Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • G@bi90MR

    aktív tag

    válasz Isten88 #10097 üzenetére

    Elég ha nézel egy újrafényezést, az is alsó hangon 300 régi autón, de nem olyan, hogy teljesen szétszedve a kocsi, csak ami látszik. :DDD

    Veszel egy Ladát 100-ért, ami közepes állapotban van, újrafényezteted normálisan + veszel alá felnit, a futóművön hangolsz pici, megvágod a rugód sufnituningban, de ha nem akarsz elszállni az első kanyarban arra is költesz és adsz az alkatrészekre, lakatosmunka, elöl hátul tárcsafék, motor is legyen már benne nagyobb, vagy VFTSíted a motort, stb stb. Ördögi kör. Ha valamibe belenyúlsz, az egészbe belenyúlsz. A 100e Ft-os zsigulira el is ment kapásból 1,5M forint. Törvénybe ne ütközzön, úgy még több. :DDD

    1.1-es Trabiba bevarni egy Polo G40-es motort pöckölt állapotban, kasznin erősíteni jó sokat, szépen lefényezni, futóművet is belőni, a külső maradna gyári, csak kicsit alacsonyabban ülne... ;] :DD Aztán a janizó opelosoknak meg bmwseknek szépen odaköszönni vele. :D Milyen szép látvány lenne már. Mutató 90-en, megelőz 140-el, majd egy gázfröccsel a seggébe állni, izzadna a pillantóba, ááááá ez egy trabant vazze, nyomná neki tovább, a mutató szépen kúszna fölfelé, löksz még a pedálon, váltasz és cukor turbófüggyel elrepülsz. :)
    Mindezt, hogy tudjam uralni is kellene minimum 15 év vezetői tapasztalat, de elsőnek legyen meg a jogsi.
    Most pedig kéz ki a biliből, elkalandoztam no. :U :D

Új hozzászólás Aktív témák