Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Winner_hun

    félisten

    válasz kételkedem #2490 üzenetére

    Tavaly 7.28-án adtam be a monitort a dunakeszi Electroworld-be. Visszajött 8.18-án, hazahoztam, nézem, ezzel nem csináltak semmit. Na gyerünk visszavinni. Megnézte egy ott dolgozó hogy tényleg rossz-e, rossz. Ok, visszaküldjük.
    9.27-én megint visszajött. Mondom nézzük meg helyszínen, nincs kedvem esetleg megint kocsikázni. Mire bekapcsolták addigra néhány ott dolgozó már odagyűlt hogy mi van. Monitor képet ad, egyik boltban dolgozó kapásból rávágta hogy csíkos. Látták többen is hogy még mindig rossz. Ok, vissza a garanciába 3. alkalommal is. Itt már kértem cseremonitort.
    Nem tudom mikor hívtak (bezárás előtt pár nappal) hogy hívjam fel a szervízest és mondjam el hogy mi baja a monitornak mert ő nem lát rajta semmit, napok óta használja.. (már vagy 2 hónapja a 3. visszaküldésnek) Mondom tegyen be kék hátteret és nézze oldalról, jól látszik a hiba. Hát ő nem látja. Mondom hiba van, az Electroworld-ben többen látták a hibát. Mondtam neki hogy mi a baja (valószínűleg a valami el van hajolva, majd jön neduddki aztán leírja, ő mondta anno hogy valószínűleg az a gond)
    Pár percig beszéltünk aztán megadtam a számom, ha valami van hív.
    1 vagy 2 nap múlva hív az Eletroworld-ből az ügyintéző hogy a garanciás ügyekkel foglalkozó azt mondta hogy 10k-ért független bevizsgálást kéne csináltatni mert ő(!) nem látja a hibát. Mondtam neki hogy szó se lehet róla, én ilyenért nem fizetek, pláne mert többen is látták a hibát.
    Decemberben felhívtam a budakalászi EW-öt hogy mi van. Azt mondta a nő hogy 5 perce beszélt az ügyben a szervízessel, folyamatban van az ügy, lehet hogy kapok új monitort. Tegnap felhívtam ismét őket hogy mi van, azt mondta utánajár és hívni fog. Eddig nem hívott, most felhívtam. Aki intézi délután lesz bent, majd hívni fog. Várom a hívását.

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés