Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#81) opr válasza Shadowbull (#80) üzenetére


opr
veterán

Hmmmm, mondjuk ez is jogos. Akkor legyen ~400kg, az mar realisan hangzik?

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#82) Shadowbull válasza opr (#81) üzenetére


Shadowbull
addikt

Valahol 200 és 400 között lehet saccra.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#83) moleculez válasza Shadowbull (#78) üzenetére


moleculez
veterán

szárazon vagy tankolva? ;]

Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

(#84) <Adamsky>


<Adamsky>
nagyúr

Ma láttam egyet élőbe. Hááát ... nem lett szebb. Az látszik, hogy nagy és drága, de ennyi. Ezt a kocsit egyébként csak egy színben lehet megvenni? Mert eddig kb. mindenhol ebben a pingvines fekete/fehér összeállításban láttam. (A kérdés nyilván költői. Ezzel csak azt akartam jelezni, hogy valami megmagyarázhatatlan okból az összes prémiumvásárló színvak lehet, mert jobbára fehér, fekete v. ezüst színben képesek gondolkodni.)

(#85) opr válasza <Adamsky> (#84) üzenetére


opr
veterán

Erdekesseg (szemelyes megfigyeles alapjan, tehat abszolut nem statisztikailag relevans adat), hogy itt angliaban pont azt latom, hogy a BMW, Toyota, Nissan, Volvo, Tesla meg Lexus vevok azok, akik kepesek szinesben gondolkodni. Kb barmi masbol van feher-szurke-ezust-fekete es kesz, de ezekbol a markakbol napi szinten lehet latni nagyon szep kek/zold/piros/pezsgo szinu autokat. Nyilvan ezekbol is tobb a szurkearnyalatos, mint a szines, de ha szineset latsz, es nem valami varosi miniautorol vagy szupersportkocsirol beszelunk, akkor azok altalaban ezek.