Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dbius

    veterán

    válasz dbius #1154 üzenetére

    Úgy tűnik mostanában nem volt senkinek tapasztalata a Corsair RMA ügyintézéssel, így amennyire tudtam körbejártam - ill. próbáltam - a témát, végül tegnap este kitöltöttem a netes formanyomtatványt anélkül, hogy megjelöltem volna, hogy hol és mikor vettem a terméket (ez is a formanyomtatvány része, de üresen hagytam).

    Egy órán belül kaptam választ, hogy (be)elfogadták a kérésemet és le volt írva, hogy hová küldjem és hogy csomagoljam.

    Ma reggel fel is adtam az utasításoknak remélhetőleg megfelelő csomagot.

    Származási iratokat (számlamásolat, ilyesmi) egyáltalán nem kértek, meg sem említették, hogy miért nem töltöttem ki a formanyomtatvány ezen részét :K

    Most várakozó álláspontra helyezkedem, ha lesz fejlemény, akkor jelzem, hátha valakinek még hasznos lehet az infó későbbiekben.

Új hozzászólás Aktív témák