Hirdetés

2022. december 8., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Kanczy


Kanczy
veterán

Szerintem gyönyörű az autó eleje, ízlések és pofonok ;]

You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)

(#2) vicze1 válasza Kanczy (#1) üzenetére


vicze1
félisten

Ez leginkább egy nagy pofon annak aki tervezte, meg annak aki jóváhagyta. ;]

(#3) DigitXT


DigitXT
félisten

a többi közlekedő pedig olyan iramban pucolt el a belső sávból, mintha minimum valami Mad Maxből kölcsönvett rémmel ijesztgettem volna őket.
Gondolom épp ez a cél, tehát kiváló a formaterv.:))

(#4) z123456z válasza Kanczy (#1) üzenetére


z123456z
senior tag

Szerintem is piszkosul jól néz ki az eleje.

[ Szerkesztve ]

(#5) BoneDragon


BoneDragon
addikt

Ez kívül belül ronda lett. :D

(#6) freeknight


freeknight
őstag

Hát ez tényleg okádékra sikerült sajnos. Bár a BMW-től már nem is várok mást.
Ha lenne ennyi pénzem, és azt mindenképpen valami elektromos luxusautóra akarnám elkölteni (nem akarnám), akkor inkább az EQS. Vagy egy Model Y és akkor már trendi is vagyok, nem azt hiszik a tükörből, hogy itt jön egy börtönviselt katás kisvállalkozó mátkája.

(#7) hemaka


hemaka
nagyúr

inkább egy dízel x5

(#8) giroud199


giroud199
aktív tag

Ízlések és pofonok.. anno az e60as BMW t is mindenki rondanak tartotta ,mégis a mai napig időtálló ,sőt beérett a forma… mellette egy ufó civic pl irtó rondan öregedett meg… :U
ami a lényeg ennél az autónál abba a legjobbak kozott van , úgy suhan ahogy egyik másik villanyos sem ,és mellette az egyik legjobb hatotavval rendelkezik :R

>>iPhoneX&PiXeL7@BMW&Audi<<

(#9) Hallosz


Hallosz
senior tag

Nos a külső megjelenése pont olyan mint Mike Tysoné fekete nadrágban és fekete cipőben.
Gondolom pont ezt akarták.

A teljesítménye jó, a vezetéstámogatás még jobb. Abban nem vagyok biztos, hogy ez lesz a környezettudatos népautó. ;-)

Mert lakni, muszáj.

(#10) <Adamsky> válasza giroud199 (#8) üzenetére


<Adamsky>
veterán

Háát... én az E60-at ma se látom szépnek. Cicalámpás BMW-nek hívom.
Ez az iX is akkor, és úgy kezd majd széppé válni, ha kb. már nem lesz más.
A fedélzeti kamerarendszer "képminősége" csak nekem szúrja a szemem? Tudom apróság, de az ilyen apróságok miatt - főleg ennyi pénzért - mondom azt, hogy ez így egy kalap ...
Kenjék a hajukra a BMW-nél! :(((

(#11) kBika


kBika
kezdő

Szerintem nagyon jó kiállása van élőben, kár hosszasan részletezni miért nem tetszik. A legfrissebb m3, m4 hatalmas veséje is élőben nagyon merész, azok is jól mutatnak és egyediek. Valahonnan tudnia kell a laikusnak is, hogy igen ez az ÚJ BMW, nem pedig az 5 éves 320i m optikával :)

(#12) vicze1 válasza giroud199 (#8) üzenetére


vicze1
félisten

Bocs de ez most is mocsok ronda. :D
[link]
Új Civic nekem lényegesen rondább az értelmetlen izékkel, mint a régi.

[ Szerkesztve ]

(#13) kBika válasza vicze1 (#12) üzenetére


kBika
kezdő

tegyél már mellé egy hondát, vagy mondjuk mercedest 2004-ből.
[link]
[link]

(#14) vicze1 válasza kBika (#13) üzenetére


vicze1
félisten

Nem jobb. :D De az ufó alatt gondolom a 8gen 2008-asra gondolt.

(#15) Balika911 válasza giroud199 (#8) üzenetére


Balika911
félisten

Szerintem inkább egy undormány a mai napig, ahogy az a kocsi kinéz. Az ufó Civic is, de attól a BMW még nem lesz szebb. :)

***

Az iX képről egészen tetszik, majd kíváncsi leszek rá élőben. Úgy sokszor máshogy hat a forma.

[ Szerkesztve ]

(#16) tothmaxy182


tothmaxy182
őstag

Hogy nézhet ki valami ennyire ízléstelenül?

Minden szavam magánvélemény!

(#17) babosmiki


babosmiki
addikt

Ronda de finom... :D Jó lett a teszt, köszönjük! :)

"Galaxy Z Fold3, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."

(#18) vdavid4


vdavid4
tag

nem igazán értem az ár fikázást. A forint szuper szereplése is azért ott van ebben :) egy sima bmw5 is 20 milliótól indul és itt az alapfelszereltség is magasabb plusz ez elektromos stb..az új ötösben is hasonló dolgok lesznek de csak jövöre...

(#19) Shadowbull


Shadowbull
őstag

"az orbitális méretű BMW-s márkajegy itt tényleg kizárólag a márkaidentitás megjelenése miatt van az autó elején, nulla funkcionális értelme van ugyanis. Ami abból is látszik, hogy ez valójában egy matrica"

Valójában nem matrica, hanem egy öngyógyító bevonat, kisebb karcok idővel begyògyulnak.
És van funkcionális értelme, mert az alatt vannak a radarok és néhány szenzor, emiatt fűtött is.
[link]

[ Szerkesztve ]

God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference

(#20) NoZoli


NoZoli
tag

Azért, a Citigoe 265 km-es (WLTP) hatótávja, nem éppen "majdnem" 395-422 km... a két autó akku kapacitása között is, jó kétszeres a különbség.
A külső-belsőről kár vitatkozni. Arra a piacra, amire szánták (Kína), bőven kiskirálynak érezheti magát a tulaj, ezekkel a vesékkel és a csilli-villi kristályokkal, stb...

(#21) Bog válasza NoZoli (#20) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

A Citigo ebben az időjárásban olyan 350-et megy el.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#22) vdavid4 válasza Shadowbull (#19) üzenetére


vdavid4
tag

objektivitást itt ne várj :) kb minden jutub videóban ezt még az is elmondta aki nem is vezette ezt az autót....én amúgy a tesztet is csak eddig olvastam..aki ilyet leír egy tesztben attól sok jót nem várhat az ember :)

(#23) vicze1 válasza Shadowbull (#19) üzenetére


vicze1
félisten

Azért a fűtött rész a videód alapján a felület 1/5 talán. Szóval 4/5-nek nem igazán van funkciója, csak batár nagy.

(#24) kakuk.tamas válasza BoneDragon (#5) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

Szebben nézne ki, ha a színek nem vernék agyon egymást.
Ehhez a belsőhöz valami paszteles külső járna, vagy a fehérhez, valami szürkés belső.

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Ha tőlem vásárolnál, olvasd el: https://tinyurl.hu/PKrH/ ~ Zalaegerszeg ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#25) vdavid4 válasza vicze1 (#23) üzenetére


vdavid4
tag

azért van rajta ilyen vese mert a többin is ilyen van valóban de ha már ott van jó pár cuccot elrejtettek mögötte.. :U és nem egy sima matrica :))

(#26) Bog válasza vdavid4 (#25) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Tehát valójában nincs funkcionális értelme, ahogyan ezt te, az objektivitás élő fokmérője a korábbi fröcsögésedben nagy hanggal állítottad.

De aki ilyen stílusban kommentel, "attól sok jót nem várhat az ember".

[ Szerkesztve ]

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#27) Shadowbull válasza NoZoli (#20) üzenetére


Shadowbull
őstag

"Arra a piacra, amire szánták (Kína)"

Nem Kína a kizárólagos piac. USA, EU ugyanolyan fontos.

God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference

(#28) Shadowbull válasza Bog (#26) üzenetére


Shadowbull
őstag

Valójában van funkcionális értelme, mert első pillantásra fel lehet ismerni hogy ez egy BMW, még akkor is ha valaki soha nem látta korábban ezt a típust.

Hogy vannak egyéb funkciók is, az már csak hab a tortán. Lehetett volna valódi hűtőrács is, csak az ide nem kell.

God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference

(#29) Bog válasza Shadowbull (#28) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Ez inkább a "van értelme, de nem funkcionális" kategóriája maximum.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#30) vdavid4 válasza Bog (#26) üzenetére


vdavid4
tag

akkor jóva az egy sima matrica :)) :R

(#31) DanielLong


DanielLong
senior tag

Kedves Bog! Egyáltalán nem terveztem végigolvasni a cikket, de olyan szórakoztató stílusban írtad, hogy nem akartam egy bekezdést sem kihagyni! Az autó eleje egyébként nekem sem tetszik, de a belseje sem győzött meg a képek alapján, élőben azért biztos más lenne.

(#32) freeknight válasza Shadowbull (#27) üzenetére


freeknight
őstag

Fontosnak fontos piacok, csak már másodlagosak.

(#33) Shadowbull válasza freeknight (#32) üzenetére


Shadowbull
őstag

Egyáltalán nem. Általában nézve egyenrangú a 3.

Az iXből eddig pl. a legtöbbet Európában adták el, második az USA jóval kevesebb darabbal, és Kína a sor végén van töredéke eladással. Persze ez a piaci bevezetések időpontjának is a függvénye.

God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference

(#34) homerhamm


homerhamm
őstag

Ronda ez a kocsi, mint a bűn. Visszasírom a fekete füstöt kiadó Trabantokat. :(

[ Szerkesztve ]

Üdv: Szabó Lajosné Erzsike.

(#35) BReal


BReal
addikt

Elől nagyon szép.
Hátul ronda.
Belül ocsmány.
Hatótáv alsó-középkategóriás (egy Porsche Taycannak jobb a hatótávja, meh)

Ehhez képest az i4:
-mindkét változata (40 és 50) erősebb az iX megfelelő változataihoz képest
-hatótávolsága 30%-kal több
-11, ill. 16 millióval olcsóbb induló ár (33-40%-kal olcsóbb)
-külsőre-belsőre köröket ver az iX-re

Persze gondolom az iX tágasabb és még modernebb technológia van benne, de az, hogy számomra az i4 sokkal szebb, sokkal olcsóbb és nem utolsósorban jelentősen nagyobb hatótávú (elvégre csak villanyautókról beszélünk), egyértelművé teszi a választást. Na meg persze az is, hogy a SUV-ot alapból is utálom és a rosszabb légellenállás és elsősorban a jelentősen nagyobb tömeg (+15%) miatt egy elektromos autó ne legyen SUV.

Ezek fényében én 6/10-nél nem tudnék többet adni rá.

[ Szerkesztve ]

(#36) NoZoli válasza Bog (#21) üzenetére


NoZoli
tag

De ugye, ez gyakorlati tapasztalat és nem a tippelőóra kiírása? Szerintem, ECO+ -ban, max. 10% motorteljesítménnyel és max. 50 km/h-val tudja teljesíteni, erősen 100-0% felhasználással. Ilyen körülmények között, a BMW-ből is bőven-bőven előjönne az az 500-as tipp.

(#37) Bog válasza NoZoli (#36) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

18k kilométer tapasztalata. (10,2 kWh-t fogyasztott 100-on azon a 160 km-es úton, ahol a BMW 18,2-t, végig mögöttem jött ugyanolyan tempóval és útvonalon.)

[ Szerkesztve ]

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#38) NoZoli válasza Bog (#37) üzenetére


NoZoli
tag

Akkor, biztos a 16"-os kerekek teszik, de én a WLTP-t is csak megközelíteni tudtam eddig. Pedig, csak 4000 km-rel vagyok lemaradva.

(#39) Bog válasza NoZoli (#38) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#40) Noukoum válasza NoZoli (#38) üzenetére


Noukoum
veterán

Vezetési stílus is rengeteget számít.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#41) NoZoli válasza Bog (#39) üzenetére


NoZoli
tag

Igaz, májusi. De se klíma, se fűtés nem ment (A/C fogyasztás: 0,2 kWh/100 km).

Hasonló időjárással, július végéről, egy 238 km-es út, 04:05 alatt, 58 km/h-s átlaggal, 11,1 kWh/100 km, szintén klíma nélkül.

(#42) NoZoli válasza Noukoum (#40) üzenetére


NoZoli
tag

Naná! Ilyen távon, már a terepviszonyok, szélirány (és erősség), csapadék is...

(#43) Yeffy


Yeffy
veterán

azok a front tüdők, Isstenem. eloben sem jobbak, lattam mar joparszor.

Big girls ride harder. || Kondi powaa'! ヅ

(#44) temppro


temppro
kezdő

Sajnos ma már mindenki tesztel mindent attól függetlenül, hogy ért hozzá, szakértője e vagy sem :(?
Atya Úristen, hová jutottunk! :F

(#45) hemaka válasza temppro (#44) üzenetére


hemaka
nagyúr

Egy elektromos autónak minek szakértő? Áll vagy 10 főegységből, egy kaptafa az összes szinte, :DDD

[ Szerkesztve ]

(#46) <Adamsky> válasza hemaka (#45) üzenetére


<Adamsky>
veterán

"Egy elektromos autónak minek szakértő?"
Nem tudom - a szmájli miatt, hogy - mennyire gondoltad ezt komolyan, de azért ha ezeket a járműveket nem csak úgy nézzük, mint egy 4 keréken guruló tablet, akkor igenis érdekes lehet pl., hogy milyen futómű van alatt, hogyan viselkedik a kanyarokban, terhelten, terheletlenül, milyen esetleges ergonómiai bakik vannak benne, és nem utolsó sorban milyen más hasonló méretű vagy árú autókhoz (és ebbe jó lenne belevenni a belsőégésű motorral szerelt példányokat is) képest.
Én a felsoroltak hiánya miatt (és mert néha egészen bunkó tud lenni) kerülöm például HAndrás méltán híres YT csatornáját.

(#47) opr


opr
veterán

A dizajnnal kapcsolatban: Mindenki nyugodjon meg, eloben kivulrol sokkal borzalmasabb, belulrol meg sokkal bazaribb, mint kepeken. :DDD
Amugy erdekes, mert pl az i4-nel se szep (a szep az nagyon nem ilyen), de ott eloben annyira nem faj a dolog, meg kezdem is mar megszokni, de ennel... Hat, ennel ez pont forditva van, eloben rendesen karistolja a retinat.

A masik, amit nem ertek, hogy miert hivja mindenki az orran a "vese" dizajnt hodfogaknak meg stb-nek. Nem kell kerulgetni a forro kasat, szamomra egyertelmu, honnan jott az inspiracio a dizajner csapat kedves vezetojenek:

Konkretan az egesz kocsi szembol egy cyberdisznoorr.

Hogy valami jot is irjak, a teszt alapjan (es sok masik teszt alapjan is) nagyon jo uton jar a BMW, csak a vezeto dizajnert kell kirugni de ASAP jelleggel (vagy atkuldeni valami reszlegre, ahol max egy vodrot tervezhet, azt talan nem tudja ilyen szinten elbaszni), aztan jo lesz ez.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#48) Shadowbull válasza opr (#47) üzenetére


Shadowbull
őstag

"nagyon jo uton jar a BMW, csak a vezeto dizajnert kell kirugni de ASAP jelleggel"

Nem neked kell tetszeni a dizájnnak hanem a megcélzott vásárlói rétegnek.
Annak meg tetszik, a BMW rekordot rekordra halmoz, az autókat viszik mint a cukrot.

Tudod, a kutya ugat, a karaván meg halad.

God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference

(#49) vicze1 válasza opr (#47) üzenetére


vicze1
félisten

LOL, de azt képzeld el mekkora lesz a visszapattanódban mikor ráhúz a seggedre, jó BMW-sként. Félelmetes ahogy jön a két gigantikus lyuk egyre közelebb... ;]

(#50) vicze1 válasza Shadowbull (#48) üzenetére


vicze1
félisten
Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.