Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • kingabo

    őstag

    válasz Sn[4k3] #5646 üzenetére

    Milyen játékot szeretnél írni? Ha valami egyszerűt pl: kártyásat, akkor nem biztos, hogy megéri vmi nehezet megtanulni. Ha vmi bonyolultabbat, akkor nyilván először magát a nyelvet kell megtanulni és utána nekiesni a játéknak...

    Én írtam egy Asteroids 10 000. klónt XNA-ban. Mint fentebb írták C#-ban kell programozni (kezdőknek talán könnyebb, mint a C, mert a string kezeléssel, pointerezéssel nem kell szenvedni), ha az alap megvan, akkor ahogy Doc is írta az fv hívásokon és a működés értésén van a lényeg. Az xna egyik nagy előnye, hogy nagyjából* ugyanaz a kód fordítható Winre (.net kell hozzá), Xboxra, meg WP7-re.

    Ha több platformra is akarsz egyszerre, akkor valami motort kell használnod (CryEngine, Unreal). Viszont ezekhez szinte 0 tapasztalat kevés, meg Nálad talán verébre atombombával felállás lenne. (sértés nélkül!)

    *: nyilván a gépen tudsz mondjuk [Space]-t nyomni, addig Xbox-on mondjuk az 'A'-t kell.

    Végszó: először inkább próbálj meg valamit felmutatni és utána agyalj azon hogy pénzt kérsz érte, vagy reklámot raksz bele, ebből gazdagszol meg! (megint sértés nélkül!) Másként írva: amíg probléma egy játék megírása, addig a terjesztésen gondolkodni felesleges. Szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák