- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- MasterDeeJay: Noname 1TB-os Sata SSD teszt. (Blue)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Ivqkzy-: 2. gépem
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
geckowize
őstag
válasz
geckowize #314 üzenetére
Kiváltképp örültem, miután a szervizbe bevételezés után kaptam egy emailt tőlük:
Az Ön HUB1520284 esetazonosító számú készülékének bevizsgálása a mai napon lezárult. Sajnos a jelzett hibát szervizünk nem találta, így készülékét visszaküldjük.
Gratulálok nekik! Gondolom ahogy meglátták a hibaleírásban, hogy cserét szeretnék, 5 napig hevert egy asztalon, majd leadták a futárnak! Igaz, hogy be sem kapcsolt, mielőtt beküldtem, de "nyilván ezt nehéz előidézni"! Érdekes, hogy a 3. szervizelésnél hasonlóan jártam, amikor ugyan bekapcsolt, azonban touch misaction + fagyás 2 percenként volt, és emiatt kértem cserét, hát persze, hogy ugyanezt írták... Aztán ahogy írtam is régebben, CD-re kiírtam a hibajelenségekről készült videókat, majd "megjavították", ami egy idő után megint csak szart sem ért, mert össze-vissza fagyott, és végül az asus logónál bootloopolt...
Úgyhogy köszönöm a szerviznek a nagy igyekezetet, legközelebb akkor küldöm majd megint CD-n, hogy bootloopol, mert lehet, hogy vakok ülnek ott és azért nem vették észre... Kíváncsi vagyok egyébként tényleg, ha visszahozza a futár, még mindig olyan állapotban van-e, amilyenben leadtam, mert ha tényleg bootloopol és erre írták vissza a szervizünk sajnos nem találta a hiba szöveget, akkor tökönszúrom magam...
Az biztos, hogy írok az ügyfélszolgálatnak is, mert ez már tényleg vicc kategória, amit leművelnek velem...
-
sinkaa
csendes tag
válasz
geckowize #314 üzenetére
Kétszer küldtem vissza, először Csehországban csinálták meg, akkor ratyi maradt, másodjára már magyarországi szervízbe ment és azóta tökéletes (most akkor szídjam az Asust az elméleted alapján vagy dicsérjem?). Akkor sem az Asus szidom, hanem a szervízt, mert az az Asusnak egy alvállalkozója(!!!).
Én ugyanúgy elégedett vagyok vele, mert 2007 óta Asus deszkákkal operálok PC vonalon.
Attól még tervezhetsz Asus deszkát vásárolni, mert nem feltétlen u.az a szervíz javítja. Ennek utána kell nézni, ha ennyire elbizonytalanodtál.
Bár végülis hibáztathatod a márkát, mert ha eladtak mondjuk százezret ebből, két tucat elégedetlen ügyfél a tömeggyártás hibaszázalékba tökéletesen belefér.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Apple asztali gépek
- Hobby elektronika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
- A OnePlus ellen biztonsági aggályok miatt indítanának vizsgálatot az USA-ban
- Házimozi haladó szinten
- Google Pixel topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Használt iPad Pro 10. 5 cellular - 64GB + Apple Smart Keyboard + Apple Smart Cover
- Samsung Galaxy S6 Lite (2022) , 4/64 GB ,Wi-fi
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M4 Chipes IPAD PRO 2024 11 13 1év gar Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- BONTATLAN Új Magyar Magic Keyboard és Smart Keyboard iPad Pro 12.9 Azonnal Átvehető DEÁK Térnél Átve
- iPad Air 3 64GB Cellular/1-3 hónap gar./Akku 85%/p4324
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Samsung Galaxy A54 5G , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Honor 200 , 8/256GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged