- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 6 – Néhány egyszerű tésztaétel
- GoodSpeed: Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- hcl: Philips M120D/10 kamera hackelés és parajelenségek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább az aszinkron compute késleltetéselőnye lehet értékes. Egyre több játék használja ezt a funkciót a késleltetés csökkentésére. Nagyon helyesen.
(#69) Departed: Mert sajnos fingjuk sincs a DX12 követelményeiről, és PresentMonnal mérnek. Azért rossz a DX12 minimum. Ezerszer leírtam itt, de szerintem nekik is ezerszer elmondták a gyártók, hogy a PresentMon nem mindenhol tud pontosan mérni, így teljesen fals értékeket is közölhet. DX12-ben nem szabad olyan külső mérőprogramot használni, ami presenteket mér, mert nagyon nem pontosak. Kimenetre mérő külső programot is csak akkor szabad igénybe venni, ha a meghajtók támogatják a DirectFlipet.
A Fraps-hoz hasonló mérőprogramoknak a multi-engine-es DX12/Vulkan API-val vége. Csak a játék beépített modulja képes mostantól megmondani, hogy mi a pontos sebesség. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, hogy van. A játéknak csupán 20%-a lightos, ahol a DX12 a DX11-hez képest nem tud előnyt hozni. De a maradék 80%-ában jelentős előnyt hoz, mert ott bőven túlmegy a terhelés annál, amit a DX11 elbír. Főleg a multiplayer mód. Láthatod, hogy a TweakTown tesztjében, ami egy extrém terhelést mér, az RX 480 DX11-ben 99 fps-t tud, míg DX12-ben 113 fps-t, és az aszinkron compute miatt még a késleltetés is kisebb. Ezekért az előnyökért építették be. Ugyanebben a mérésben a GTX 1060 DX11-ben 92 fps-t hoz, míg DX12-ben 87 fps-t. Igazából nem sokkal rosszabb, amikor a terhelés extrém, de a Pascalra nagyon nem ideális a Frostbite DX12 kódja, mert olyan UAV formátumokat használ, amiket lehetetlen úgy bekötni, hogy az az NV-nek jó legyen, illetve nagyon sok a compute pipeline, és az NV-nél egy extra memóriamásolás kell a fast path elérésére, ami időnként előny, időnként hátrány. Ettől a memóriamásolástól lehetnek az NV-nek a gyenge minimumai DX12-ben. Az AMD-nek erre nincs szükséges, mert minden pufferelérés ugyanolyan gyors.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak pályafüggő a teljesítmény, mert a pályák között nagy különbség lehet. Például ebből a szempontból a játék eleje eléggé lightos, míg a közepe és a vége jóval nagyobb terhelést jelent. DX12 alatt a játék elején semmi sem fut CPU-limitbe, míg a közepe után a GeForce folyamatosan enyhe CPU-limitbe fut, mert ezeknek a hardvereknek a bekötés a Radeonokkal ellentétben nem ingyenes. Ezeket az extrém helyzeteket (multi) mérte például a TweakTown. [link] - itt még DX11-ben is kicsit az AMD-nél van az előny a sok rajzolási parancs miatt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A hőmérséklettől, illetve jobban mondva az egész környezettől függ az elérhető órajel. Ezzel az AVFS rendszerrel ha veszel egy VGA-t és azt elviszed a hűvös Norvégiába, majd átruccansz a meleg Indiába, akkor hiába ugyanaz a termék a két teszt között akár 6-8% teljesítménykülönbség is lehet Norvégia javára. Ez a lényege a rendszernek, hogy alkalmazkodjon a körülményekhez a feszültségskálázás. Ezért adnak meg neki magas Powertune órajelet, hogy ha olyan a körülmény, akkor azt el is érhesse.
A DVFS ugye ettől annyiban különbözik, hogy a teljesítmény fél óra után Norvégiában és Indiában ugyanaz lesz. Az eltérés csupán annyi, hogy Indiában már egy perc futás is elég, hogy leessen a turbó, míg Norvégiában lehet, hogy bírja 3-4 percig.
Új hozzászólás Aktív témák
- DeepCool CC560 Black V2 garis
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Eladó 2db Nokia steel hr hibrid okos óra dobozával
- 8 GB-os GeForce RTX 2060 SUPER (OEM HP) - garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest