Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz tomyoy #14934 üzenetére
amikor nekem kikészült a talpascsapszegem, csak úgy tudták kideríteni, hogy a felemelt autó alá beállt a szerelő, vállal felnyomta a lengőkart és közben rángatták, hogy a teló ne feszítse be az összes alkatrészt. akkor derült ez ki.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
válasz tomyoy #15324 üzenetére
Nem drága kicsit? 50-ért jóval ritkább 16-ost vettem használható gumival. Ezek 30 körül szoktak elkelni általában, ami nem ilyen szép pedig még kevesebbért vagy 40 körül de jó gumival.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz tomyoy #15337 üzenetére
A motormosó adalékkal csak óvatosan... sokszor olyan lerakódást is kimos amit már nem kellene főleg öregebb autóknál. Inkább azt szokták ajánlani ha tisztítani akarod a motort, hogy vegyél valami tescos übergagyi és olcsó olajat és olajszűrőt, azt tedd fel, menj vele 1-2e kilométert majd ereszd le és utána mehet bele normális olaj, jah és ezt csak nyáron szabad megjátszani, télen a gagyi olajat nem szereti a motor, nyáron még elmegy egy darabig
+ A motormosó adalékot nem fogod tudni 100%-ig leereszteni azaz hígítani és oldani fogja a beleöntött friss olajat is.
Nekem is csak a polcon porosodik egy üveggel
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz tomyoy #15342 üzenetére
Én egyszer öntöttem STP motormosó adalékot még a kadettbe de ránézésre sem volt semmi extra a kifolyt olajban és tapintásra sem, igaz főleg azoknál a motoroknál oldja a koszt az adalék ahol pl kihagynak 1-2 olajcserét és hasonló, normális olajjal ha be van tartva a csereperiódus akkor szerintem teljesen ki lehet hagyni az ilyen adalékot és mivel nem találtam egyetlen szerelőt sem aki ne azt mondta volna, hogy felejtsem el beleérve márkaszervizt is, na meg fórumot is így én sem erőltetem
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz tomyoy #15346 üzenetére
Én nem tudom hogy áll, amikor megvettem a szelepfedelet leszedték ott nem volt annyi kosz ami már problémás lenne csak a működésből adódó szerencsére de az olaj sem koszos nagyon amikor leeresztem
marsu: hasznos a tempomat szerintem is és könnyű megszokni A legjobb, hogy én úgy vettem meg a vectrát, hogy nem mondták, hogy tempomatos lenne, nyomkodtam a gombokat de arra jutottam, hogy nem is az csak cserélték a kart mert nem tartja a sebességet, nem persze mert a kuplungon pihentettem a lábam amihez elég cska hozzáérni és a tempomat lekapcsol Pozitív csalódás
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zsolthee
senior tag
válasz tomyoy #15367 üzenetére
Tudsz/Tudtok esetleg ajánlani profi fényezőt
Pest és annak környéke lenne a legjobb.
Ismerős ajánlgatta, hogy vigyem hozzá ha gond van...de igazat megvallva nem szeretem az ilyes fajta munkát. Abból mindig csak az van, hogy valamelyik fél húzza száját.
Amikor megvettem a kocsit, az eladó (aki fényező! ) mondta, hogy faszán rendbe rakta a kritikus részeket nem fog rohadni. Nézzem meg nyugodtan belülről is. Szemmel láthatóan kiváló volt és valóban le volt belülről is kezelve valamivel, de 1 évet se bírt.
Szóval egy szaki kellene akinek odaviszem és tisztességgel kijavítja a karosszériahibákat. -
nagyúr
válasz tomyoy #15397 üzenetére
új autóknál lebukás nélkül nem lehet. A Vectra C a motorvezérlőben is tárolja az adatot. A műszerfalon átírható, de lekérdezhető a motorvezérlőből 1 sec alatt, és akkor bukta.
Ezek már nem módosíthatóak csak vezérlő cseréjével, de az egy vagyon, így nem éri meg.Egy BMW négy helyen tárolja, ott is csak a műszerfal írható.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz tomyoy #15515 üzenetére
C vectrából a képen látható valóban szép csak az a baj, hogy a többségben nem ilyen van
Amúgy nekem tetszik a J belseje, hasonlóan "kerek" mint egy B vectránál
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Calogero
addikt
válasz tomyoy #17718 üzenetére
Én nem rég jöttem a szervizből Opel hetek akció keretében átnézték a verdát, plusz kapott egy klíma tisztítást.
Szerencsére nem találtak semmit, minden OK.
Kaptam ajándékba egy telefontartó tokot. -
neduddki
nagyúr
válasz tomyoy #18652 üzenetére
HI!
attol fugg hogy szamolunk, az 1.6Mes hondammal en is szumma: 3.3-3.5M-nel jarok, persze ha aszt szamolom, hogy atiras+hatso megcsinal 100k, 120M+futomu+ezaz 140k, 4db ngk iridium 9k, k&n 11k, 2db gyorsvalasz+szerel 44k /lehetett volna 1db c.drajv is, de nekm vizen remalom:- (/ olajszurok 7.5k, olaj 33k, 1 vizsgadij 22k szoval ennyi volt amit ra kellet kolteni, a tobbi az uzemszeru /pl ~900k benzin/+amit osszevasaroltam uj teligumi /tul hintalo volt a 185/70r14/, elosszor acelfelni, de iden inkabb vettem telre is s6a-560-at, meg 8 k-ert csakkiprobalom a denso iridiumot is, szoval osszejon az:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz tomyoy #19675 üzenetére
HI!
ottohn falun az egyik ismerosnke volt vectraban hajtottamint a hujje, mindig cseszegett, hogy szar dizle pozso, allitasa szerint 200al vele pajjan /nalam 160at mutatott es az is sisetett/, asztan egyszer utolert godoloi parton, tobbet nem szolt semmit:- ) sajaltam azt az otot jopbb gazdat erdemel olna
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Szplöttyy
senior tag
-
bambano
titán
válasz tomyoy #19846 üzenetére
emlékeim szerint (nem vagyok benne teljesen biztos) a régebbi motorokon a benzintankból megy előre egy cső, amin keresztül az ac előrenyomja a benzint, és megy egy vissza is, amin a felesleget visszaöntik a tankba.
a modernebb motorokon rájöttek, hogy felesleges a dupla csövezés, ezért a benzintank alatt van a nyomásszabályzó és onnan közvetlenül megy vissza a tankba a felesleg. Ami meg kell az injektornak, azt egy csövön tolja előre az ac. a c1-es vectrán pl. biztosan így van, láttam a szervizben
az egészen régi motoron, mint pl. a ladákban, elöl volt egy mechanikus, membrános pumpa, amit a motor hajtott és szívta a tankból a benzint.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fero02
nagyúr
válasz tomyoy #20140 üzenetére
Sajnos ismerős.
Sztem soha nem fogom felfogni, hogy miért b@ssza teli az egész utasteret. Számtalanszor szét lett szedve, az összes lefolyó-összefolyó rész kitakarítva, kimosva, minden tüzetesen átnézve, hogy nem-e repedt, illesztésnél befolyik-e, szigetelő gumi tényleg jól a helyén van-e, stb...
-
neduddki
nagyúr
válasz tomyoy #20349 üzenetére
HI!
orom ez thalani, es hogy sikerult kibogozni a csommot:- )
kis extra: en annal a franya femgyurunel valtok 2 ujjal:udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
őstag
-
_seth_
veterán
válasz tomyoy #20474 üzenetére
Váltószoknyát elnézve ebbe bőven 300e fölötti állás lehet de a 400 sem kizárt. Bal küszöb tuti cserés, amikor a képen látható helyen is csupa rozsda akkor már a többi része csak rozsdásabb lehet A hátsó két ív is az bár ez nem látszik teljesen jól a képen. Az elejét pedig szimplán összetörték. Amúgy ennyiért még akár tűrhető vétel is lehet bár az X16XEL még mindig egy kissé problémás darab sok esetben.
Elektromos ablakot ír előre és vannak is gombok de van tekerő kar is, érdekelne, hogy ha elektromosan megy fel akkor forog a tekerő magától?Kiindulási alapnak amúgy jó lehet.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz tomyoy #20485 üzenetére
Pontosítok, az nem is 300e, nekem 220 körül volt cserélve és a kézifék szoknya hibátlan volt, a váltószoknya is jóvak kevésbé volt megkopva.
Eleje: semmi sincs a helyén A lökös vezető oldali része kilóg a a helyéről és nagyon bent van a lámpa, a motorháztető pedig a sárvédő szintje alá is belóg, a jobb oldalon pedig magasan van a motorháztető és alig ér rá a lámpára. A motorháztető legeleje a díszrács felett túl szép még ilyen képen is, ott mindig le van verve a festég, még az enyémen is meglátszik. A jobbos lámpa mintha új lenne a balos lehet valami bontott. L-es rendszám, lehet törötten hozták be németből és itt lett talpra állítva ugyanakkor a regadó miatt ez nem éri meg így annyira mégsem valószínű. De lehet azért új a rendszám mert összetörték, ki volt vonva a forgalomból majd újra forgalomba helyezve kapott új rendszámot, mindenesetre nem az a fajta autó amire a tulaj újat kér csak, hogy menőbb legyen, mivel nincs tuningolva (ami persze nem baj ). Az ajtók, csomagtér illesztése szép ott talán nincs vele gond.KonzolKartel: nekem ott akkor még lámpa sem volt. Oda kell nagyon figyelni mint ahogy a viccben is van, nem biztos, hogy balra kanyarodik ha jobbra indexel, ez az utakon nagyon is valós
Ui.: a vectrától már csak pár méterre van a leendő motorja
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
harry
veterán
-
#81556480
törölt tag
válasz tomyoy #20516 üzenetére
Ja meg lettem tévesztve, mert nem te töltötted fel a galériát.
Na akkor adzs e nekem egy ablaktekerőt ingyen?Hiányzik a vekiből egy.
Amugy lehet ha megbontod akkor a későbbiekben is vevő lennék pár dologra, de viszont pénzem az most nincs.
A futóműve milyen állapotban van? Lengéscsillapítók és toronycsapágyak érdekelnének ( a későbbiekben )
-
harry
veterán
válasz tomyoy #20594 üzenetére
Kis statisztikával tudok szolgálni, mivel mostanság nézegetek kocsikat, köztük felmerült a B Vectra is, ám úgy láttam, hogy nagyjából 280-900 között vannak eladó modellek, a középmezőny van úgy 500-550 között. Vagyis ennyiért ez a kínálat alja, és hát... én személy szerint biztos nem bíznék benne. Jó, persze meg kell nézni, állapotfelmérés, menni vele, miegymás, na de valami oka kell legyen, amiért olcsó, még ha nem is látszik elsőre. Ráadásul úgy látom kereskedés, amik azért nem feltétlenül a becsületes segítőkészség mintaképei. És akkor ugye ezen már van valamennyi haszon is.
Kinézetre nem rossz, leszámítva a jobb első küszöb rohadását. De majd a többiek jobban megvéleményezik.Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest