Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
geckowize
őstag
válasz
geckowize
#314
üzenetére
Kiváltképp örültem, miután a szervizbe bevételezés után kaptam egy emailt tőlük:
Az Ön HUB1520284 esetazonosító számú készülékének bevizsgálása a mai napon lezárult. Sajnos a jelzett hibát szervizünk nem találta, így készülékét visszaküldjük.
Gratulálok nekik! Gondolom ahogy meglátták a hibaleírásban, hogy cserét szeretnék, 5 napig hevert egy asztalon, majd leadták a futárnak! Igaz, hogy be sem kapcsolt, mielőtt beküldtem, de "nyilván ezt nehéz előidézni"! Érdekes, hogy a 3. szervizelésnél hasonlóan jártam, amikor ugyan bekapcsolt, azonban touch misaction + fagyás 2 percenként volt, és emiatt kértem cserét, hát persze, hogy ugyanezt írták... Aztán ahogy írtam is régebben, CD-re kiírtam a hibajelenségekről készült videókat, majd "megjavították", ami egy idő után megint csak szart sem ért, mert össze-vissza fagyott, és végül az asus logónál bootloopolt...
Úgyhogy köszönöm a szerviznek a nagy igyekezetet, legközelebb akkor küldöm majd megint CD-n, hogy bootloopol, mert lehet, hogy vakok ülnek ott és azért nem vették észre... Kíváncsi vagyok egyébként tényleg, ha visszahozza a futár, még mindig olyan állapotban van-e, amilyenben leadtam, mert ha tényleg bootloopol és erre írták vissza a szervizünk sajnos nem találta a hiba szöveget, akkor tökönszúrom magam...
Az biztos, hogy írok az ügyfélszolgálatnak is, mert ez már tényleg vicc kategória, amit leművelnek velem...
-
sinkaa
csendes tag
válasz
geckowize
#314
üzenetére
Kétszer küldtem vissza, először Csehországban csinálták meg, akkor ratyi maradt, másodjára már magyarországi szervízbe ment és azóta tökéletes (most akkor szídjam az Asust az elméleted alapján vagy dicsérjem?). Akkor sem az Asus szidom, hanem a szervízt, mert az az Asusnak egy alvállalkozója(!!!).
Én ugyanúgy elégedett vagyok vele, mert 2007 óta Asus deszkákkal operálok PC vonalon.
Attól még tervezhetsz Asus deszkát vásárolni, mert nem feltétlen u.az a szervíz javítja. Ennek utána kell nézni, ha ennyire elbizonytalanodtál.
Bár végülis hibáztathatod a márkát, mert ha eladtak mondjuk százezret ebből, két tucat elégedetlen ügyfél a tömeggyártás hibaszázalékba tökéletesen belefér.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Yoga Smart tab 10.1"-es tablet eladó
- Kindle Voyage REKLÁMMENTES könyvolvasó eladó (fizikai lapozógombok, keretmentes kijelző!)
- ZEBRA XPLORE iX125R1 12.5" ÜTÉS ÉS POR ÁLLÓ Windows TABLET ( i5-6200, 8G/256/LTE/GPS ) GARANCIÁVAL
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- Eladó ÚJ Hoco HD Wi-Fi SIM Android A10 10.1"tablet / 24 hó jótállás
- Apple iPhone 16 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Keresünk Galaxy S21/S21+/S21 Ultra/S21Fe
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Acer Nitro 5 AN515-58-75F8 Gamer notebook - i7 12700H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 2700X / 16GB DDR4 / RTX 3060 / 256SSD + 1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest

