Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Black_Raven #103655 üzenetére

    csavarkulcsos sárga szervizlámpa felvillan már 2 hónapja, de elég jól be tudtam már határolni, mikor milyen gyorsan jön... pl reggel 18-20 fok van, akkor városban 4+ km után... hazafelé 30+ fokban már 2km után jön... ha megkapom a lámpát, nincs egyéb tünet, de leállítás és azonnali újraindítás után azonnal jön a lámpa és érzésre sokkal lassabb 1-2ben a gázreakció, pörgetni is kell rendesen, hogy menjen... ha viszont lámpázik a kocsi, leállítom, bemegyek boltba 10-15 percre várakozni, akkor újraindítás után már nincs lámpa és akár 200km-t is mentünk így... valami lekontaktol szerintem melegedéskor, lámpázik, majd ha állandósul a motortér magasabb hőmérséklete, akkor beáll jól és nincs több hiba hosszabb út alatt sem...

    a debreceni vezérlős azt mondta, hogy ő nem esne neki azonnal a motorvezérlőnek, mert szét lehet locsolni hirtelen pártízezret, nem múlik a hibajelenség, új ecu, programozás, 100ezer a levesbe és továbbra is hibalámpa... épp ezért el kellene indulni az alapoktól: csatlakozók, kábelek... kizárni ezeket a hibalehetőségeket :K a szürke csatlakozós delphi-t mondta, hogy azok szeretnek elszaródni (miénkben meg véletlenül pont olyan van)

    ...kicsit izgulok azért, mert 2 hónap alatt megtanultam kezelni a hibajelenséget, mentünk 2000km-t, de most holnap vár ránk 300km, jövő héten meg kb 700km... csak kibírja még addig, mire tudok normális villamosságist találni, aki a motorvezérlő kábelét végig tudja mérni...

    ui: az is erősíti a "kábelgyanút", hogy 15 éves a kocsi... gyári kábelekből 1 éven belül javítani kellett a bal hátsó, majd pár hónapra rá a jobb hátsó ajtó kábelezését :K kb most halódnak ezek sorban...

Új hozzászólás Aktív témák