Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kalandor: Habemus papam
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Pajac: Átlátszó fém
- sziku69: Szólánc.
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- bambano: Bambanő háza tája
- gerner1
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elrood
őstag
Pedig én szerettem a gimiben a történelmet.
Ma is nagyon érdekel a történelem. (20. század és a jelen történelme) -
#30814464
törölt tag
naszoval
nem pénteken hanem 7:35 perc mulva vizsgázom!!!!!
ugyhogy most lehet azt mondani hogy sz*rban vagyok...
nemlessz gond szerintem de a francia forradalmat még mindig nem vágom
rell irok h mi lett!!písz -
bbazsy
őstag
válasz
Tutti-amigo #194 üzenetére
kommunikációs érzékre csak annyit mondanék, h van egy oszt.társam, nem tanul semmit, különben értelmes.. AKKORA rizsát tud lenyomni, h fél osztály fekszik a röhögéstől, mert SEMMI fogalma sincs arról, h mit beszél, de csak mondja mondja.. így ment át, de ha azt valaki végighallgatná, akkor feküdne az tuti..
aki tud beszélni, elég sok területen megtalálja a helyét -
Tutti-amigo
tag
válasz
#16741888 #192 üzenetére
Talán azt gondolod engem mindig csak olyan tanárok tanítottak akik csípték a face-m? Hát nem
De mindig sikerült megoldani a dologot! Különben az én középsulis oszfőm egy ruszki származású kőkemény szabályokra izguló picsa volt és nem voltunk ám puszipajtások! De mégcsak a bukás közelébe sem voltam!
Kell ide némi lélekjelenlét és egy csipet kommunikációs érzék! Másrészt gondolom te sem beszéltél a tanárral és gondolom nem tetted szóvá tanáron túli erőknél! De nem tudom mit járatom a számat amikor ezen már régen túl vagy! Persze azért nem irigyellek
-
#16741888
törölt tag
válasz
Tutti-amigo #186 üzenetére
Tökéletesen igazad adnék neked ha nem jártam volna én is hasonló cipőben mint a topikindító, mondjuk engem évvégén nem húztak meg de ettől függetlenül köcsög volt nagyon a tanár.
Röviden elmondom a lényeget a törivel nem volt soha semmi balom viszont a biosszal annál inkább. 3. évégén csak azért mentem át mert genetikát vettünk és az kőkemény matek volt, ott nem döntött a szubjektivitás, és írtam egy 5öst. Ha hiszed ha nem 3évig míg tanultuk a bioszt 1szer írtam 2est a többi mind dekk lett pedig évente írtunk legalább 5-6témazárót.most már röhögök rajta de ez akkor nem volt ilyen vicces. Pl. 3.dik második félévében 11db egyesem volt, tudniillik a dogákat 2 jegynek vette a köcsög volt mellette felelet 3asom meg az említett 5ös és a többi dekk. Szerinted nem tanultam a dogákra amikor 1.0ra álltam?
minde3n órára tanultam mint az állat, mutterom aki biosztanár
kikérdezte minden rohadt biosz óra előtt az anyagot neki hibátlanul elmondtam, a tanárnak is és kaptam egy 3ast a többiek már csak röhögtek. mutteromnek megigérte 4. első félévében hogy nem fog meghúzni és hogy tanuljam azt ami a fősulin is kelleni fog, ugyanúgy meghúzott félévkor mint azelőtt. De már leszarom leérettségiztem az a lényeg
az a köcsög meg bekaphatja.
-
asturel
őstag
ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM
-
Loretto
veterán
nem hiszem el hogy erre nem tuc magadtól rájönni.most komolyan mit gondolsz, ha odamész segg hülyén akkor mire engedjenek át?van akkora tudásod hogy nem kell tanulni ne tedd.de azért a két szép szemedért nem mész át.bár itt pécsen az edzőm egy főiskolai tanár. és halott olyat hogy nagy pénzekbe fogadtak hogy ki tud egy félévet megcsinálni tanulás nélkül
-
#30814464
törölt tag
thx mindenkitöl a hozzászoláásokat visszairkálni nem igazán tudok, töri rulz ugye
Na leültem beseggeltem már a 3/4-ét bár van 1-2 keményebb rész is..(pl francia forradalom sehogy sem megy utálom tök öszefüggéstelen a könyv)
Mcdonalds-hoz visszatérve nemhiszem;P -
gyufa
tag
vizsga tanulás nélkül, hogyan?
sehogyan
Felejtsd el, hogy egy ilyen felfogással bármit is elérhetsz az életben
Egy senki leszel, ha nem változtatsz sürgõsen elképzeléseiden
Tudod, annyi példa van elõtted
...
nem írom tovább
hatóságilag tilos: más út vár rád
punks not dead
sex 'n' drugs 'n' rock & roll
és tanulás -
Tutti-amigo
tag
Hy!
A történelem egy tipikusan olyan tárgy amihez le kell ülni és meg kell tanulniakármennyire is utálod. Azért szerintem ebben a buktában te is igencsak benne vagy hiszen az év alatt már fel kellett volna hívni az oszifőd figyelmét arra, hogy a tanárral nem jössz ki! Vagy csak 10-15 karcsú után kezdél ébredezni? Ha a feleleteid és az írásbeli dolgozataid jobbak mint 1-es akkor nem adhat egyest. A feleletnél semmiképp hiszen az osztálytársaid tanusíthatják, hogy többet tudtál mint 1, no persze ha figyelembe veszik kb 30 fialtal véleményét a tanárral szemben
.Az írásbeliket meg gondolom kiadják kijavítva aztán ezzel is bizonyíthatsz. Ha ki akarsz cseszni a tanárral akkor nem adsz rá neki lehetőséget, hogy 1-est adjon! Tanulás nélkül cseszheted, vagy nagyon kezdj el imádkozni!! Én is csak akkor kezdtem el tanulni mikor megvágtak igaz már nem gimiben de azért nem kivánom neked! Te tudod hogy állsz neki de ha így ahogy a topic is mutatja akkor nagyon jól fog rajtad mutatni a McDonals-os ruci! Elnézést mindenkitől, hogy ilyen hosszúra sikeredtem
SZVSZ Tanulj! Én 12h alatt készültem fel egy féléves kémiából! -
faster
nagyúr
Vajon mikor fog olyan topik nyílni, hogy ''Tanulás pótvizsga nélkül, hogyan?''
-
PapaMaci
őstag
Amikor megláttam a totyikod, gyorsan rá kellett néznem a konfigodra, mert a keresztfiam is pont 3-4-be küzdi magát a napokban töriböl. Mivel láttam, hogy nem az a gép, amit tölem kapott, igy megnyugodtam.
De ha az lett vona... Lehet, hogy most be lenne kötve rajta ez-az... -
asturel
őstag
huuh de parazok hogy nem megyek at vagy lekesem vagy akarmi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
-
Tithian
őstag
Énekkaros voltam általánosban, ott abban a formában volt értelme az énekórának, gimiben annyi volt, hogy ültünk, néztük egymást, a tanár diktált (számon nem lett kérve), újdonságokkal nem találkoztunk (legalábis nagyon alapvetőnek és közismertnek tűnt minden).
Az erkölcstannak nem igazán értem, miért van létjogosultsága középiskolában, ebben a formában általános iskolában sem biztos, hogy célszerű lett volna oktatni.
Erkölcsökre nem nevelt (egyáltalán lehetséges lenne-e ma 16-17 éveseknél középiskolában?), némi nagyon alapszintű társadalomismeret volt benne, ezzel kifújt (már ha volt tanár egy órán...).
A kerettantervben pár tantárgy úgy tűnik, mintha csak időhúzásnak, az órarendet kitölteni lenne jó, abból kiindulva, hogy a gyerek egész nap az iskolában ül, pedig nem. -
Gabró
tag
Üdv!
Nézegettem a táblázatot. Nagyon jól néz ki, egész áttekinthető, de vannak benne tatrtalmi hibák.
A tatárjárás (bár az egyenesen jó helyen van) 30 évvel később volt.
A másik amit hirtelen észrevettem: 1790-nél szerintem te az 1791. évi X. törvényre gondoltál.
Ezekenkívül apróbb hibákat találtam, de ezek a kirívóak. -
asturel
őstag
-
asturel
őstag
nem aztmondtam hogy nem szeretem a rajzot csak az elméleti részét utálom más milyen meg nincs is.. 8.ba sokat rajzoltunk tokre szerettem 1 olyan ora ahol nyugodtan yol elrajzolgat az ember kozbe suttyoba ettem meg ilyenek de ez mar mellekes annyira nemtok rajzolni de szeretek szerintem ez is lenyeg (persze ha nem rajziskolaba megyek, attol meg tavol allok)
nemhiszem h annyira fontos a tesi marmint akik utaljak azok ugyse futnak levagjak az utat csalnak ilyenek gondolom ismeros, van mikor enis szinte egesznap szgep elott ulok kajalok 2 orankent ahhoz kepest szerintem mas szerint se nem vagyok hajas sot meg sovanynak mondanak inkabb..
de inkabb leszek szamtech buzi mint hogy legyek ujsag kihordo kis kocsog aki mire hazaer lefexik oszt alszik mer ugy elfarad es keresett vagy 20 forintot -
tildy
nagyúr
Mutatom:
Operációs rendszerek
AO01 Milyen ütemben fejlodik a processzorok teljesítménye?
AO02 A SPECint92 benchmark-ok értelmezése
AO03 Processzorok teljesítménynövelésének forrásai
AO04 Mikroprocesszorok teljesítménynövekedésében milyen arányt képvisel az órafrekvencia, illetve a
mikroarchitektúra hatékonyságának növekedése?
AO05 Megközelítoleg milyen ütemben növekszik a processzorok órafrekvenciája és mi ennek a forrása?
AO06 Milyen követelményt támaszt az órafrekvencia-növelése a processzor busz sávszélességére?
AO07 Utasítások idoben párhuzamos feldolgozásának alapveto lehetoségei
AO08 A „prefetching” fogalma
AO09 Mely két módon lapolhatók át az utasítások végrehajtási fázisai?
AO10 Futószalag-elvu utasítás feldolgozás fogalma
AO11 Mely eljárással érheto el a legnagyobb idobeli párhuzamosság és mi ennek a korlátja?
AO12 Milyen követelményeket támaszt a futószalag-elvu utasításfeldogozás bevezetése a memória
sávszélességével, illetve az ugró utasítások feldolgozásával szemben?
AO13 A spekulatív elágazáskezelés elve
AO14 Miért jelent meg közel egy idoben a futószalag-elvu utasításfeldolgozás, a gyorsítótárak és a spekulatív
elágazáskezelés és közelítoleg mikor?
AO15 A futószalag-elvu utasításfeldolgozás bevezetése után milyen új elv bevezetésével volt tovább növelheto a
mikroarchitektúra teljesítménye?
AO16 A szuperskalár utasításkibocsájtás elve, korlátja, megjelenésének ideje?
AO17 Milyen szuk keresztmetszeteket okozott a szuperskalár utasításkibocsájtás bevezetése?
AO18 A szuperskalár kibocsájtás bevezetésével miért vált szükségessé az utasításvárakoztatás (shelving)?
AO19 Az utasításvárakoztatás (shelving) elve
AO20 A szuperskalár kibocsájtás bevezetésével miért vált szükségessé a regiszter átnevezés bevezetése?
AO21 A regiszter átnevezés elve
AO22 A szuperskalár utasításkibocsájtás kiteljesítését követoen milyen irányban volt növelheto a
mikroarchitektúra teljesítménye?
AO23 Három-operanduszú utasítások elve
AO24 SIMD (FX-SIMD és FP-SIMD) utasítások fogalma
AO25 VLIW utasítások fogalma a keskeny és széles VLIW utasítások értelmezése
AO26 Milyen következményekkel jár az ISA vonatkozásában a SIMD, illetve a VLIW utasítások bevezetése?
AO27 FX-SIMD, illetve FP-SIMD utasításokat bevezeto processzorok megjelenési ideje, példák
AO28 Gépkategóriák fejlodésének áttekintése
AO29 Az OR-ek célja, fogalma
AO30 Az OR-ek kettos értelmezése
AO31 Kötegelt feldolgozás elve
AO32 Multiprogramozás elve
AO33 Idoosztásos feldolgozás elve
AO34 Egyedi feldolgozás elve
AO35 Jellemzo üzemmódok történeti áttekintése
AO36 OR-ek osztályozásának fobb szempontjai, fontosabb OR típusok, példák
AO37 OR-ek nyelvi implementációjának áttekintése
AO38 Jellemezze az OR-ek komplexitását! Ennek konzekvenciái
AO39 OR-ek karbantartásának alapveto kérdései
AO40 Jellemezze az OR-ek jelenlegi elterjedését, piacát!
AO41 OR-ek megjelenésének fobb mozzanatai
AO42 Melyek voltak a történetileg fontosabb operációs rendszerek, ezek fobb jellemzoi
AO43 Nagygépes operációs rendszerek vázlatos áttekintése (IBM 360/370-es rendszerek OR ei)
AO44 Milyen interfészekkel írható le egy OR?
AO45 A logikai I/O-interfész koncepciója az MS/DOS esetén (készülék-leíró táblák, I/O kérések)
AO46 A logikai I/O-interfész koncepciója a Windows 2000-ben (IRP-k)
AO47 Diszken elhelyezett file-ok elérésének módja az MS/DOS esetén (directory bejegyzés, FAT-tábla)
AO48 Milyen file rendszer formátumokat támogat a Windows 2000?
AO49 A Windows 2000 elonye ill. hátránya a Windows95/98 és a Windows Millenium Edition-höz képest.
Operációs rendszerek
Megvalósítás kérdései
2003/2004. tanév I. félév nappali/esti
MO01 Procedurális számítási modellek összefoglalása
MO02 Deklaratív számítási modellek összefoglalása
MO03 A számítási modellek, számítógép-architektúrák és programozási nyelvek összefüggése
MO04 Különbözo számítási modelleken alapuló architektúrák versenye (ábra alapján)
MO05 Operációs rendszerek magjának megvalósítási modelljei
MO06 Többprocesszoros operációs rendszerek alaptípusai
MO07 A memóriakezelo alrendszer feladatai
MO08 Egyszeru memóriakezelés alaptechnikája (monoprogramozás)
MO09 Valós címzésu multiprogramozás megvalósítási módjai
MO10 Virtuális memóriakezelés koncepciója és alapveto fogalmai
MO11 Virtuális címek leképzése csak lapozást használó rendszerek esetén
MO12 Virtuális címek leképzése csak szegmentálást használó rendszerek esetén
MO13 Virtuális címek leképzése lapozást és szegmentálást használó rendszerek esetén (ábra alapján)
MO14 Virtuális címleképzés optimalizálási lehetoségei
MO15 Virtuális memóriakezelés ablaktechnikával (PAE)
MO16 A BSD Unix-ban kilapozáshoz alkalmazott óra-algoritmus ismertetése
MO17 Memórialapok és/vagy fájlok megosztása memóriába történo leképzéssel
MO18 Folyamat fogalma
MO19 Milyen fobb információkat tartalmaz egy PCB?
MO20 Folyamatok nyilvántartása az operációs rendszerekben
MO21 Folyamatok életciklusának szakaszai
MO22 Folyamatok állapotátmeneti diagramja
MO23 Folyamatmodellek típusai, megvalósítási lehetoségei
MO24 Rövidtávú, középtávú és hosszú távú ütemezés célja
MO25 Rövid távú ütemezés célfüggvényeinek ismertetése, CPU löket fogalma
MO26 Az FCFS és az SJF rövid távú ütemezési algoritmusok
MO27 A prioritásos ütemezési algoritmus
MO28 A körbenforgó (Round Robin) ütemezési algoritmus
MO29 A Multilevel Queue ütemezési algoritmus ismertetése
MO30 A Multilevel Feedback Queue ütemezési algoritmus ismertetése
MO31 Biztonsági rendszerek kiépítésekor figyelembe veendo szempontok és tényezok
MO32 Fenyegetések és típusaik példákkal
MO33 Védelmi tartomány fogalma és típusai példákkal
MO34 A hivatkozásfigyelési (SRM) koncepció és elemeinek ismertetése
MO35 Autentikáció fogalma, célja és technikái
MO36 Autorizáció fogalma, a hozzáférési mátrix ismertetése
MO37 Autorizációs technikák felsorolása, elonyeik és hátrányaik ismertetése
MO38 Biztonsági auditálás fogalma és célkituzése
MO39 A Unix fájlvédelmi politikája és mechanizmusai
MO40 A Windows 2000 autentikációs mechanizmusának alapelemei (SID, zsetonok, megszemélyesítés)
MO41 A Windows 2000 autorizációs rendszerének alapelemei (biztonsági leírók, DACL, SACL) -
FPéter
aktív tag
Atl függ, hogy kinek mi felüdülés! Én nem tudok rajzolni, énekelni még csak-csak, de ettől függetlenül mindig az énekórákat utáltam a legjobban az összes közül.
Most jó, hogy nincs, szakközépbe (prog.) járok
Most nem tudom, hogy név szerint ki mondta hogy nem, de a tesi igen is kell! Akármennyire utálom, meg akármennyire utálja is a többség, szerintem nagyon hasznos azoknak az embereknek, akik önszántukból sose mozdulnának meg. Behájasodnak, 100 métert nem tudnak futni és egyebek... Nálunk sok ilyen van (sok számtechbuzi) és mérget vennék rá, hogy 40 éves korukig élnének azzal az életmóddal amivel most. (napi 20 óra szgép, közben mértéktelen zabálás és semmi mozgás)
-
asturel
őstag
tesi: szeretem
rajz: ugy van h egesz oran at irjuk a cuccost amit diktal mer ami konyvbe van leirva az szerinte nem yo.. (nemtom mi a francnak vetettek meg akkor velem a konyvet)
enek: az egesz annyi h elkezdunk orjongeni aztan begurul szegenyke felad kb 50 oldalt a kovetkezo orara volt mikor 150-et tanujjatok meg mondja ugyse tugyatok megtanulni meghuzom a fel osztalyt minimum..
na szerinted igy feludules?
merha igen cserelhetunk
[Szerkesztve] -
Petes
tag
Csak hogy bátorítslakak ha jól számolom addig még van pár napod, nem kell 2 napnál többet szentelned az egészre nem egy hatalmas anyag csak egyszer figyelmesen elolvasgatsz pár dolgot és simán menni fog. Én az érettségire (ami ugye nagyobb anyagot ölel át) mindösszesen másfél napot tanultam össz (lehet h annyit se
és simán meglett minden 4, 5-re és NEM én voltam a legjobb tanuló az osztályban. Messze nem. TANULJ
-
neverless
tag
ha nem akarsz tanulni, ne tanulj, nem kötelező a középsuli. amúgy meg nemtom mit agonizálsz, nem jampizni akarok, de kb 4 nap alatt megtanultam 5 tantárgyat a képesítő vizsgára. te nem tod megtanulni a törit? ehh
-
Phantom
tag
Már elhangzott a város neve
Amúgy, ha jól tudom, az osztályozásra vonatkozó jelenlegi szabályozás a következő:
1. Ha matematikai kerekítéssel a jobbik jegy jön ki, akkor azt kell megadni.
2. Ha matematikai kerekítéssel nem jön ki a jobbik jegy, a tanár akkor is megadhatja. (Ilyenkor jön elő a ''pofára'' osztályzás, a kis kedvenc nem kaphat rossz jegyet -- de az is elképzelhető, hogy ha év elején valaki három egyessel kezdet zsinórban, és mondjuk év végére feltornázta magár 4,3-ra (tanulással!), akkor talán meg is érdemli...)
Ennek mindenütt így kellene lennie, szóval nem biztos, hogy érdemes költözni. -
bbazsy
őstag
Pár gondolat:
Cathfaern( megnéztem h kell írni):
, nem ennyire szélsőségesen, de vanilyen
Az, h egy tanár hogy osztályoz, sztem teljesen változó. Ahogy én észrevettem, nem CSAK arra megy, h mennyit tudsz, bár nyilván ez a legnyomósabb érv. Akármennyire hülyének is van nézve egy tanár, általába észreveszi, h ki mit csal, de ha azt nem is, a hazudozást, kibúvó keresést mindenképp.. Akin látszik, h küzd a jegyéért, tanul, még ha xarabb is az átlaga, általában megkapja jobbat.
Rajz / Ének: Jó, OK, h kötelező, de komolyan gimi 2. -ba mér kell nyomatni
Akit érdekel a téma [ vannak páran ] felveszi, többiek meg huzzanak haza..
Tesi még OK, az tényleg jó, akit érdekel, azok csinálják, akiket nem, azok meg üljenek 1ik sarokba. Nálunk tesi óra ugy volt, h 6 óra, utána lyukas, 8. tesi. Teljes osztály talán 1. és utolsó órán voltSose volt semmi, bejött odaadta labdákat, és elhúzott, párszor, mikor voltak túlkapások [ srác 7. órába vigyorogva elmegy mellette, és köszön egy nagyot ] behozta naplót, kiosztott pár igazolatlant, de annyi.
Igazolás: Csak az nem tud szerezni, aki nem akar. Remegő kézzel kisollóval körbevágott igazolást is adtunk már be semmi következmény nélkül..
Pótvizsga: Ha 1 éven keresztül akkora állat voltál, h meghúztak, akkor huzza' ma' fel valami emberi ruhát, előny...
Hmm, ennyi -
Speccy
aktív tag
válasz
#30814464 #79 üzenetére
Ha sikerül a pótvizsga, akkor sem árulod el?
Tehát : nem a szüleidtől kaptad, nem illegális dologból jött össze... valószinűleg nem dolgoztál érte, mert akkor nem azt mondanád, hogy semmi közöm hozzá... most már baromi kíváncsi vagyok, akkor honnan van... lehet otthon forrasztottad össze? -
Cathfaern
nagyúr
Erről egy vicc jutott eszembe:
Egyetemisták várnak a vizsgáztatóra, mindenki öltönyben, nyakkendő, meg minden flanc. Egyszer csak megjelenik egy srác, szakadt farmerben, hosszú haj, cigi lóg ki a szájából. Oda megy az egyik:
- Na mi van bazze, ilyen ruhában jöttél vizsgázni?
- Nem bazze, ilyen ruhában jöttem vizsgáztatni! -
hungeek
senior tag
nálunk azért az erkölcstan jóval erősebb volt... olyan ~4es lehet az osztályátlag belőle. Abszolút arcra osztályzott a tanár. Én eléggé pofátlan voltam, elvette a puskám => sebaj, van még
ezt párszor eljátszottam. Meg rájött hogy én látom el az egész osztályt puskákkal /jobban szólva megkérdezte én meg mondtam hogy igen én vagyok az/. Ezekért több hónapig szivatott, kaptam a kapákat /előtte szín5ös voltam mert lepuskáztam mindent/. Aztán évvégén kihívott, elbeszélgetett velem, és hiába áltam 3asra, aszonta bírja az őszinte bevállalós embereket és 5öst adott /nem mintha érdekelt volna hányas leszek.../
Ebben egy hátrány van: jövőre nem lesz képem puskázni, azok után hogy így adott nekem évvégén 5öst... -
Phantom
tag
válasz
kretenallat #142 üzenetére
Hello
Hopp, elfelejtettem, melyik email címem van itt megadva. Az aláírás pedig inkább az élet elszalasztott lehetőségeire utal. Amúgy is szeretem József Attilát.
Asturel: minden átlagra lehet buktatni, csak nem biztos, hogy jogszerű. Viszont a diákok általában nincsenek tisztába a jogaikkal (pedig van nekik kismillió.) Reklamálni kellett volna. Vagy tanulni?
[Szerkesztve] -
Tithian
őstag
-
Conki
tag
Nálunk minden tanár máshogy osztályoz, de a legelterjedtebb:
1,8-ig bukás
1,9-től 2-es
2,8-tól 3-as
3,7-től 4-es
4,6-tól 5-ös
Persze az a tanár is módosít kicsit, aki egyébként ezt használja.
Félév földrajz pl:
- oszttárs1 (fiú) 1,9-re áll, bukik.
- osztrárs2 (lány) 1,6-ra áll, átmegy.
Mondjuk aki 1-2 körül van az valószínű nem nagyon tanul, de ettől még lehetne egységes az osztályzás -
-
Phantom
tag
Nem Pesten, annyit elárulok
Power: 1,9-re nem húzhatott volna meg a tanár, csak a szája járt. Nagyon meg van kötve a kezünk, legalábbis a jelen törvények szerint (sajnos? szerencsére? Mindenki döntse el maga.) A jegyet elvileg matematikai kerekítéssel kell az átlagból képezni. -
hungeek
senior tag
elvileg kell tanítani rajz órákon.... én alapban nem jártam be minden órára, úgyan úgy mint tesire sem (2. félévben az órák ~20%án voltam benn).
Rajzból nem is volt jegyem, de 5öst kaptam
Tesiből 5ösre álltam, de 3ast kaptam mert nem jártam órákra
igazolatlanom pedig nem volt egysempedig nem vittem igazolást /ezért imádom az osztályfőnökömet
/
-
asturel
őstag
erdemes kioltozni potvizsgara? hatha ugy jobban megy az atrugdosas?
vagy yo nomal hetkoznapi cucc -
asturel
őstag
honap potvizsga VAVAVAVAVAAVA >;
-
Power
senior tag
''Bakker 4. -ben második félévben 8 jegyem volt töriből és 1.9-re élltam mert pofára ment( ne mondjátok, hogy nem, 2 karó után tanultam mint állat és kaptam még 2-t hamar...) 2-essel lezárt kegyelemből''
Ha annyira pofára ment volna 1,9-re is simán elvág.
Aki tud az átmegy, aki meg nem az húzza meg magát és ne játsza 17 évesen a ''nagyfiút''.
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
Szegény technoboy,szar lehet majd másfél hét múlva ismét megkezdeni a harmadikat..
-
#30814464
törölt tag
ha már itt tarunk NÁPOLYI TECHNO 4ever...
(meg Kossuth....................) -
Cathfaern
nagyúr
válasz
kretenallat #109 üzenetére
Nemsemmi
btw. ha kérhetném legközelebb a nevem rövidítését ''Cath''-ra vedd, mivel nincs köze a macskáhozKösz
-
kretenallat
senior tag
mikor veletlenul ket sracnak elkezdett noni a haja az osztalyban (az egyik en voltam) veletlenul elore kerultek az elso padba a tanari pad ele. aztan egyszer az osztalyfonokom megemlitette nekem h levagathatnam a hajam olyan hulyen all, en mondtam neki h szerintem jol all. akkor veletlenul betort a naplo a nevemnel, es mivel szerettek a tanarok az ahol kinyilik naplot en gyakran keszultem az orakra. megvan az elonye is az elnyomasnak
Phantom: mit tanitasz? (egyebkent kivetelek akadnak. hany hasonlo tanar van meg abban a suliban?)
jajj bocs ha meg ilyen hulyesegem lesz megyek a totyikba
Cath: megegyeztunk. ha letudnam irni a teljes neved akkor megtennem azt is
[Szerkesztve] -
Esmein
nagyúr
Mondjuk pl Iron Maident imádom. Aurorát és Junkiest is szoktam hallgatni, de mégiscsak egy Man With No Name, vagy egy Tikal dobogtatja meg a szivem
Hosszú haj király ! Mondjuk én csak lapockáig növesztemaz a gáz, hogy sajna minden nap mosnom kell különben zsírosodik... ) Ezt akár folytathatjuk az offtotyikban.
-
Phantom
tag
válasz
kretenallat #111 üzenetére
Hehe...
Gimnáziumban tanítok, és a hajam inkább felülről veri az 50 centit, mint alulról. Plusz szakáll, bajusz, meg ami kell. Én aztán igazán nem nyomom el a rockereket.
De nem ábrándítok ki senkit: az a diák, aki nem tanul, nálam is bukik. -
Esmein
nagyúr
válasz
kretenallat #111 üzenetére
Én pl Psytrancet szeressek, de megpróbálnak elnyomni
Azt mondják vágjam le a hajam, mert undorító. Hülyeség, még csak 15 centis ... -
kretenallat
senior tag
hehe... egyszer volt egy szerelmem, 4 evvel kesobb talalkoztunk addigra en atmentem atomrokkerbe
o meg egy ribanc lett (unokahugom meselte el rola mielott osszejottem volna vele, es halas vagyok h elmondta miket csinal (pl akkor is volt egy baratja)) es aztan elmentunk hozzajuk, leultunk kozben ment a tv... asszem a bp parade volt? meg kozben mtvn vagyvivan guano apes koncert. amikor veletlenul da kapcsolt es megkertem h kicsit maradjon mar ott epp al ords of the boards ment akkor elkerekedett szemmel nezett ram a huga is meg o is, hogy: te ilyen zenet is meghallgatsz? aztan elkezdtek talalgatni h milyen egy rokker, hogyan oltozkodik stb... szerintem eletukben nem lattak olyan bandat ami hangszereken jatszik es nem megy kozben magno a pult alatt
egyebkent pl a feltestverem gyerekei szeretik a rockzenet, maguk dontottek igy a testverem nem hallgatttatja veluk, es maga is halkan hallgatja, mindegy o dolguk. (kis gyerekek 10, 8 es 5) a legkissebbik ozzy osbournet szeret, a nagyobbik meg sokmindent. a suliban buli volt es lehetett vinni zenet, es minden sz*rt lejatszottak de meg tankcsapdat sem voltak hajlandoak betenni (hiaba vitte el a szep eredeti cdt) mert az durva es artalmas a lelkivilagra... (nem ketseges hogy egy mayhem vagy dimmu borgir szoveget eneklo lany engem is elborzasztana... de a TCS?)
mondjuk azt nemtudom h ez utobbi hogy jott ide... jah igen... hogy a legtobb helyen a kedves felnottek ezerrel nyomjak el a rockzenet es tunkoljak a fiatalokba a popkulturat.
margo: ******* * ****** ************* *** *********** -
Tommmysun
aktív tag
válasz
Cathfaern #107 üzenetére
Ezért is mondtam, hogy azzal én sem értek egyet, hogy ezt a legtöbb fiatal tulzásba viszi, de egy normális mértékben szerintem szükséges, hogy ne maradjon ki az ember életéből ez az élmény se!
Azt meg szerintem ne hasonlítsuk össze hogy pár száz éve mi volt, mivel nem abban a korban élünk, ha mindig visszatekintenénk és nem előre, akkor még mindig kővel csiholnánk a tüzet. Persze most sem arról van szó, hogy az jelenti a fejlődést, ha minden erkölcsi norma eltűnik, mert ami a mai világban folyik az szerintem nem fejlődés, hanem elkorcsosulás!
[Szerkesztve] -
kretenallat
senior tag
válasz
pyrannha #100 üzenetére
;) meg a felszerelese is. kar h a suliban nem olyan jok a cuccok mint ott. de alegtobb tanar gyerekszereto... imadtam oda jarni pedig pont az osztalyfonokom volt a ket tanar egyike aki nem szeretett. 12.ben o tartotta nekem a matekot a matek orientaciot, a fizikat a fizika fakot a szamteket meg az osztalyfonokit. a teljes oraszamom felet
egyebkent a legrosszabb tanulok kozt voltam a lustasagom miatt (igy a foiskolan konnyebb mint ott. itt egy este egy feleves anyag este kilenctol reggel negyig -> kemia 1 75% kemia 2 100% matek 2 elegseges (ami a ket eredmeny kozul amit osztott a jobbik) epszerk 1 (epiteszmernoknek tanulok) 86% epszerk 2 9x, ezt nem irtam fel orultem h tuljutottam rajta
az erettsegimet mondtam h nemtanlassal csinaltam kitunore... szal ez egy jo hely, osszessegeben szerintem itt a kornyeken aligha talalni jobbat.
cat: hallottam olyat egy 13 eves csajtol hogy : nem jovok ossze veled te megint csak k*rni akarsz... na ez az ami nalam kiutotte a mercet. -
Esmein
nagyúr
válasz
Cathfaern #107 üzenetére
És a sok tini szennylap meg a média fröcsögése telenyomja szegények fejét a f*ssal. Menj el egy x, 5000 nél kevesebb lakosú településre, kérdezz meg 10 db 12 éves lányt, hogy mi a kedvenc száma. 11 azt fogja mondani, hogy a dragostea din tei meg a béby gabi meg a lala...
Úristen -
Cathfaern
nagyúr
válasz
Tommmysun #105 üzenetére
Bár nem értek én sem egyet ezzel a kijelentéssel, de azért hozzá kell tenni, hogy pár ezer évig azért elég jól működött az a rendszer (jó, nem különzárás, de távolságtartás). Szóval azért senki nem lenne debil attól, hogy 12 évesen nem az a fő témája, hogy milyen ''csaja''/''pasija'' van. Mert sajnos ezt lehet hallani a 12-14 éves korosztálytól is. Ami szvsz azért ugyancsak nem egészséges.
-
#16741888
törölt tag
-
Tommmysun
aktív tag
''18 éves korig külön kéne zárni a fiúkat meg a lányokat.''
EZT UGYE NEM GONDOLOD KOMOLYAN
Azért a csajozós kalandok is kellenek egy 18 év alatti embernek is, különben később megszenvedi a hiányát, ez olyan mint amikor nem volt valakinek gyerekszobája. De abban azért egyetértek, hogy a mai fiatalok (mintha én még nem lennék az), túlzásba viszik a csajozást (pasizást) meg a bulizást! Elég fura, amikor bemegyek egy diszkóba és 14-15 éves fiúk-lányok vesznek körül akik ráadásul rendszeresen eljárnak bulizni (A nem túl olcsó helyekre. Ehhez ugyan honnan van pézük?).
Rám egyébként pont fordítva hatnak a nők. Egészen pontosan egy nő, a barátnőm! Mivel ő cseszeget mindig, hogy tanuljak már!
[Szerkesztve] -
Esmein
nagyúr
Bakker 4. -ben második félévben 8 jegyem volt töriből és 1.9-re élltam mert pofára ment( ne mondjátok, hogy nem, 2 karó után tanultam mint állat és kaptam még 2-t hamar...) 2-essel lezárt kegyelemből, aztán érettségin 4-est kaptam, mert a b tételből valamit elbaltáztam( 2 végvár nevét kevertem össze talán ... )
4.4-re éreccségiztem és ezt úgy, hogy 4 évig tanulgattam aztán a szorgalmi időszakot meghúztam. Töriből szerintem akkor van esélyed, ha tanulsz és folyamatosan nem sokat de kicsit legalább, mert nagyon számít hogy tudj következtetni az adatokból és átlásd az egészet. Folyamatos tanulás ! Érettségi előtt meg tessék ám tömni az agyakat, hiába megy át mindenki, 20 év múlva mit mutogatsz a kölkednek ?... -
Tithian
őstag
Én is így vagyok vele.
Bár ha létezik valaki más aki a jegyzeteimből tud tanulni, akkor az egy zseni (látszólagos összevisszaság, dalszövegek és idézetek, jelek, amiket más nem ért,a lényeg, hogy tudjam mihez kötni az anyagot) .
Szerencsére már nem szokás, hogy a tanár megnézze a füzeteket órán.
Nem tudom elképzlni, hogy mindig más logikája alapján összeállított írásokból tanuljak. -
#30814464
törölt tag
egy csaj már kidolgozta öket
most is kossuth vs. széchenyi rulllzz -
bbazsy
őstag
válasz
Cathfaern #98 üzenetére
Nem tudom...
Össze tudom én szedni magamnak a dolgokat, csak nálam sztem inkább a lustaság dominál
Nekem teljesen mindegy, h sajátot, vagy mások által összeszedett dolgokat tanulok meg, mert ugye összeszedni dolgokat általába a nagy számonkérésekre kell. Addigra meg jobb esetben egyszer megtanultad [], így az ismétlés, újraátnézés.. Én egyszer meg szoktam tanulni könyvből, saját jegyzetekből, onnan meg olyan teljesen mind1, h kinek a jegyzetéből tanulom meg újra..
Saját jegyzeteim általába olyanok, h SENKI más nem tanulja meg abból az anyagot, de én tudom, hogy mit írok le. Vannak olyanok, akiknek a jegyzetéből ''meg lehet élni'', annyira egyértelmű..
Szvsz így, hogy pár nap alatt kell bevágni egy egész évet, ne kezdeje ma' el összeirogatni a dolgokat, inkább kutasson max fél órát NETen, és kap 50féle kidolgozott töri tételt, főleg ilyen tárgyakból, mint töri...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- E-roller topik
- PlayStation 5
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple Watch
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest