Hirdetés
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- Steven: Miért váltottam Tv-ről projektorra?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rap, Hip-hop 90'
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Írtam a FoxPost topikba, de azt hiszem, itt nagyobb élet van.
Nagyon röviden próbálom leírni, mert hosszú az esetem.
Az történt, hogy a FoxPost automatában szerettem volna feladni egy csomagot. Csomagvarazslo.hu oldalon létrehoztam a feladókódot, automatánál bepötyögtem, fizettem, majd meglepetésemre egy olyan rekesz nyílt ki, amelyikben már volt egy jókora csomag...
Visszacsuktam az ajtót, telfonáltam az ügyfélszolgálatnak (az előttem lévő két ember is ugyanezt tette, mert nekik sem stimmelt valami)- A hölgy megkérték, hogy írjam be a feladókódot, majd újra fizessek, mire kiderült, hogy az automatában nincs megfelelő méretű rekesz, menjek át máshova.
Így is lett, átmentem másik automatához, fizettem, feladtam a csomagot.
Viszont a probléma az, hogy a háromszori fizetésből csak egyszer kaptam vissza az összeget. Reklamáltam a FoxPost-nál, mire az a válasz érkezett, hogy hozzájuk csak kettő fizetés érkezett be - ebből egyet utaltak vissza.
Kérdés, hova tűnt a második feladási kísérlet kifizetett díja? Szerintük hozzájuk nem érkezett be, nálam viszont levonták. Menjek a bankba érdeklődni...
Bementem a bankhoz, panaszt vettek fel. Megérkezett a válasz, hogy ők a Foxpostot kérték fel a kivizsgáásra, akik azt mondták, hogy a csomagfeladás sikeres volt, a címzett már át is vette, így ők teljesítették a feladatot.
Most küzdkök velük, hogy igen, a csomagfeladás sikeres volt, de nem akkor és nem ott. És nem azért az összegért, amit ott levontak. Hanem másik automatánál, másik (újbóli) megfizetett feladási díjjal.Milyen tanácsot tudnátok adni, merre induljak? Most üzentem nekik, hogy kikérjem az ügyfélszolgálattal folytatott telefonbeszélgetést, illetve videókamerás felvételt - ahol tisztán látszódhat, hogy csomaggal érkeztem és csomaggal távoztam, tehát fizikailag hazugság, hogy akkor és ott feladtam volna a csomagot.
Ha más nem, akkor a Fogyasztóvédelemben gondolkozom. Nem a 800 Ft, hanem az igazam bánt nagyon, és az, ahogyan madárnak, hülyének nézik az embert!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ipad Pro 10.5" Wi-Fi+Cellular 25GB Space Gray, nagyon szép, Garanciáva
- Asus ZenBook 13 UX325 OLED - 13.3"FHD OLED - i5-1135G7 - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- SAMSUNG 990 / 980 PRO 1TB M.2 PCIe 4.0 .:BONTATLAN:. .:3év garancia:.
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Thinkpad T480s 24GB RAM 1TB SSD (erős, könnyű, vékony gép) Windows 11 kompatibilis
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest