- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ldave: New Game Blitz - 2025
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Peter Kiss #5 üzenetére
Akkor úgy fogalmazok, hogy az osztály úgy épül fel, hogy a legalapvetőbb dolgok azok hagyományos örökléssel jönnek, melyekre az instanceof ugye jól használható, az relatív egyedi dolgok traitekből, a maradék az osztály teste, de az alig valami. Persze ez nem általános, de bizonyos osztályhalmazokra nagyon jól alkalmazható a redundancia likvidására.
-
válasz
Peter Kiss #3 üzenetére
Hát az nem ilyen mindent bele koncepcióval vannak megálmodva a cuccok, hogy majd jó lesz. Azt meg hogy mit tud az osztály, megmondja az IDE. A traitek meg olyan alapvető cuccokat adnak az osztályokhoz, mint hogy van lábad.
-
A traitek sokmindenre jók, R6-ban főleg hagyományos legó formájukban lesznek alkalmazva, az jópár osztály kb az alábbi felépítést fogja követni
class Foo extends Bar
{
use Biz,
Baz,
Buz,
Bip,
Bop,
Ding,
Dong;
/* .... */
} -
Peter Kiss
őstag
[ megyek aludni ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest