Chiphiány, ukrán háború. Nem tudott eleget gyártani, némely modellre már több mint egy éves várólisták vannak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Chiphiány, ukrán háború. Nem tudott eleget gyártani, némely modellre már több mint egy éves várólisták vannak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Ezt majd megbeszeljuk akkor, amikor majd lesz olyan adat, amit van ertelme nyalazgatni. Jelenleg azt az autot adjak el, amelyikbol van/hamarabb tudnak szallitani, kiveve azt a par igazi maniakust aki hajlando (meg ceget, akinek muszaj, mert nincs valasztasa) 60+ heteket varni egy megrendelt autora. Jelenleg eladasi statisztikakat nezni pont semmi ertelme nincs, mert ugyan annyit jelent, mint a nextgen konzoloknal: Hogy kinek mennyit sikerult gyartani.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Bla bla bla....
"BMW rekordot rekordra halmoz, az autókat viszik mint a cukrot."
[ Szerkesztve ]
Próbáld meg a világot nem egy biten ábrázolni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
A MyBMW app nálad sem mutat semmit a korábbi megtett utakból? Mert nálam semmi se nézhető vissza az appon, csak a pillanatnyi töltöttség és a korábbi töltések, oké ez jó, de jó lenne fogyasztási és útadatokat is látni, főleg úgy, hogy a napi számlálója az 530e-nek elég tré...
A régi BMW app ezt legalább tudta, az újból ezt már sikerült kispórolni...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Akkor nyugodtan nézd az elmúlt 20 év eladási statisztikáit. A BMW dizájnon való nyavajgás legalább ennyire régi.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Ugyanmar. Eddig olyan baromsagokon huztak a fanok az arcukat, mint a fecskefarok a Bangle eraban. Baromsag, csak par idiota nyavajgott miatta. Eddig sose volt BMW se kivulrol, se belulrol konretan csicsas es bazari. Most de. Plusz tovabbra is gyartanak jol kinezo autokat, szoval a teljes eladasi statisztika pont nem jelent loszart se. Ne maszatolj szandekosan baromsagokkal.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Állandóan ment a nyavajgás, gyakorlatilag az E60 óta, és mindig volt valami amin lehetett morogni. Az első X6 amikor kijött egy csomó ember agya ledobta a láncot. Aztán nem győzik azóta másolni.
i3 felzúdulásra sem emlékszel? Vagy amikor az első 1es kijött? Vagy az X7?
A hiszti állandó. Aztán az elmúlt 20 évben csoportszinten évi egymillióról két és fél millióra nőttek az eladások, de a BMW márka is több mint duplázott, 900e-ről 2,2 millióra.
Nem úgy tűnik mintha nem tudnák mit csinálnak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Szerintem nem annyira csúnya, próbál agresszív lenni mint legtöbb BMW, az sikerül is neki.
Amúgy halkan megsúgom, hogy attól, hogy valami ronda az emberek még megveszik, mert pl. a funkciói megfelelőek és pont leszajrák, hogy néz ki. Saját autóm is szerintem kifejezetten csúnya, egy formátlan krumpli, de különösebben nem érdekel mert a funkciói megfelelnek.
Fiat Multiplákat is megvette valaki, és nem ismerek ember aki nem kap hányingert tőle. Eredeti Ford Ka-nál rondább valamit nem tudok elképzelni(Ford Ka cabrio... ) és mégis millószám adták ell, az újak eladása meg a béka segge alatt van, pedig azok kinéznek valahogy.
Az elmélet igaz, azzal kiegészíteném, hogy azért ez a kocsi más kategóriában indul, mint anno a KA és multiple, ez némileg árnyalja a képet, nem csak azért mert több pénzért nézzen i s jól ki, hanem egészen más típusú ember is a célközönség, akik vszleg igényesebb erre.
DE! Szerintem ez messze nem annyira egyértelműen csúnya autó, hogy ne vegyék az emberek emiatt, ha egyébként meg teljesen rendben van.
[ Szerkesztve ]
i3 felzudulas? Tele volt vele a net, hogy mekkora zsenialis dizajn. Milyen felzudulas?
1-esnel az elsokerekhajtason verte a nyalat a sok hulye, hogy milyen dolog mar az egy BMW-tol... Egy csaladi kompaktnal. No comment. Mikor a vevok hatalmas resze nem is tudja, hogy hol hajt a kocsija. Teljesen mas kategoria, mint a kinai utcai bazaros kristalykacat bizsu dizajn.
Mindegy, remelem nem neked lesz igazad, mert nagyon rossz az irany. Szep BMW-ket akarok az utcan latni, nem ilyen uberkompenzatorokat, na.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Konkrétan mi a gondod a teszttel?
#47 opr: A külseje még so-so (elől nekem tetszik, hátul nem), de az a képeken is átjön, milyen ocsmány belül. Konkrétan VW elektromos autós hatást kelt. Rémisztő.
[ Szerkesztve ]
A belsoepiteszet "csucsa" szerintem itt a buttplug-kristaly-tekero bizgentyu.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
" ... a buttplug-kristaly-tekero ... "
Ha lett volna némi humora / önkritikája a belső designer-nek, akkor kivehetővé teszi, hogy elláthassa másodlagos funkcióját
Jaja, egy jo kis cuppano hang kisereteben, meg a hifibol is kijohet egy halk "sohaj".
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
huuuJe
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
"felzudulas? Tele volt vele a net, hogy mekkora zsenialis dizajn"
Hát nem egészen. Ugyanez ment. Hogy milyen ronda, ez nem is igazi BMW, az utolsó igazi BMW az Exx volt (mindig valami 10-15 évvel korábbi modell) megindult a BMW lefelé a lejtőn, kínai dizájn, ki kell rúgni a dizájnert, satöbbi. Lehet azért nem emlékszel mert már 10 éve volt.
Hogy mi a szép az relatív. Szerintem ez is tök jól néz ki bizonyos konfigurációkban. De az én véleményem irreleváns, nem vagyok a célcsoport, nem akarok ennyi pénzt költeni autóra.
Láttam élőben az új XM végleges változatát is, ültem is benne, na az überkompenzátor, ez ahhoz képest egy szolid autó. Aztán azért már most sorban állnak, pedig még csak a tanulmányt látták.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Szerintem, a KA egy műalkotás, bármelyik Jukehoz képest.
Kicsit le vagy maradva....
Senki nem gyárt annyit, mint 2-3 évvel ezelőtt, és nem azért mert nincs kereslet, hanem mert nincs alkatrész, nincs miből összerakni az autókat.
Konkrétan a BMW-ről: iX3 esetén márciusi szállításra van még néhány gyártási hely, de legalább egy erősebb áremelés biztos,
I4-re sorba kell állni, kb. 2 év,
iX-re szintén másfél év a várakozás, már ha nem raksz bele semmi individualt....
Nézz szét mi megy a többinél....Kia, Hyundai, Skoda, VW, Toyota.....és nem csak az ev-k esetén.
Próbálj rendelni egy automata váltós Ceed-et..... esetleg egy phev Sorentot, vagy egy sima hibrid Rav4-et. Netán egy Merci GLE-t....., vagy egy Enyaq-ot,..... Kia EV6? Tavasz óta nem rendelhető....
Új e-Niro minimum 1 év.
[ Szerkesztve ]
Saját véleményem szerint ez az új formavilág nem a legszebb .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Bírom a megosztó designt, mert vagy szeretem, vagy utálom, pl a Cybertruckot imádom. Ezt is láttam már élőben, és olyan szavak ugrottak be, hogy monumentális, valamint megdöbbentő. Az viszont nem, hogy szép. Na' mindegy is, szerintem a belső tök.rendben van, sikerült kellően modern, de nem Teslásan puritán érzést közölni. Az ilyen trendi 4* városi szállodák jutnak eszembe róla. Bőven van feljebb, de messze nem átlagos.
A vezetés segítő rendszerek is el lettek találva, nem lett Teslásan "sokat akar a szarka" effektus, nem akar önvezető lenni, csak egy mindig éber útitárs. Nekem ez a vonal tetszik. Erről pár videó egyébként elférne a cikkekben, mármint az asszisztensek működéséről.
[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
(#73) Bandetad66 válasza freeknight (#6) üzenetére
Börtönviselt Katás??? Viktor képére játszol magaddal otthon az tuti...😉🤔🤣🤣🤣 Amúgy az autó tökéletes arra,amire tervezték.. próbáltam...besza,behu,minden szinten...😉
elég nagy hód pofon volt
űha ez menti a meg a Földet akkor az elég szar ügy.
Már ott bukik hogy hatchback és nem csepp forma...2 tonna, sehova nem lehet vele parkolni átlag városban se pláne nem bevárásokban.
gumiból (környezetszennyező) legalább 2xer annyi kell rá
Gazdagok játékszere lesz ez megint.
EU vezetők meg kv-ra aggódnak 100g-os kibocsájtás miatt meg 1 literes motorokkal járunk ami nem bír ki 100-200e km-t se.
Nem is értem, hogy miért nincs belekalkulálva a súly, a kasztni, vas üveg beltér gyártási CO2 költsége. Se a cW, cd légellenállási tényező..
Hirtelen kiderülne hogy a 2010 körüli benzin lpg, dízel cng közép kategória felett minden betiltandó lenne...nemhogy 2-2,5tonnás suv meg ilyenek.
https://www.vezess.hu/vezetunk/2022/09/09/nagy-puha-farokkal-csokkentette-fogyasztasat-egy-elelemes-autos/
[ Szerkesztve ]
A 2 tonna még viszonylag jó is lenne. A gond ott van, hogy a legkisebb modell is 2440 kg.
[ Szerkesztve ]
Ez egy bazi nagy autó. Persze hogy nehéz.
Majdnem 5 méter és 3 méter a tengelytáv.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Raadasul elektromos is, az se segit.
Amugy azt lehet tudni, hogy milyen nehez benne az akkupakk, cakkompakk mindennel egyutt? Tippre siman ad egy 200kg-ot a tomeghez, mondjuk egy hasonlo szintu belsoegesuhez viszonyitva.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
600 kiló felett van csak az akku, lehet van 700 is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Wow. Ok, az joval tobb, mint gondoltam. Akkor van az az extra tomeg fel tonna is siman.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Annyi azért szerintem nincs. Egy ilyen teljesítményű belsőégésű hajtáslánc sem könnyű.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Hmmmm, mondjuk ez is jogos. Akkor legyen ~400kg, az mar realisan hangzik?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Valahol 200 és 400 között lehet saccra.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
szárazon vagy tankolva?
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
Ma láttam egyet élőbe. Hááát ... nem lett szebb. Az látszik, hogy nagy és drága, de ennyi. Ezt a kocsit egyébként csak egy színben lehet megvenni? Mert eddig kb. mindenhol ebben a pingvines fekete/fehér összeállításban láttam. (A kérdés nyilván költői. Ezzel csak azt akartam jelezni, hogy valami megmagyarázhatatlan okból az összes prémiumvásárló színvak lehet, mert jobbára fehér, fekete v. ezüst színben képesek gondolkodni.)
Erdekesseg (szemelyes megfigyeles alapjan, tehat abszolut nem statisztikailag relevans adat), hogy itt angliaban pont azt latom, hogy a BMW, Toyota, Nissan, Volvo, Tesla meg Lexus vevok azok, akik kepesek szinesben gondolkodni. Kb barmi masbol van feher-szurke-ezust-fekete es kesz, de ezekbol a markakbol napi szinten lehet latni nagyon szep kek/zold/piros/pezsgo szinu autokat. Nyilvan ezekbol is tobb a szurkearnyalatos, mint a szines, de ha szineset latsz, es nem valami varosi miniautorol vagy szupersportkocsirol beszelunk, akkor azok altalaban ezek.
Az mar plane szubjektiv, hogy szerintem magasan a legszebb szineket a BMW keveri. Van nekik az a vilagoskek metal, hat az valami gyonyoru. Kb barmelyik autonak jol tudna allni, annyira szep. Es akkor ehhez jon meg hozza az, hogy azert altalaban a BMW szedanok oldalnezetbol lelegzetelallitoan gyonyoruek, es ott helyben elolvadok. Pedig amugy nem is szeretem a markat, de az a szin... Uristen, az telitalalat. Meg a hulye kompenzator SUV-ok is szepek tudnak lenni abban a szinben.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Estoril kéknek hívták egy időben még talán az előző 3-as idején. Ha egyre gondolunk. M-csomagos szín volt. Nagyon akartam anno egy olyan színű 328i szedánt de végül sajnos nem jött össze...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Lehet, fogalmam nincs, mi a neve, azt tudom, hogy gyonyoru. Nem is tudom leirni pontosan milyen, de tiszta, napos idoben valahol az eg es a bilikek kozott van feluton. Aki azt kikeverte, az egy zseni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
ahh, jo kis Estoril Blue, imadom, mai napig egyik kedvenc M szinem toluk.
csatlakozom a felettem szolohoz, valoban franko szineket kevernek. pl az elozo M4 amivel debutalt azzal a fustos sargaval, az is nagyon allat szin, plane eloben. vagy van egy ilyen turkizes kek, altalaban polgari 4-eseken meg 1/2-eseken latom, szinten brutal jo szin.
edit: kozben megtalaltam, Snapper Rocks Blue a neve. aki ezt kikeverte, hatalmas nagy pacsi neki.
illetve csoporton belul maradva, Miniken szoktam vagany szineket latni, tegnap pl elgurult mellettem egy, ami ilyen rohadt jo kanarisarga volt. mondjuk kb 5 perccel utan egy Jeep Renegade jott majdnem ugyanilyen arnyalatban. meg tobb ilyet.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
Uhhh, igen, ezek mind gyonyoruek. Szoval, igen, nem vagyok oda a BMW-ert, de ha van valami, amiben abszolut, vitathatatlanul a konkurencia elott jarnak, de olyan szinten, hogy barki mas a kanyarban sincs, az ez. A szinek. Es lehet erre legyinteni, de szerintem nagyon fontos, plane most, amikor a legtobb markanal meg konfigurator szinten sincsenek normalis szinek, csak vagy 6 variacio a szurkearnyalatokra, esetleg egy kek (sokszor raadasul az is ilyen koszolodo, unalmas, sotet hangulatu sotetkek - pl lexusnal ujabban csak ilyen van, pedig volt naluk is rengeteg gyonyoru szin bo 10-15 eve) meg egy piros es kesz.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
A fehér inkább a nem prémium céges autókra jellemző, nem? Cégeknél a prémium inkább fekete vagy valami sötétszürke árnyalat. Amúgy személy szerint a fehéret rühellem, nagyon kevés autónak áll jól. Ilyen számomra pl. a Porsche, de azt sem választanám soha ilyen színben.
Amúgy az iX összesen 6 színben érhető el (+2 M-exkluzív) és számomra ezek közül egyedül az oxidszürke metál az, ami tetszik, a többi egyáltalán nem. Illetve az extra M-színekből a vörös. A kétféle kék kifejezetten ocsmány.
[ Szerkesztve ]
Nekem az isle of man green és a sunset orange is nagyon tetszik.
9 katalógusszín van jelenleg a kínálatban, plusz kábé végtelen mennyiségű Individual lehetőség, csak győzd kifizetni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Jogos, az M60-nál nem láttam, hogy van még egy Kristályfehér is. Viszont a 40-nél és 50-nél csak 6 szín van, az M-nél van csak 9.
igen, pontosan erre gondoltam.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
uhh, jo, h mondod, ezek is bejonnek.
vagy a Sao Paolo Yellow, ami ilyen kisse neonzoldes beutesu, az is nagyon allat.
azt mondjuk nem tudom, h ezek reszei-e az Individual -nak, gondolom igen.
egyszer lattam valami sosem latott lilat, ami indiv. fenyezes volt, asszem egy 5er-en. meresz volt, de adta.
megvan kozben, Twilight Purple.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
.
[ Szerkesztve ]
Hát. A célközönségnek tetszeni fog. De én fél kezemmel a seggemben is szebb autót rajzolok becsukott szemmel, sötétben.
Sao Paolo Yellow es Isle of Man Green nem individual, de csak M3/4-nel van (illetve M135i-rol lattam meg kepet, szoval lehet ott is lesz majd).
Hát nem tudom, mindenki nyomja ezt a vásárlói rétegnek kell, hogy tetszen. Fogalmam sincs, melyik ez a vásárlói réteg. Pár éve vettem egy nem kicsi és nem olcsó BMW-t, ez alapján kapom kb. havonta a meghívásokat megnézni/kipróbálni (és megvenni). Mindig jelzem, hogy köszönöm nem. Borzasztó ocsmány. Itt az egyik kereskedőben van egy kirakva, szoktatom a szememet a látványához, de nem sikerült megszoknia. És az itteni vásárlói rétegnek sem szerintem, mert naponta tucatszám látok model x-et, taycan-t, etron-t, etron gt-t de ix-et valahogy nem, pedig egy ideje már lehet itt kapni.
Azt elhiszem, hogy technikailag kiváló, szépen, jól megy, de könyörgöm, hogy néz ki??