Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    válasz Tim82 #36162 üzenetére

    Én biztos a rosszabbik hányaddal találkozom arra, amerre járok :) Bár néha, elvétve látok olyat is, aki tényleg jobbra húzódik, tényleg szétnéz, és tényleg jelez a kis kezével, és olyankor elismerően és udvariasan beengedem, kikerülöm, stb.
    Csak százból egy élményem ilyen.

    Alapvetően rossz a koncepció, hogy összeengedik az autókat és a bicikliseket, mert teljesen más súlycsoportban vannak, má sebességre képesek. Az autó 50-nel mehet. A biciklis 20-30-cal tud, esetleg 40-45-tel, de azt csak a hajtáspajtások.

    Az autóból nehéz kilátni, a biciklis jobb lenne, ha abóbl indulna ki, hogy láthatatlan, ha már ott megy a nagyok között.

    A biciklis védtelen. Lehet itt bohóckodni biciklis rucival meg bukósisakkal, de ha beesik az autó elé, és átmegy rajta egy 1 tonna, akkor hiába van rajta bukósisak....

    És pont ennek tükrében nem értem ezt a kurva nagy bátorságot, hogy mennek mindenhol.
    És mindegyiknek lóg a füléből a fülhallgató, de rendszeresen látok olyat, akinek ilyen kurvanagy stúdiófejhallgató van a fején. Mit hall az a forgalomból?
    A másik kedvencem a kapucni. Bazzeg, nem lát egyik irányba se, de megy a főúton.
    Kaotikus, olyan basszus, mint a hangyák.

    És mondom ezt úgy, hogy én rohadt sokat bicikliztem ebben a városban, de sosem jutott eszembe, hogy főúton közlekedjek.

    Most meg ott mennek, mert az jobb, hiába van ott 10 méterre a bicikliút... Újabban olyanokat látok, hogy a sportember a Hungária körúton meg a Szentendrei úton megy, a 2x3 sávos úton, a 70-nel menő autók között, és nem bántja. Sőt, sportemberek, feltekernek a felüljáróra is.

    A legfőbb probléma az, hogy nincsenek elszeparálva. Úgy kéne, mint Koppenhágában, ahol MINDEN utcán fel van festve egy másfél méteres sáv, a bicikliseknek. Vannak rendesen sávok, kereszteződéseknél kanyarodósávval, biciklislámpával, és sorban állnak a dánok, mert szabálykövetőek!

    A másik probléma az az, hogy teljes jogú közlekedőnek gondolják magukat, de felelősség nélkül. Tehát, a jogok járnak nekik, a kötelességek nem. Ezért mennek át a pirosnál, 90%-ban.

Új hozzászólás Aktív témák