Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Mi történik egy netes csalás után?
-
LOGOUT.hu
Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Írtam a FoxPost topikba, de azt hiszem, itt nagyobb élet van.
Nagyon röviden próbálom leírni, mert hosszú az esetem.
Az történt, hogy a FoxPost automatában szerettem volna feladni egy csomagot. Csomagvarazslo.hu oldalon létrehoztam a feladókódot, automatánál bepötyögtem, fizettem, majd meglepetésemre egy olyan rekesz nyílt ki, amelyikben már volt egy jókora csomag...
Visszacsuktam az ajtót, telfonáltam az ügyfélszolgálatnak (az előttem lévő két ember is ugyanezt tette, mert nekik sem stimmelt valami)- A hölgy megkérték, hogy írjam be a feladókódot, majd újra fizessek, mire kiderült, hogy az automatában nincs megfelelő méretű rekesz, menjek át máshova.
Így is lett, átmentem másik automatához, fizettem, feladtam a csomagot.
Viszont a probléma az, hogy a háromszori fizetésből csak egyszer kaptam vissza az összeget. Reklamáltam a FoxPost-nál, mire az a válasz érkezett, hogy hozzájuk csak kettő fizetés érkezett be - ebből egyet utaltak vissza.
Kérdés, hova tűnt a második feladási kísérlet kifizetett díja? Szerintük hozzájuk nem érkezett be, nálam viszont levonták. Menjek a bankba érdeklődni...
Bementem a bankhoz, panaszt vettek fel. Megérkezett a válasz, hogy ők a Foxpostot kérték fel a kivizsgáásra, akik azt mondták, hogy a csomagfeladás sikeres volt, a címzett már át is vette, így ők teljesítették a feladatot.
Most küzdkök velük, hogy igen, a csomagfeladás sikeres volt, de nem akkor és nem ott. És nem azért az összegért, amit ott levontak. Hanem másik automatánál, másik (újbóli) megfizetett feladási díjjal.Milyen tanácsot tudnátok adni, merre induljak? Most üzentem nekik, hogy kikérjem az ügyfélszolgálattal folytatott telefonbeszélgetést, illetve videókamerás felvételt - ahol tisztán látszódhat, hogy csomaggal érkeztem és csomaggal távoztam, tehát fizikailag hazugság, hogy akkor és ott feladtam volna a csomagot.
Ha más nem, akkor a Fogyasztóvédelemben gondolkozom. Nem a 800 Ft, hanem az igazam bánt nagyon, és az, ahogyan madárnak, hülyének nézik az embert!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Call of Duty: Black Ops 6
- Milyen légkondit a lakásba?
- Spórolós topik
- Android felhasználók OFF topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- LEGO klub
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Máris túl az 1 millión
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- G.SKILL 32GB KIT DDR5 7800MHz CL36 Trident Z5 RGB Black
- Asus játékra is,FullHD,i7 7500u(4 3,5Ghz),Geforce GT 940MX 2/4GB videokártya, 8-16GB RAM,SSD,
- Samsung Robotporszívó (SR10M703HWG)
- UItra 9 185H / 32GB DDR5 / Intel Arc GPU / 1TB SSD - Beelink mini PC
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest