Új hozzászólás Aktív témák

  • frescho

    addikt

    válasz bacsis #22 üzenetére

    Ha ram hallgatsz nem kezdesz bele. Nem egy epitett autom volt. Szinte mind szivas volt viszatekintve, bar akkor elveztem az auto alatt fetrenges kozbeni bandazast. Hogy miert irom ezt:

    Az autod nem karbis, lehet chipelni. Hazudnak ra 10%-ot, de tuti nem lesz annyi gyertyaval, legszurovel, kipufogoval sem egyutt. CSerebe uvolteni fog es ha nincs szerencsed meg zabalni is es megbizhatlanabb lesz. Napi 2x50km egy dormogo verdaban nem elmeny es a szomszedok is utalni fognak. aminek ertelme lenne egy Schrick tengely, hengerfej sikolas, tagitas stb. az az auto ertekenek felet is siman elerheti. Cserebe enni fog, telen bekopi a gyertyat. Egy 1.3-as GTI motor atepitessel sokkal jobban lehet jarni, ha talalsz valahol egyet. Ha talasz egyet es valakit, aki megcsinalja emberi aron, de ennyi erovel a szomszedod is nekilathat Dual Pentium Pro tuninghoz.

    Ha a futomuhoz nyulsz, akkor jobban fogja az utat, cserebe legalabb jobban fog jarni es az autot is jobban megviseli. Emlekeim szerint nem igazan simak feletek az utak, szoval tobb lenne a kar, mint a haszon.

    Fek tuning: Normalis alkatreszeket hasznalj amikor cserelni kell. Brembo, textar cuccokkal nem lehet nagyon mele nyulni, van ertelme.

    Gumik: mivel hoban-fagyban is menned kell ,ezert en ket garniturara gyurnek. A lemezfelnikre egy gyari meretu teli. Nyarra masik garnitura felni (penztarcatol es kinezetre igenyessegtol fuggoen lemez vagy alu) es egy szammal szelesebb gumi. Mivel kevesebbet fut mind a ket garnitura, ezert idoben tovabb futhatsz vele, de ilyen futasmennyisegnel nem fog eloregedni a gumi.

    Szervo: Megoldhato, de gondold vegig megeri-e. A regi swiftnek nincs ara, de a szerelok eleg sokat elkernek.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés