad. nemrég múlt 20 éves, még megvan, asszony jár vele a bevásárló központok által határolt bermuda háromszögbe... nincs benne sok kilométer, neki megfelel. sose volt semmi komoly baja, csak amit okoztunk neki.

utána jártam két és fél évig egy 1.6 benzines fóccvágen borával, cégautóként. azt is megvehettem volna, amikor eljöttem onnan, de irreális árat mondtak rá, meg ritka ócska autó is volt, hát otthagytam. pedig én hoztam ki a szalonból 0 kilométerrel, és vigyáztam is rá. nulla menetteljesítmény, brutális fogyasztás, rendszeres hibák, irdatlan költségek lettek volna.

2005-ben vettem egy vectrát. c1 gts, 3.2v6. mai napig imádom. nem volt vele különösebben baj, bár néha kívánta a szervizt. motorja nem kényes, a futóművéből rendszeresen ledaráltam ezt-azt. én vagyok a harmadik tulaj, szoktam röhögni, hogy miniszterelnöki autóm van :) még megvan, bár mostanában felmerült, hogy eladom, mert nem járok vele és emiatt rendszeresen megrohad.

a vectrának volt egy rosszabb sorozata 2016-17-ben, az se feltétlenül az ő hibájából. csak hát küzdelmes 320 ezer kilométer van benne, amiből az első 65-öt valami autógyilkosnál töltötte, a maradék 260kkm-t meg nálam :) meg itteni fakezű szerelők között... akkor több peremfeltétel is összejött, úgyhogy tavaly vettem egy insigniát.

Milyen feltételek?
- kapuzárási pánik :) ez vicces, de komoly is. kiszámoltam, hogy ha 12 évet kibír nálam egy autó, akkor nekem már nagyjából két autóm lesz, amit most veszek, meg amit nyugdíjazásom környékén, de az már tatás autó lesz. vagyis utoljára veszek olyan autót, amilyet szeretnék.
- életemben egyszer ki akartam próbálni, milyen a saját új autó.
- elkapott az ideg, hogy a vectra túl sokat volt szerelőnél, nekem meg munkaeszköz az autó. nem mondhatom a megrendelőnek, hogy bocs, nem tudok ugrani, mert döglődik a szekér.
- az opelnél valami betegség lehetett, mert kidobtak egy olyan modellt, ami tetszett. nem is árulták sokáig, összesen talán 7 hónapig.

Az első autómnál az volt a szempont, hogy az első fémdarab négy kerékkel, ami kevesebbe kerül, mint a pénztárcám tartalma. meg is szívtam, rozsdaboglya lett, de én szerettem azt is. Az astrát úgy vettem, hogy ismert előéletű céges autót megvettem saját magam alól. A borát adták.

Az első autóm, amit úgy vettem, hogy már az igényeimet is tükrözte, a vectra volt, meg most az insignia. A fő szempont nálam, hogy sleeper legyen, túlmotorizált, de a társadalmi sztereotípiáktól mentes. Egy opelre sose néznek rá úgy, mint egy q7-es audira (bitpork :) ), szerencsére mindenki tucatautóként tekint rá. nem ingerelnek utcai versenyekre, bele lehet olvadni a forgalomba. fogyasztás sose érdekelt, ha nincs meló, elüldögélek itthon a fenekemen, ha meg menni kell, azt úgyis fizetik. viszont kiemelten fontos a megbízhatóság, ha jön egy vészjelzés, akkor az autónak mennie kell. esetenként nem is gyökketővel. úgyhogy igyekszem rendesen karbantartani, a fontos dolgokat megkapja.

mondjuk amióta az insigniával járok, folyton leszólítanak a benzinkutas csajok :) ez nekem újdonság, el nem tudom képzelni, hogy annyira rajongjak egy autó külseje iránt, hogy leszólítsam a tulajt...

azért amikor beleülök néha a vectrába, mindig előjön az "abban még vót anyag" érzés. minimális elektronika (nem is volt vele semmi gond 14 év alatt), kéziváltó, szívó benzines motor. 30-nál berakom 3-ba, nyomok egy kövér gázt és egy lendülettel 180-ig húz, mint a villanymozdony. ilyet a mai autók nem tudnak. de érdekes, hogy az insigniában azt érzem, hogy túlszabályzott, sok komputer, automata váltó. Nincs meg benne az a nagy mechanikus menés érzés. És a végén döbbenek, hogy hogy a p-be kerültünk 180-ra, mikor semmi jele nem volt, hogy megy, mint a Radzeer...

szóval nálam nem csak közlekedőedény az autó, kell, hogy emocionálisan is megfogjon. a vectrát megint megvenném, ha legyártanának belőle új példányokat...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#123) Lalikiraly válasza DraXoN (#119) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

Aztaaa! Nagyon gratula!!! :R :Y

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#124) rover45 válasza aero. (#9) üzenetére


rover45
senior tag

Pedig pont az Arosára lennék a legkíváncsibb :D

(#125) aero. válasza rover45 (#124) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Te akartad :D

Legalább van benne elektromos napfénytető :) Egész kis gokartos a vezetési élmény

(#126) Lalikiraly válasza Diabolis (#27) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

Nekünk volt, hogy a családban 3 G Astra volt. Mindeggyik 1.2-es. Így hétvégente Opel tali volt :D

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#127) Evil Snowman


Evil Snowman
őstag
LOGOUT blog

Az első autóm egy '87 12. havi gyártású Nissan Pulsar Exa NX Canopy volt. Bukólámpa, targa tető, két ajtós sportos jellegű autó. 1.8 szívó benzin CA18DE blokk 128 lóval. Két kissebb hátránya volt, az egyik hogy elől hajtott a másik hogy automata vátós volt. Fogyasztása vegyesen 10l/100 km volt. Kezdő jogsival, kezdő autónak több mint jó volt úgy gondolom.

Második autóm egy Toyota Yaris TS. Szintén 2 ajtós, frankó caribbean blue színben (8B6 a színkód ha jól emlékszem). 1.5 szívó benzin 1NZ-FE blokk 106 lóval. A 925 kg-os kasztnit meglepően könnyen mozgatta, kis zsebrakéta volt. Ez már manuális volt, de elől hajtott szintén. Fogyasztása vegyesen 6,5l/100 km volt. Ez tudatos döntés volt, munkába járáshoz kellett egy megbízható és olcsón fenntartható autó, az sem baj ha kicsi, úgyis csak ketten vagyunk a párommal, az egyetlen kritérium az volt, hogy 100 ló alatt nem lehetett.

Kép a fenti kettőről:

Tavaly év végén egy ismerősöm kereskedésébe szembe jött egy 7gen Accord Tourer igazolt 74.xxx km-el. 1 hetet filóztam rajta, aztán több tényező miatt is (időközben fontos lett a nagy csomagtér, lassanszeretnénk gyereket, kicsit már kezdek "benagypapásodni") beszámítattam a Yaris-t. 2.0 szívó benzin K20A6 blokk 155 ló. Fogyasztása vegyesen 8,5l/100 km. Szintén elől hajt, de ez van. Majd talán játszósnak veszek egy leharcolt bömöst. :)

[ Szerkesztve ]

(#128) szcsi


szcsi
tag

2014-ben vettem egy Peugeot 306-ost, 2000-es évjárat, 2.0 HDi. Most van benne 294e km, az utóbbi 15 ezer volt kissé nyűgös. Hátsó híd csere, kuplung csere, porlasztócsúcsok, stb.
Úgyhogy idén augusztusban némi szerencsével lett egy Suzuki Baleno, 1.2 GL. Adott pénzért a lehető legújjabb (szalonból) amiben jó létezni.
Néztem több típust, meg lehetőséget ennyi pénzből, de egyikre sem kívántam rá. A Baleno előnyeit meg már leírták előttem. :D

Szegény Peugeot meg már csak egy mosásra, takarításra meg a hirdetésre vár...

A sípcsont egy olyan eszköz, amivel éles szélű bútorokat lehet megkeresni a sötét szobában

(#129) Somatom válasza Evil Snowman (#127) üzenetére


Somatom
veterán

Á, ez kamu. Ilyen autó márpedig nincs. :)
Rágugliztam a képekre. Hát ez nagyon király! De jó, hogy anno nem tudtam erről a Nissan -ról! Biztos, hogy szereztem volna egy ilyen kanapét. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#130) Petyyyyy válasza aero. (#121) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Ez a levél meg a nyugta nagyon durva. :)

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#131) ncc1701 válasza Napfénysüti (#99) üzenetére


ncc1701
veterán

Szombaton körbetekertük a balcsit, olyan gyönyörű pinarellót láttam, h majdnem elsírtam magam. Meg egy álomszép bianchin is megakadt a szemem. :)

(#132) ncc1701 válasza Lalikiraly (#123) üzenetére


ncc1701
veterán

Nagybátyámnak insigniája van, igaz, taxizik. Kérdeztem tőle, h milyen, azt mondta, sose vegyek. Már ráköltötte az árának kb a felét.

(#133) aero. válasza Petyyyyy (#130) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Engem is váratlanul ért. Ritka az ilyen ma már.

(#134) Agostino


Agostino
addikt

első autóm, amit igazából a családtól örököltem, egy vw polo 6n1 volt, asszem 97'-es. kijött rajta a rozsda elég sok helyen tizennyolc éves korában, szóval inkább elengedtem.

citroen xsara picasso követte, fél év után összetörték alattunk, szerencsére egyetlen darabban szálltunk ki a feleségemmel, csak a nyakam húztam meg. kár érte, nagyon praktikus autó volt, a mai napig meglenne.

ezután gondoltam legyen megint német autó, vettem egy e46-ot. szerettem, de még a sokak által dícsért szerelőről is kiderült utólag, hogy simlis alak volt. amíg megvolt az autó nekiálltam matekozni, hogy igazából amit éves szinten a javításra költök, inkább beletolom egy új autó részleteibe, akkor legalább nyugi van.

e pillanatban egy dacia logan mcv stepwayt hajtok, amit nagyon szeretünk a feleségemmel és semmi pénzért nem válnék meg tőle.

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#135) Egon válasza DraXoN (#119) üzenetére


Egon
nagyúr

Volt ilyen autónk anno a '80-as években. Zsír újonnan vettük, vagy 3 évet kellett rá várni.
A fater szűk 2 év után eladta a fenébe, mert háromszor annyi gond volt vele, mint a korábbi Ladával kétszer annyi idő alatt. Többek közt volt olyan, hogy elmentünk egy meccsre Vácról Bp-re, és visszafelé indulván nem vette be az 1. és 2. fokozatot a váltó - nem volt túl vidám a pesti forgalomban, minden egyes piros lámpánál hármasban indulni...
Viszont volt egy olyan előnye, hogy rettenetes bilikék színű kocsi volt; már messziről láttam, ha jött értem valamelyik ős... ;]

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#136) Egon válasza bambano (#122) üzenetére


Egon
nagyúr

szóval nálam nem csak közlekedőedény az autó, kell, hogy emocionálisan is megfogjon

+1. Illetve annyit tennék hozzá, hogy a 13 éves Ibizából, az új Astrába átülvén, nagyon nem mindegy a kényelmi faktor. Előbbivel kín volt lemenni Debrecenbe vagy Keszthelyre is, utóbbival a horvát tengerpartra leautózván sem éreztem azt, hogy túl sokat vezettem (vélhetőleg nagyrészt azért érzem így, mert az Ibizánál a 130-as autópálya-tempóhoz cca. 1000 rpm-mel többel kell bőgetni a motort, és valszeg jobb az Astra hangszigetelése is - tény, hogy utóbbi jóval csendesebb, és ezért kevésbé fáraszt).
Persze kicsit az almát a körtével hasonlítok össze a két kocsi vonatkozásában, de nem gondolnám hogy a "csak guruljon oszt jólvan" nézőpont védhető lenne, ha az ember egy szintnél többet autózik (ez nyilván nem neked megy).

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#137) Qru


Qru
MODERÁTOR

A városi harcos:

A partizán:

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#138) Carlytoo válasza Qru (#137) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Még a környezetbe is beépül az a partizán. :))

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#139) Earl_Muttley


Earl_Muttley
aktív tag

Volvo 850, 1996, 2.5 10V, 144 paci.

Amikor vettem, alig kellett autóznom, most már fáj a fogyasztása, mindig kijön rajta valami, mert nagyon elhanyagolt volt szegénykém mikor hozzám került. Egyébként amikor épp jó, akkor nagyon szeretem. :D

Hova tovább? Jövő nyáron felváltja egy Mondeo Mk4, ha minden jól megy. :D

Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete

(#140) Márk


Márk
senior tag

Volkswagen Passat (32b/b2) 1,6 GLD, 1982, 54 ló/102 Nm, 755.000 Km.

Végsebesség 150 Km/h, kényelmes utazó 110-120 Km/h, kombinált átlagfogyasztás (országút + város) 4,5-4,8 L/100 Km.




2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666

(#141) zuhi_ válasza Márk (#140) üzenetére


zuhi_
senior tag

VW Passat B5.5 Variant (avf) és az örök szerelmem, egy '95-ös Daewoo Nexia GLE ;)

(#142) C0R0 válasza Márk (#140) üzenetére


C0R0
csendes tag

Volt már pár szép autó ebben a topicban, de számomra ezt most kimaxoltad! :)

(#143) Evil Snowman válasza Somatom (#129) üzenetére


Evil Snowman
őstag
LOGOUT blog

Az alkatrész ellátottság hogy is mondjam csak. :D Elég gyér. konkrétan gyári szélvédőt nem tudtam szerezni hozzá, amikor berepedt. Pilkingtonnál meg a rendszerben sem volt benne az autó. :D Komplett gumi kéder az ajtókra targatetőre, hogy ne ázzon be közel 500.000 HUF etc. Ha milliomos lennék megmaradt volna, de így sajnos csak pénznyelő volt. :/

(#144) Márk válasza C0R0 (#142) üzenetére


Márk
senior tag

:R

Ha akarsz egy kicsit szörnyülködni, hogy miből lett olyan, amilyen, akkor [link] :DDD

[ Szerkesztve ]

2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666

(#145) DraXoN válasza Márk (#144) üzenetére


DraXoN
addikt
LOGOUT blog

Az első dob részeken kívül nem volt vészes ... bár ott a merevítés azért necces lehetett javítás előtt, biztos érezhető volt az autó stabilitásán is, hogy "hajlik" az anyag már)...

Ez akkor mikor csinálva volt egy egész jó alapnak volt mondható ... most már 9 év eltelt azóta, a "maradék" még rosszabb lehet ...

Egyébként szép lett, ez még az időszak amikor a volkswagen tudott szép autókat csinálni ... Valahol a kerek lámpás kettes golf és polo utáni időszakkal egy olyan irányba indult el designban a VW, hogy onnantól hidegen hagy teljesen.

The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

(#146) Márk válasza DraXoN (#145) üzenetére


Márk
senior tag

Hát ez az, pont az a vicc, hogy még ilyen állapotban sem éreztem azt rajta, hogy szét akarna szakadni/csavarodna a kasztni.

Véleményem szerint a leggázabb a bal hátsó küszöbvég volt, ott tulajdonképpen egy jó 20-30cm-es részen szó szerint eltűnt az anyag....

Minden régi autó felújítónak melegen ajánlom a homokfújást, könyörtelenül megmutatja a kasztni rejtett hibáit.

Én is azt hittem homokfújás előtt, mikor még csak szét volt szedve, hogy milyen jó állapotban van, szinte csak fényezni kell majd.

Hát persze....

Homokfújás után meg már komoly kétségeim támadtak, hogy egyáltalán meg lehet-e csinálni, autó lesz-e még belőle valamikor.

2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666

(#147) rover45 válasza Márk (#144) üzenetére


rover45
senior tag

:R

(#148) C0R0 válasza Márk (#146) üzenetére


C0R0
csendes tag

Látszik, hogy rengeteg munka van benne, gratula hozzá! :)
Azért a szétszerelés utáni mappát lefekvés előtt ne nézze meg senki :D

(#149) CooleX360


CooleX360
újonc

1.6 Golf, első széria, 93as, semmi nincs benne még szóval elég fapad, de én imádom. Van alatta egy finom felni, sötétített üveg, a hangja is másabb egy picit. Nem az a kimondottan faszagyerek este csikorgatom a vácin, én ebből kinőttem, de maga a kinézetre egy picit hajaz rá, de eljött az idő amikor néznem kell mást.

[ Szerkesztve ]

(#150) Mr X


Mr X
veterán

Egy éve egy 2005-ös Alfa 156 2.4 JTD-t vettem, még imádom. 🙂

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.