Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Használt videókártya 30eft-ból? (Vega56)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mi történik egy netes csalás után?
-
LOGOUT.hu
Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Foxpost automatánál mennyi idő van értesítéstől az átvételre?
Kérhetek esetleg hosszabbítást, vagy másik automatába irányítást?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Létezik, hogy valami gond legyen a Posta nyomkövetési rendszerével? 2 csomag nyomkövetése is áll, már jó ideje.
Aliról érkezik csomagom, 4-e óta itt van már a helyi Logisztikai Központban. Pénteken hívtak fel, hogy ajánlott külföldi csomagom érkezett, letétbe helyezik a hozzám közeli postán, hétfőn, azaz ma átvehetem. (Bevett gyakorlat, vagy 4x hívtak ezzel.) De a nyomkövetés még mindig meg sem moccant, ugyan az: Január 4, Feldolgozás/szállítás alatt, helyi Logisztikai Üzem.
Pár óra múlva bemennék érte, de most nem tudom, minek higgyek, a telefonnak, vagy a nyomkövetésnek.
Illetve Január 7-én adtam fel egy sima levelet Angliába, elsőbbségi, ajánlott. 8-án érkezett a Nemzetközi Kicserélő Központba, azóta semmi frissülés. Tapasztalataim szerint ez így nem stimmel, kétlem, hogy 7 nap alatt meg se moccant volna.
Ti tapasztaltatok fennakadást mostanában?
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Egy kora reggeli "Kézbesítésre átadva" nyomkövetési sor mennyire biztos, hogy aznapi kézbesítést jelent? Múlt hét csütörtökön és már pénteken is ezt az üzenetet dobta a nyomkövetés. A csomag meg sehol, direkt itthon maradtam, semmi. (Még értesítő sem.) -
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Írtam a FoxPost topikba, de azt hiszem, itt nagyobb élet van.
Nagyon röviden próbálom leírni, mert hosszú az esetem.
Az történt, hogy a FoxPost automatában szerettem volna feladni egy csomagot. Csomagvarazslo.hu oldalon létrehoztam a feladókódot, automatánál bepötyögtem, fizettem, majd meglepetésemre egy olyan rekesz nyílt ki, amelyikben már volt egy jókora csomag...
Visszacsuktam az ajtót, telfonáltam az ügyfélszolgálatnak (az előttem lévő két ember is ugyanezt tette, mert nekik sem stimmelt valami)- A hölgy megkérték, hogy írjam be a feladókódot, majd újra fizessek, mire kiderült, hogy az automatában nincs megfelelő méretű rekesz, menjek át máshova.
Így is lett, átmentem másik automatához, fizettem, feladtam a csomagot.
Viszont a probléma az, hogy a háromszori fizetésből csak egyszer kaptam vissza az összeget. Reklamáltam a FoxPost-nál, mire az a válasz érkezett, hogy hozzájuk csak kettő fizetés érkezett be - ebből egyet utaltak vissza.
Kérdés, hova tűnt a második feladási kísérlet kifizetett díja? Szerintük hozzájuk nem érkezett be, nálam viszont levonták. Menjek a bankba érdeklődni...
Bementem a bankhoz, panaszt vettek fel. Megérkezett a válasz, hogy ők a Foxpostot kérték fel a kivizsgáásra, akik azt mondták, hogy a csomagfeladás sikeres volt, a címzett már át is vette, így ők teljesítették a feladatot.
Most küzdkök velük, hogy igen, a csomagfeladás sikeres volt, de nem akkor és nem ott. És nem azért az összegért, amit ott levontak. Hanem másik automatánál, másik (újbóli) megfizetett feladási díjjal.Milyen tanácsot tudnátok adni, merre induljak? Most üzentem nekik, hogy kikérjem az ügyfélszolgálattal folytatott telefonbeszélgetést, illetve videókamerás felvételt - ahol tisztán látszódhat, hogy csomaggal érkeztem és csomaggal távoztam, tehát fizikailag hazugság, hogy akkor és ott feladtam volna a csomagot.
Ha más nem, akkor a Fogyasztóvédelemben gondolkozom. Nem a 800 Ft, hanem az igazam bánt nagyon, és az, ahogyan madárnak, hülyének nézik az embert! -
RoSSo3
senior tag
köszi szépen a tippet!
OTP-nél ezt pontosan hogy tudom megnézni? a számlatörténetben duplán szerepel - esetleg kivonatban kellene még utánanézni, hátha ott máshogy van?Szerk.: meg is néztem, sajnos így néz ki:
-799
+799
-799
És a csomag meg ugye nem lett ott feladva. Gyanítom, hogy azért észlelte a rendszerük feladottnak, mert visszacsuktam azt az ajtót, ahol már volt bent egy csomag (mi mást tethettem volna?)Most kikértem tőlük a telefonos beszélgetést és a videófelvételt. Ha nem adják ki, akkor azt hiszem, csak a Fogyasztóvédelemhez fordulhatok.
Az a fura, hogy alapállás szerint ők nem ismerik el a kétszeres levonást. Az ÜF azt írta vissza, hogy az ő rendszerükben nem látszik, csak egy fizetés. Ezért mentem a bankhoz, de azok meg a FoxPost-tól érdeklődtek, akik szerint ki lett fiztve és le lett szállítva, címzett átvette. Ami igaz, a probléma ott van, hogy kétszer fizettem érte.
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Bocs, rövidíteni akartam, ez a 3 tétel az első automatás helyszínre vonatkozik. A második helyszínen (ahol végül sikerült a feladás) egy második kártyával fizettünk. ott van egy -799 ft-os tétel.
tehát ha ezt mindet egybe teszem, akkor összesen 3x van minusz 799 és egyszer plusz.[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
válasz agroman #9538 üzenetére
Hát ez az... Bementem a bankhoz, elmondtam a történetet, a hölgy meg leírt belőle pár sort a panasztételben. És érzésem szerint a bank nem a kérdésre válaszolt.
A levélben, ami érkezett tőlük az áll, hogy ha nem fogadom el az ő (bank) válaszukat, akkor jogorvoslattal ide meg oda fordulhatok (pl. bíróság).
Az a baj, hogy nincs egy személy, akivel lehetne beszélni, mert mindig máshoz kerül mind a FoxPostnál, mint az OTP-nél az ügy. Így újra meg újra el kell mondani mindent előről, és ugyanazok a válaszok érkeznek újra ér újra (a csomagot sikerült feladni, kézbesítették, stb.) -
RoSSo3
senior tag
válasz hzsolee #9543 üzenetére
Igen, már nem feltétlen a 799 Ft piszkál (az is, de a huza-vona alatt felajánlottak egy 500 ft-os kupont "nagylelkűen", miután szóvá tettem, mennyi időm elment ezzel a dologgal). Sokkal inkább az, hogy aznap én mennyit szívtam velük. A részletekről nem írtam, mert kisregény lett volna: kiosztottak, hogy miért csuktam vissza az ajtót, amiben már volt csomag (nyitva kellett volna hagyni??), majd miután átirányítottak a második helyszínre, az automata hibát jelzett, másodszor is telefonálni kellett nekik, ahol közölték, hogy fogalmuk sincs, hogy miért irányított át ide az előző ügyfélszolgálatos hölgy, menjek vissza az előző automatához és adjam fel ott!!! Mondom ne szórakozzanak már! "Jó, ha már itt vagyok, akkor nyit nekem egy rekeszt" . No comment.
Szóval nagyon nem voltak a helyzet magaslatán, csúcsforgalomban autóztunk át a város másik felére az irányításukra, és akkor még én lettem a hibás, hogy miért irányított ide a kedves hölgy, menjek vissza...
Engem ez bánt - és szeretném éreztetni velük, hogy ez a dolog így nagyon nincs rendjén, több pontos is vétkesek: egyrészt az automata hibája (mindkét helyen volt még valaki, aki rajtam kívül telefonon hívtak őket, mert egyik automata sem működött úgy, ahogyan kellett volna), másrészt a félretájékoztatás. Most ráadásul hol azt mondják, hogy megkapták a pénzt, hol azt, hogy az ő számlájukra be sem érkezett.
Egy szó, mint száz: futkároztattak ide-oda, és a végén még én húztam a rövidebbet 799 (-500) Forinttal. Vessetek meg, de az az igazságérzetem nem hagyja, hogy ebben a szituban befogjam a szám. Nem szeretném, hogy ezt legközelebb bámikor, bárkivel újra eljátszhassák, következmények nélkül. Szerintem nálam agilisebbek már rájuk borították volna a bilit, én csak kitartóan próbálok harcolni az igazamért.
-
RoSSo3
senior tag
válasz Fancy-boy #9545 üzenetére
Bár ilyen egyszerű lenne! Jeleztem a bankban, és visszaírták, hogy ők a Foxpostot kérdezték meg, akik szerint a pénz beérkezett, a csomag feladva, címzett átvette. Gond egy szál se. Az OTP-től többet vártam, de gyakorlatilag leráztak azzal, hogy mit akarok, a csomagot sikerült feladni, a címzett át is vette.
Ez igaz is - csak nem akkor és nem ott adtam fel, ahol levonták a pénzt. Hanem egy másik autoamtánál, ahol szintén levonták érte a pénzt.
A Foxpost pedig, hogy írtam, hol tagadja, hogy beérkezett hozzájuk a pénz, hol meg arra hivatkozik, amire most az OTP: csomagot sikeresen feladták, célba ért.Most várok, hogy kiadják-e nekem a telefonbeszélgetés(eke)t, illetve a videófelvételen, ahol látszana, hogy csomaggal érkeztem, csomaggal távoztam, fizikailag nem adtam ott fel semmit.
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
válasz Fancy-boy #9547 üzenetére
Én nem emlékszem, hogy lett volna ilyen opció a képernyőn. Mármint, hogy "leokézni a sikeres csomagfeladást". Ha volt ilyen, akkor nem okéztam le, mert az első esetnél nyugtát arról kaptam, hogy sikertelen feladás. Ezért kaphattam vissza a két levont 799 közül az egyiket.
De aztán a hölgy a telefonon kérte, hogy indítsak új feladást: írjam be újra a feladási kódot (megtettem), fizessek újra (megtettem), és majd ő nyit rekeszt. És nyitott is, kettő olyant, ahol szintén volt csomag... Eztán mondta, hogy csukjam vissza a rekeszeket, amit ő nyitott ki a központból, majd menjek át a másik automatához a város másik felén. És ennek a fizetésnek nem kaptam vissza az árát.
Ezért lenne nagyszerű, ha ki tudnám kérni tőlük a telefonbeszélgetést - mert a második próbálkozásban a hölgy utasításait követtem egy az egyben.
Köszi az eddigi tanácsokat - fogok írni, ha lesz valami fejlemény. Fogyasztóvédelem, békéltető testület, NMHH ezeket láttam, ahova lehet fordulni. Már csak azért is végigjárom...
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Az ePosta alkalmazással kapcsolatban szeretnék kérdezni.
Regisztráltam, hitelesítettem - cég nevében. Ki szeretném próbálni, hogy működik az elektornikus feladóvevény, hogy ne kelljen mindig kézzel kitöltögetni a papírokat.
Szóval kb megy a dolog - a kérdésem az lenne, hogy miután beküldtem a feladásra szánt leveleket, mi teendőm van? Azon kívül, hogy nyilván viszem magammal a leveleket a postára.
Cégnév alapján fogják tudni ők lekérni a felvitt adatokat? Vagy lesz egy kódszám a programban, amit nekem le kell jegyzetelnem és magammal vinnem?
Ahogy nézem, levelenként 40 forinttal olcsóbb egy ajánlott belföldi levél, azért már megérné átváltani az online kitöltésre.
Köszönöm! -
RoSSo3
senior tag
válasz Mr.Pentele #10812 üzenetére
Szia Mr.Pentele! Hálás köszönetem a segítségért! Szuper, akkor így fogok tenni! Én is úgy gondolom, hogy megéri, pláne heti több levélnél.
Még egyszer köszönöm! -
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Tapasztaltok lassulást az elsőbbségi (belföldi) levelek kézbesítésében? Kedden feladtunk 8 levelet, még van pár "Felvéve a feladótól". Amit kivittek, ott meg az egyik ügyfél reklamált, hogy otthon voltak, mégsem kapták meg, és nincs értesítő sem. (Holott a nyomkövetés szerint értesítő kiment.)
Teljesen rendben van, ha a vírus befolyásolja a kiszállítást (sok érintett munkatárs), de erről illene valamiféle kommunikációt, tájékoztatást kiadni, nem?Létezik olyan levélként való küldés, ahol SMS értesítőt kap a címzett a kiszállításról?
-
RoSSo3
senior tag
Időgarantált (1 napos?) csak csomagoknál létezik?
Tökéletesen megfelel a posta, mint kiszállítási opció a webshopunkhoz, mert többnyire A5 méretű levélben belefér a küldemény. Csak sokan kérik, hogy a kiszállításról menjen valami érteđítő - ami levélnél tudtommal nem opció. És ha nem fér be a postaládába, akkor van probléma, mert ha nincsenek otthon, sokszor még értesítő se megy. És nem mindenki követi nyomon, hiába küldjük ki a kódot emailben. -
RoSSo3
senior tag
válasz Mr.Pentele #10926 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes választ, segítséget!
Igen, én is így néztem. Üzleti csomagnál lehet "1 napos" vagy "garantált 1 napos" opciót választani, illetve e-értesítést, meg e-előrejelzést (bármi is legyen ez! )Lehet FoxPost felé kellene kacsintgatni, de ott sincs meghatározva az idő a kézbesítésre. Viszont legalább van értesítés.
-
RoSSo3
senior tag
válasz Mr.Pentele #10940 üzenetére
Szuper, köszi az infót! Igaz, ez már a csomag kategória (nem levél), de ha valaki belemegy az emelt árba, akkor lényegében nekem mindegy, hogy adom fel.
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok, Szép Húsvétot kívánok!
Kérdezni szeretnék: Postán maradó küldeménynél milyen adatokat kell magára a csomagra írni? A címzett nevét, címét, valamint a címzett posta adatait? ("Üzleti csomag")[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
válasz Mr.Pentele #10954 üzenetére
Köszönöm szépen!
Kell ehhez regisztrálni, hogy hazsnálni tudjam a címirat-kitöltőt? ÉnPostám-ban benne vagyok, de ott csak levelet tudok ilyen módon előre feladni. -
RoSSo3
senior tag
válasz Mr.Pentele #10956 üzenetére
Azt hiszem, sikerült is - kaptam egy számot. Akkor ezt kell elvinnem, bemondanom a postán.
-
RoSSo3
senior tag
válasz Mr.Pentele #10959 üzenetére
Igen, hálás köszönet, már oda is ért a csomag! Most is tanultam valamit hála Neked és a fórumnak!
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
IKR-en keresztül postán maradó levelet hogy kell felvinni? Ugyanúgy járni el, mint egy nem postán maradónál, csak a címzett neve az valóban a címzett neve, a cím viszont a választott postáé? Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- UItra 9 185H / 32GB DDR5 / Intel Arc GPU / 1TB SSD - Beelink mini PC
- Új HP VICTUS Gamer Tervező Laptop 16,1" -50% Brutál i7-12700H 14Mag 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- 6 gen i5 ös 14 os Acer TravelMate X349-M (Kijelző sérült)
- 10 gen ACER ASPIRE 3 A317 Laptop
- Apple iPhone 14 Pro Max 128gb - Újszerű, számla, garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest