Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Próba

Hozzászólások

(#8017) SkyS1gn


SkyS1gn
félisten

Battlefield 4

A Battlefield sorozat következő része!

Megjelenés: 2013 Október 29.
Műfaj: First-Person Shooter
Kiadó: Electronic Arts
Fejlesztő: DICE (Digital Illusions CE)
Platformok: PC, Xbox 360, PS3, PS4, Xbox One

BÉTA

Idő: October 1 – October 15
Hossz: 2 hét
Játékmód: Conquest
Platforms: PC, PS3, Xbox 360

A Battlefield 4 életre keltéséért a Frostbite 3-as motor felel, mely a felturbózott Frostbite 2 motor utódja.

A játék jelenleg előrendelhető az Originen 2 formában és külön üzletekben is.

Origin előrendelés, tartalmak:

Standard Edition:
-BATTLEFIELD 4™ BASE GAME
-BATTLEFIELD 4™ CHINA RISING EXPANSION PACK

Digital Deluxe:
-BATTLEFIELD 4™ BASE GAME
-BATTLEFIELD 4™ CHINA RISING EXPANSION PACK
-ACCESS TO THE EXCLUSIVE BATTLEFIELD 4™ BETA
-BONUS IN-GAME CONTENT

Minden Battlefield 4 előrendelőnek jár a China Rising DLC mely a megjelenés után lesz kapható:

-4 új pálya Kína témában
-új járművek
-hi-tech felszerelések

Singleplayer pályák:
-Fishing in Baku

-Angry Sea

Multiplayer pályák:
Siege of Shanghai

Paracel Storm

Fícsörök:
- 64 játékos PS4, Xbox One, PC megerősítve, next-gen konzolokon 60FPS
- Spectator mód minden platformon, 1st person, 3rd person, free cam funcióval melyben 5 kamerát egyenként lehet elhelyezni
- Spectator módban kikapcsolható HUD cinematic videókhoz
- USMC, Orosz, Kína frakciók
- Levolution: használható eszközök, liftek, útlezáró tüskék, dinamikusan változó pályák...stb
- C4 újra a recon kaszt eszköze
- motion ball visszatér a recon kasztnál
- 5 fős squadok
- A Commander mód nem foglal a szerveren slotot, ahogy a spectator sem
- Rombolás ezerrel, a felhőkarcolót a játékosok robbantják fel valós időben, nem scriptelt (Gondolom úgy érti hogy maga az összedőlés persze előre le van rendezve, de a játékos indíthatja el)
- Vízben lehet pisztojt használni és búvárkodni is
- A vízben sprintelve gyorsabban úszunk
- Zöld és piros lézer fegyverekre
- A Commander képességei az éppen elfoglalt pontoktól függenek
- Amikor a felhőkarcoló összedől a por miatt csökken a látótávolság, az egész pályán kihat a hullámokra
- Késelésnél lehet hárítani
- A liftben van zene!
- A pálya életszerűbbnek tűnik. A fém detektorokkal, kapukkal, tűzoltó készülékekkel interakcióba léphetünk
- A defibrillátort minden használat előtt fel kell tölteni
- A jármű disabling át le dolgozva, mostantól számít a jármű melyik részét lőttük
- A squad leader saját coomo rose-t kap
- Testreszabható pisztolyok
- commander szavazással leváltható lesz
- VOIP támogatás PC-n
- Helikopterben 42 rakéta maximum, egyszerre 14et lőhet
- Helikopter gunnernél 60lőszer max, egyszerre 30at lőhet
- Járőrhajó 60lőszer, egyszerre 30at lőhet
- Main Battle tanknál 5 főlöveg lőszer van
- AC-130 Gunshipnek limitált lőszere van
- Snipereknek lehetőségük lesz lemérni a távolságot 'V' gombbal
- Assault kasztnak mostantól lesz egy kissebb medpackja is, "túlélő kit" amelyet használva azonnal gyógyít egy bizonyos %-ot
- ugyannez support kasztnál is, egy kissebb, limitált lőszert újratöltő csomagja is lesz
- spectator módban játékosok közötti váltás F1,F2,F3,F4 gombokkal
- rombolhatatlan tüskék bizonyos helyeken melyek megakadályozzák a tankokat az áthaladásban, ezeket lehet ki-be kapcsolni egy kis konzollal a tüskék mellett
- a Commander dobhat lőszeres csomagokat melyek újratöltik a járműveket
- jármű löszerújratöltő állomások úgyszintén találhatóak
- Supression effekt csak LMG-kkel és sniper puskákkal szemben, távolságtól függően
- 4fajta gránát: sima M67,füst, vakító és gyújtógránát
- spectátor módban játékos statisztikák kijelzése
- snipereknek variálhatják a nagyítást távcsőbe nézve
- kerekeket nem lehet kilőni járműveknél
- GUNSHIP ABOVE figyelmeztetés a játékosoknak amikor a commander behívja
- Battlepack megjelenése, melyek fejlődéssel oldhatók fel
- BF3-al ellentétben rengetek fegyver camo lesz elérhető
- tutorial mód/gyakorlás mód járművekhez
- commander módba egy úgymond "kapun" lehet majd bejutni, el kell érned bizonyos pontokat hozzá
- spawnképernyő nem statikus lesz mint 3-ban hanem dinamikusan commander szerű nézetből látod a dolgokat és lehet kattintással spawnolni a pályán
- jobb battlelog integráció konzoloknál
- víz dinamikusan reagál jűrmúvekre és eseményekre (felhőkarcoló leomlás)
- commander eszközei: UAV, EMP UAV, jármű felderítés, gyalog felderítés, tomahawk rakéta, gunship hívható be attól függően mely pontokat birtokol csapatunk
L--- Lőszer és élet ellátási csomagok, jűrművek dobhatók
L--- squadonként kiadható parancsok, squadleaderek ezeket elfogadhatják vagy elutasíthatják
L--- commander fejlődési rendszer
L--- squad leaderek leszavazhatják a rossz commandert
L--- ha a squadok követik a commander utasításait, mindenki + pontot kap
L--- commander behívhat zavarókat, UAV zavaró pl
- a kezelőfelület kevésbé komplikált, kevesebb kattintás szükséges funkciók eléréséhet BF3-hoz képest
- nincs ingame ölés mutató (BF3-ban felső sarok), csak egy rövid tájékoztatás a képernyő közepén (ez változhat, pre-alpha)
- mozgás rendszer finomítva lett nagyban: kell egy kis idő mire eléred a teljes gyorsaságot sprinteléskor
- irányadó kiáltások, az alap "enemy spotted" hang úgytűnik jelzi az irányt is a te pozíciódtól függően
- ellenség spottolásakor a katona odamutat a kezével, mely egy kis időbe tellik, ezzel elkerülve a folyamatos q-nyomogatást, több ellenség spottolható egyszerre
- a létrán mászás gyorsabb lett
- skill alapján való matchmaking
- nincs KÉK SZŰRŐ, ingame UI sokkal természetesebb
- ingame HUD gyorsgombokat mutat a különböző gadgetekhez, attachmentekhez a képernyő alján középen
- spawnoláskor élő képet kapsz a spawnpontról, legyen az squadtárs, zászló, bázis, jármű...
- golyók útja és a füst sokkal feltűnőbb, a gránátok repüléskor füstcsíkot húznak
- animációs késelést egy ellentámadásba lehet átvinni 'F' gomb jó idejű lenyomásakor
- átdolgozott 'vehicle disabled' rendszer, számít hol találjuk el a járművet
- jármű testreszabhatóság/specializációk sokkal robusztusabbak BF3-hoz képest
- hajóra szerelhető anti-air, anti-armor rakéták
- frakciók szerinti fegyverek
- pisztolyok testreszabhatók
- több mint 1200 feloldható cucc 300 battlepackon keresztül, melyek meg is vásárolhatóak
- engineer vihet egyszerre AT aknát és javítót is
- squad tevékenységek/XP egy "field upgrade" csíkon növekednek, te választod ki a saját perk vonalad, nincs több squad perk
- 2fajta perk vonal: támadó, védekező (késöbb ezek bővülhetnek)
- ha a teljes squad meghal, a perkek nullázódnak
- alapból mindenkire lehet spawnolni, SQ leader spawn szerveren állítható
- Minden pályán lehet minden frakció, akár körönként változhat.
- PC-n minden HUD elemet (minimap, stb) saját szájízünk szerint alakíthatunk, elhelyezhetjük máshol, nagyíthatjuk- kicsinyíthetjük.... :C
- Nem lesznek éjszakai mapok.
- Battlescreen nem működik PS3-on és Xbox 360-on
- GEO Leaderboard: Térkép alapú ranglista, fegyverenként, járművenkénti, városonkénti, országonkénti szűkítés
- Dinamikus időjárás
- Xbox 360, PS3 statok átvihetők next-gen (Xbox One, PS4) konzolokra

Hivatalos BF4 videók
Battlefield 4: Official 17 Minutes "Fishing in Baku" Gameplay Reveal
Battlefield 4: 60 Second TV Spot
Battlefield 4: Official "Angry Sea" Single Player Gameplay Video
Battlefield 4 -- E3 Multiplayer Gameplay -- Best Moments
Battlefield 4: Official Commander Mode Trailer
Battlefield 4: Official "Siege of Shanghai" Multiplayer Trailer
Battlefield 4: Official Frostbite 3 Feature Video
Battlefield 4: Official Battlelog Features Video
Battlefield 4: Official "Paracel Storm" Multiplayer Trailer
Battlefield 4: Official Premium Video

Battlefield hírek:
Battlefield.hu
Battlefield0
BF4Central
Battlefield facebook
Battlefield twitter
Battlefield blog

(módosítva: Cris99, 2013.06.13)

[ Szerkesztve ]

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Próba
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.