Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h3lios

    addikt

    Piros szolgáltatónál melózok, hát a leírt dolgok 90%-át tapasztaljuk mi is bőven, csak sajnos a negatív oldalról. A kedvencem az, hogy 11 órás nyitvatartás mellett nem képesek időben bejönni. Oké aláírom, hogy van aki 7-ig 8-ig dolgozik, de nem hiszem el, hogy minden napja ilyen. Ez már barátok között is durván rabszolga munka. Én is ha el akarok menni valahova tudok rá időt szakítani. Ha más nincs elkérem magam a főnöktől egy délelőttre, hogy el tudjam intézni a dolgaim (pl. forgalmi vizsga).

    A másik amit imádok, hogy zárás után, ahogy te is említetted még bent vagyunk és épp leltározunk / zárjuk a napi dolgokat. Emberünk limbó bajnokot megszégyenítve behajol a rács alatt és jönne oda hozzánk, hogy szolgáljuk ki, mert neki ez az utolsó nap a határidőből. Utána kikapcsolják a kártyáját... Az ilyenekkel nem lehet mit csinálni, sajnos vannak még ilyen emberek a világon. Ha magától nem megy ki majd a bizt. őr viszi ki.

    Nálunk ebédszünet nincs, tehát akkor megyünk el amikor nincsenek és nem az eladó térben eszünk (inni sem lehet kint). A kedvencem amikor kajáldánál látják a vodafone-os logót úgy érzik, hogy megérkezett az instant tudakozó.

    Amivel a cikket kiegészíteném, hogy tanuljuk meg a sorszámhúzó használatát. Amennyiben nincs ne rohanjunk a másikat letaposva az első szabad pulthoz, mert nem biztos, hogy valóban szabad az, attól függetlenül, hogy éppen nem ül ügyfél az ügyintéző előtt. Sok esetben valamilyen belső folyamat (szopóroller) miatt nem tudunk azonnal ügyfelet hívni.

    A másik, hogy amikor valakinél vannak NE menjünk oda olyannal, hogy csak 1 kérdésem lenne. Mert valszeg az illető nem fog válaszolni. Pláne ne olyan kérdéssel, hogy xy csomagban vagyok, mennyi lenne ez meg az ? Mert erre nem 1 mondat a válasz..

Új hozzászólás Aktív témák